397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Kender i det - Svineri i hjemmet - Kender i det - Svineri i hjemmet -

Manden er ik hjemme lige pt - og når han ik er det - så går det galt herhjemme...

Hundene sover arm i arm med mig og sønnen i sengene, -

De får morgenmad ved bordet sammen med mig - ( sønnen skriger op hvis han ser det - så mest når jeg er HELT alene med dem - )

Og ja - de kan få deres mad i stuen -

Efter vores "normal" hverdag - en AMOK situation -

Men HOLD KÆFT hvor skal der gøres rent efter sådan et liv...
Føler der er hundehår over det hele, - huset ligner - efter min mening - en svinesti - og det er sgu da ik til at holde ud -
Men det er prisen man må betale for at have hunde -

Er det kun mine hunde der er sådan nogle svin - eller.... ????

Hader svineri og hundehår...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i det - Svineri i hjemmet -
  • #1   28. nov 2006 Ja, det er bestemt kun dine hunde. *GG*

Diva hun børster altid sofaen af når hun har ligget i den, og samler aviserne op når hun har splittet dem ad.... NOT.... smiley

• #2   28. nov 2006 he he...det er da hvist selvforskyldt!!

mine spiser i køkkenet og har ingen adgang i sengen. så det er er kun gulvtæppet der kan være slemt når de fælder.

• #3   28. nov 2006 Høhø...Sakki fælder heldigvis kun om sommeren MEN da er det til gengæld oz helt vildt meget..grrr...

• #4   28. nov 2006 Luna fælder også.. og her ligner jeg ved ikke hvad, men jeg er syg, så gider ikke rydde op. Basta!!!!

• #5   28. nov 2006 Maria>> jo ingen tvivl - resten ER selvforskyldt *GGG*

• #6   28. nov 2006 Men denne årstid er også bare tiden for grus indendørs -
    De bliver våde udendørs - her løber de jo på marker etc etc etc - og når de så lægger sig - og langsomt bliver tørrer - ja - når de så rejser sig igen - så ligger der en hundeform af grus - Gg....

Længe leve støvsugeren - ss....

LIge nu er de 3 af dem i hundegård.... er i gang med hovedrengøring -

Og normaltvis er de jo i køkken og baggang - så der er det til at leve med - griner - Og deres småture rundt i huset sviner ik - men det her hverdag i hele huset - ... ... :.. Vist meget godt at CLaus normalt holder styr på mig og reglerne for de hunde - ss -

• #7   28. nov 2006 Tjalfe kom ALDRIG op i sengen eller sofaen, men efter Christian flyttede ind, så er han over det hele! Og min første sofa til 10.000 kr. er ridset fordi han har "redt seng" i den (der, hvor de graver, indtil de synes, at nu er det hele meget bedre, at ligge på/i) så der er vildt mange rivemærker og så har Christian og Tjalfe leget vilde lege i den, så den rigtigt kan se helt vild slidt ud. Det er en beige læder sofa, eller der VAR, nu er det et grumset forrevet stykke skind...

Og segen suger - som en magnet - hundehår til sig. En dag havde Tjalfe ligge i sengen og da jeg skiftede sengetøjet, var der sand under lagnet pga. Tjalfe!

Jeg synes det er ulækkert og skælder Christian ud, men det hjælper ikke smiley

• #8   28. nov 2006 min må ikke være i møblerne og jeg har taget mine faste tæpper af, så nu vasker jeg gulv et par gange om dagen og her er rent igen

• #9   28. nov 2006 Uha, jeg synes nu det er en glæde at få en møgbekidt og veltilfreds hund med hjem, så det generer mig ikke at gøre rent efter hende når bare hun har haft det godt....

Hun kan give den gas, bare hun ikke ødelægger ting eller kommer i sengen (lidt privat liv skal man jo have).

• #10   28. nov 2006 Plejer egentlig også at være ret god til at holde styr på hundene - men pt syne sjeg bare det er VILDT hyggeligt at have dem over det hele - ss...

Men men men - bare rolig - ved godt at det ik skal gå helt amok - for så bliver de kære små jo forvirret - griner -

Men skægt nok - lige så snart Claus er hjemme igen - husker de straks den med hvilke dørtrin man må passere - og står pænt og kigger ind - indtil de får et "Kom ind" eller ser i blikket at det er ok... smiler...

• #11   28. nov 2006 Smiler... Det gør vi også Ditte - ss -

• #12   28. nov 2006 Har lært at lukke øjnene - 5 hunde, så be'r jeg også selv om det - tihi. Det gør jeg gerne for jeg ville for alt i verden ikke undvære mine hunde.

Er da træls nogle gange, men det kommer jeg hurtigt over. Der må været "filter" på min øjne - juhu.

Gitte

• #13   28. nov 2006 Ditte - Det er også skønt at få sine hunde "lidt tættere på" - ss
    Men respektere også fuldt ud ( NÆSTEN ) at Claus ik vil have hunde i sengen - Griner...

• #14   28. nov 2006 Ditte P.. Lærlingen... FØJ for den da...!! Fanme godt du er af med ham nu :-S

Jeg er ik noget ordenmenneske, det ville være synd at sige, men noget af det man ska vænne sig til ved at ha en stor (savlende) hund er at alt kommer til at lugte af hund. Det er ik så galt med hårene.. Dem lægger jeg ik rigtig mærke til men lugten den er træls.. nogen der har et fuldstændig uundværligt råd og hundelugt på tøjet og i gulvtæppet.. Såån noget i retningen af "vanish" *GG* Såån noget man ik kan leve uden;-)

• #15   28. nov 2006 Tag en forstøver med eddike og vand i og giv huset en tur engang imellem - det hjælper, selvom det ikke lugter så godt imens man gør det.

Hilsen Gitte

• #16   28. nov 2006 Det vil jeg prøve Gitte:-) Tak for det, ski være med Vanish når man har eddike hihi...

Kommentér på:
Kender i det - Svineri i hjemmet -

Annonce