{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender I det...
  • #5   22. dec 2016 Altså jeg er jo så vild med Thøf at der ikke er nogen andre hunde der når ham til sokkeholderne, eller hvad man siger når det er en hund. smiley smiley Og Hera er jo en über-yndig hvalp. smiley
    Men det sker ret ofte at der sidder hunde på internaterne jeg ikke kan stå for, eller annoncer i markedet. Pt. er der en Berner-blanding jeg har ualmindelig lyst til at hente. Men det kommer ligsom ikke til at ske.

• #6   23. dec 2016 Ja ! Jeg stødte på en kæmpe hund i toget en dag, brindle blanding af bullmastiff og grand danois. Og nøj hvor var den lækker smiley Og STOR smiley
    Ejer var desværre svært glad for sin hund, så han ville ikke aflevere den til mig smiley smiley smiley

• #7   23. dec 2016 ...det er slet ikke "mig"...men i den anden ende af gården bor der en lille vims pelsgøj...blød som silke, gladere end børn i tivoli....hun er en blanding mellem Malteser og Yorkie....og jeg er SÅ forelsket i Berta...!!! smiley Og det er gengældt.. smiley

• #9   23. dec 2016 Sådan har jeg det med Junior herindefra. Så lækker og dejlig en dreng som jeg er helt pjattet med. Heldigvis ser jeg ham tit smiley

• #10   23. dec 2016 Har mødt et par irske ulve jeg har villet stikke i lommen og tage med hjem smiley
    Hver gang jeg møder et eksemplar af den race, bliver jeg mere og mere sikker på at det er min drømmerace smiley

• #11   23. dec 2016 På et af de hold jeg underviser er der sådan en lille bitte engelsk mastiff på ca 95 kilo. Han er stor, lækker fræk og total umulig på den gode måde.

• #12   23. dec 2016 Jeps, Alfred, afghaner som også er herinde, ham har jeg været vild siden han var hvalp og næsten kunne bortføres i en lomme, han har så lækker en udstråling smiley

Det ville aldrig gå, han ville ende som glatbarberet inden der var gået en uge smiley

profilbillede
  • #15   23. dec 2016 Åh ja, min fars hund Frida, hun er simpelthen SÅ skøn og fantastisk smiley

Det er også mig der har sørget for at de har hende, og havde vi ikke lige fået Mailo dengang, så havde hu boet hos os i dag . Det var en tidligere skolekammerat, der havde lavet et opslag på facebook, at hendes forældre skulle af med hende, og jeg skyndte mig straks at ringe til min far smiley Og dagen efter var de oppe og se hende, og ja så kom hun med hjem .

Hun er simpelthe så rolig og ja bare fantastisk smiley

profilbillede
  • #16   23. dec 2016 Samtlige hundehvalpe, haha. Har ingen selvkontrol, mentalt, på det punkt. Elsker bare hunde.

• #17   23. dec 2016 ja.. hende her smiley
    Tiny-winey-stankelben smiley

profilbillede
Kommentér på:
Kender I det...

Annonce