{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Ynk tråd, for os der er syge.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for lidt medlidenhed og tænker der er andre som også er ramt. Enten af influenza eller andet.
Fredag til lørdag overnattede jeg i randersregnskov med min niece. Desværre blev hun lidt sløj undervejs og har siden lørdag været rigtig syg med høj feber. Og muligvis smittedr hun mig.
Jeg har hostet non stop siden december. Og nu hvor jeg sikkert er ramt af influenza også er det gået helt galt smiley hoster gulligt/rødligt slim op og kan næsten ikke få vejret og min læge siger bare at det skal gå væk af sig selv.
Min stemme er væk og min hals gør ondt.
Der udover har jeg fået mit lort og jeg aner ikke om det er menstruation smerter eller bare influenzaen der taler med de muskelsmerter jeg har. Også er der hovedpinen,jeg har aldrig hovedpine smiley
Så sidder bare i min seng og kan ikke sove, for ligge ned gør det umuligt at få vejret.
Nå nok piveri fra mig. Andre der er ramt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ynk tråd, for os der er syge..
  • #2   14. feb 2017 Mange tak. Min mor kæmper med en diskusprolaps som kommer igen og igen, så ved hvordan smerter kan påvirke en. Du får lige et online kram her. Også ønsker jeg dig en smertefri dag. Jeg har ferie pt. Typisk smiley

• #3   14. feb 2017 God bedring, føler med dig. smiley

Jeg tror jeg har fået en influenza/virus magnet, jeg lå syg det meste af januar, startede året med influenza, jeg nåede kun at være helt rask i 4 dage, så fik jeg lige nummer 2 influenza.
    Nu har jeg så fået en igen, helt klart den værste.
    lørdag og søndag lå jeg med 40,1 i feber og havde smerter over alt, jeg har sådan set ikke spist noget siden fredag aften.
    nu har feberen lagt sig og jeg begynder at få det bedre men puha, det er altså ikke sjovt. smiley

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 2 Svar: 206
    #5   14. feb 2017 Jeg sender også krammerer til alle syge og med smerter smiley

Jeg har ligget syg on off den sidste uge. Tog på arbejde søndag, min stemme er ikke kommet tilbage endnu, og må nok tilstå at havde jeg ikke haft fodringsvagt ved hesten, så var jeg ikke stået op. Kan godt mærke at de næste par dage nok bare skal tilbringes i sengen smiley

• #6   14. feb 2017 det sygdom jeg er ikk ramt men min lille søn er igår da vi kom hjem fra hestene af ku jeg se han ikk var helt frisk men hans temp. var normal men efter hans middagslur var han varm og havde fået feber så han har kun vil sidde ved mig og hele natten har han bare været urolig pga feber. han har stadig lidt feber men har da leget lidt og spist lidt og virker lidt mere frisk.

• #9   14. feb 2017 Øv da smiley Rigtig god bedring smiley

Min mand har været syg siden i torsdags - hvilket så betyder, at han har smittet både sin søn og mig smiley Ikke så fedt midt i vinterferien, hvor vi ikke er så mange på arbejde *SuK* På den anden side - så er der færre kolleger, som jeg kan smitte smiley

• #10   14. feb 2017 Jeg var syg kort inden jul og var syg til langt efter nytår. Nu var jeg så lige blevet rask - sådan da. Og så i fredags meldte en gang blærebetændelse sig, og søndag blev jeg så koldt og fik ondt i halsen, da vi var til racefremvisning, at jeg er begyndt at gå og snøfte igen. Nej tak til mere sygdom.

God bedring til jer alle og et stort kram. smiley

• #12   14. feb 2017 Rotterne, jeg sender dig lige et stort kram. smiley

• #13   14. feb 2017 Nå, jeg havde egentligt tænkt mig at sende et kram, Rotterne. Men det må jeg jo så hellere lade være med smiley

Arj, så pyt da! Kan man ikke altid bruge et kram? smiley

• #14   14. feb 2017 Du får sq også et kram af mig, Rotterne smiley

• #16   14. feb 2017 Man skal lære at lukke ørerne for de kritiske stemmer, selvom det kan være svært, når man i forvejen har det dårligt. Kender det fra mig selv. smiley

• #17   14. feb 2017 tror os det angå hvor god enes immunforsvar er (:

• #18   14. feb 2017 Jeg er også mega syg. Har været oppe over de 39 en eller to gange, og har spist en marsbar, en mælkesnitte, lidt chips og to stykker brød siden lørdag morgen... der er sq ikke meget energi at komme efter her.

• #19   14. feb 2017 lå syg hele sidste uge, så kender det! jeg hoster og er heldigvis kun forkølet nu, så jeg er på benene igen. smiley sender en krammer!

• #22   14. feb 2017 En krammer til jer alle smiley
    Fik idag noget penicillin mod infektion i mine bronkier

• #23   14. feb 2017 Jeg er også syg, men det kan hverken medicin eller lignende hjælpe på.
    Det står ret skidt til smiley

Lider af syg humor smiley smiley ofte under bæltestedet hehe smiley

Min hjerne er også fucked. Men hey, jeg har da papir på at jeg ikke er farlig for mine omgivelser smiley hvor mange kan lige prale af det smiley

• #24   14. feb 2017 Og selvfølgelig en god bedring til jer herinde smiley Det er bare totalt øv øv at være syg smiley

• #25   14. feb 2017 Der har været mange syge. fortiden næste overalt i landet smiley

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

#26   15. feb 2017 For første gang i de 3 år jeg har haft læge her i hovedstaden tog han sin telefon! Og han vil ikke se mig fordi jeg ikke har feber. Jeg er på 3. dag uden stemme og hoster slim op, men er faktisk relativt frisk udover det. Men jeg holder min mand og mig selv vågne ved at hoste hele natten, det er værst når jeg ligger ned.

Ynk ynk ynk smiley

• #27   16. feb 2017 En krammer til dig Dea. Hoste er forfærdeligt.
    Jeg opdagede lige at mine mandler er hævet og jeg har hvidt snask der ligger omkring. Ikke noget at sige til at jeg har ondt i halsen. Er på penicillin, som også burde tage en evt. Halsbetændelse, har aldrig haft sådan noget her før. Forkølelse ja, ondt i halsen ja, hoste ja, men ikke på denne her måde.

• #28   16. feb 2017 Jeg hoster også som jeg ved ikke hvad, de fleste råd indeholder noget med honing, jeg blev desværre allergisk sidste år.
    Har bestemt ikke lyst til at ende som da jeg fandt ud af at jeg havde honning allergi, efter 2 honing madder haha. smiley

• #30   16. feb 2017 Jeg har en tendens til at få bivirkninger af medicin, så jeg undgår det så meget jeg kan.

God bedring og held og lykke med det. smiley

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

#31   16. feb 2017 Jeg bør nok ringe til jobbet og melde mig syg den her weekend. Jeg hoster stadig, så meget at jeg holder mig selv vågen om natten, snotter og så lyder jeg stadig som en kvækkende frø, når jeg forsøger at tale.
    Nogen af jer der har lyst til at møde mig som medarbejder i en butik? Jeg ville i hvert fald ikke tale til mig som jeg lyder lige nu. smiley

Kommentér på:
Ynk tråd, for os der er syge..

Annonce