439 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hund i byen Hund i byen

Hej fine mennesker smiley
Jeg har i de sidste 5 år boet i Norge, men jeg har valgt at flytte hjem igen til København. Jeg er den heldige ejer af Noobie og Woodo. Noobie er en chihuahua på 5 år og Woodo er en australian Shepherd på 2 år. Jeg har som sagt lyst til at bo centralt, og vil hører om andre her som har erfaring med at have hund i byen. Findes der indhegnede områder hvor man kan slippe hundene? Hundeparker? Hvad gør i for at stimulere jeres hunde? Ved i om nogle gode steder hvor det er tilladt at have 2 hunde? Alt er af interesse smiley er mega nysgerrig og vil gerne have nogle gode råd.

Tusind tak på forhånd smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund i byen
  • #3   11. feb 2017 okay tak for svar smiley er dette indhegnede områder. jeg tør ikke bare slippe dem løse ??

• #4   11. feb 2017 må jeg spørge hvilken race du har :)?

• #5   11. feb 2017 Det skal også lige siges at jeg ikke har bil eller tilgang til bil. Så søger steder som er lette at komme til

• #7   11. feb 2017 øv smiley !

• #9   11. feb 2017 tak for svar smiley det lyder jo som at der findes massere af gode steder. Nej min store bliver heller ikke træt i hovedet af en lang tur i snor. det er ikke nok for ham. her i Norge træner vi lydighed og har gået lidt agility kurser. håber at kunne fortsætte med det når vi kommer til Danmark og ting er faldet på plads

• #10   11. feb 2017 Det kommer nok også an på, hvad du mener med "centralt" smiley
    I Storkøbenhavn, altså fx vestegnen og andre byer omkring København, er der masser af muligheder for træning og indhegnede områder.

Inde i indre by bliver det sværere at finde, både områder og generelt også lejligheder, hvor du må have to hunde.

• #12   11. feb 2017 altså.. jeg spørg ikke om specifikke steder.. Men om der findes indhegnede steder osv...

jeg er selvfølgelig godt klar over at jeg skal tjekke om jeg må have 2 hunde før jeg flytter ind ?? det har jeg helt styr på smiley er skrevet op til steder via boligforeninger hvor jeg må have hund.

jeg kommer fra landet, og jeg er interesseret i at hører hvordan andre med hund i byen stimulerer og lufter hunde smiley jeg er nysgerrig og siden det er i byen jeg ønsker at bo i fremtiden så kunne det være jeg fik nogle gode ideer.

OG jeg må lære at kalde mine hunde til mig... bliver lidt provokeret over den kommentar, hvordan kan du konkluderer at jeg ikke kan kalde mine hunde til mig fordi at jeg spørger efter indhegnede områder?

• #13   11. feb 2017 syntes hele dit indlæg var nedladende og du skriver til mig som om du er så meget klogere og bedre end mig. hvilket er unødvendigt og noget du ikke ved nogen ting om

• #15   11. feb 2017 tak for svar smiley hvor ser de herlige ud ? Nørrebro er også et af de steder hvor jeg søger bolig. hvor er det dejligt at hører om andre som bor i byen med lidt større hunde også. igen tak for svar smiley

• #17   11. feb 2017 Det kan jeg godt forestille mig smiley På den måde er det lettere med en mindre hund. feks når man skal med tog og bus ?

• #19   11. feb 2017 ej er det rigtigt ??! det vidste jeg ikke.. hehe har du det stadig? vil jeg mega gerne se hvordan ser ud

• #21   11. feb 2017 åhh okay smiley

• #23   11. feb 2017 ja det er sandt smiley ja chihuahua er gratis hvis de sidder i en taske ellers koster det en børnebillet

• #25   11. feb 2017 selvfølgelig tør jeg ikke bare slippe mine hunde løs. De har boet på landet hele deres liv, de skal først vænne sig til andre forhold. Hvis de bliver bange eller forskrækkede eller hva som helst. så er det meget rart at kunne få nemt fat i dem. jeg ved ikke hvordan de reagerer.

jeg har haft 2 lejligheder i Danmark. det har jeg helt styr på. jeg er 25 smiley

• #26   11. feb 2017 og nej det er ikke fordi jeg ikke kan kalde dem til mig. det syntes jeg heller ikke jeg har nævnt noget sted? du siger du kun læser hvad jeg skriver? Men tydeligvis ikke. du behøver ikke kommentere mere smiley

• #27   11. feb 2017 Jeg boede i Sydhavnen (musikbyen), med en enkelt hund. Der var lækre store grønne områder (Valbyparken og Tippen), samt et enkelt lille indhegnet område tæt på min vej.
    Det eneste sted, hvor jeg har hørt om at man kan leje en lejlighed med tilladelse til mere end 1 hund, er i Farum. Om der findes andre muligheder, ved jeg ikke.

Vær obs på at du max må medbringe 1 hund i de fleste offentlige transportmidler.

• #29   12. feb 2017 jeg boede i to år på Nordre Fasanvej næsten på hjørnet af Hillerødgade, der var en nedlagt remise hvor hundene kunne løbeløs, og næsten lige ved siden af var Nørrebroparken så der var gode luftemuligheder ...dengang havde vi Bine, pomeranian og Otto schæfer. kan ikke finde billeder af dem, her er et af mig med Kewin her fra gården i Vestjylland hvor vi nu bor.

profilbillede
Kommentér på:
Hund i byen

Annonce