{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Lille opdatering fra os (Lucky og Rosa) {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg at der er en del herinde som har fulgt både mig og hundene igennem de sidste år, både stort og småt og på mere personligt plan. Derfor vil jeg også lige smide en opdatering smiley
Jeg har som nogle måske har lagt mærke til, ikke været så aktiv på det sidste.

Der er sket rigtig meget i mit liv. Men jeg starter lige ud med en hurtig opdatering om hundene.
Rosa blev steriliseret lige før jul og alt er gået som det skal, og hun er helet så fint, og er den samme lille tossehund, så alt er perfekt. smiley
Lucky havde fået en løs tand, hvorfor ved jeg ikke, men det var selve roden den var gal med, så den fik han ud, ellers har han det også godt.
Rosa har meget svært ved at holde varmen når vi når omkring frysepunktet så hun er ikke så meget ude, på trods af varmt tøj, men Lucky nyder lidt ekstra ture hvor det bare er ham og mig smiley

Marsvinene har det også godt, Penny er ved at være en stor tyk basse og de to grise fungere så fint sammen.

Så til en lille opdatering om mig..
Som jer der har fulgt med ved, var jeg ret ensom og manglede nogle venner, og det må man sige at jeg har fået. Jeg begyndte at spille lidt computer med en i april/maj sidste år, og han introducerede mig så for nogle af hans venner, som jeg så også er blevet venner med. Jeg er faktisk gået fra at sidde alene og ensom, til at jeg næsten stresser over at skulle nå at bruge tid med alle mine venner smiley
et par af de venner bestemte sig så for at streame på twitch (til de der ikke ved hvad det er, er det en side hvor man kan sidde live imens man spiller, tegner eller hvad man ellers interessere sig for, og så kan folk gå ind og se det og skrive med i chatten).. Så jeg er gået fra at være så angst at jeg ikke turde at snakke med folk over skype osv. til at jeg nu streamer næsten fast 3 gange i ugen og nogle gange mere. Jeg var f.eks. fornyligt med i en 16 timers stream. smiley Det er super fedt at være en del af det og ikke mindst at have nogle så fantastiske venner at de vil have mig med smiley

Min angst udover det er desværre ikke blevet meget bedre, men jeg kæmper videre.
Jeg kunne ikke klare det kursus jeg kom på, men jeg har gået til psykolog i nogle måneder og det har helt sikkert hjulpet på rigtig mange ting. smiley

Som en del nok også ved har det været meget op og ned i mit forhold til min kæreste i et godt stykke tid. Vi har haft det fantastisk sammen, men også haft vores nedture, og jeg har nu bestemt at det er på tide at vi kommer videre, og jeg flytter derfor ned til min mor med dyrene i weekenden. Det bliver da helt sikkert en hård periode at skulle igennem, selvom jeg har været forberedt på det længe, men jeg glæder mig også til at starte på en frisk og komme videre med mit liv smiley
Jeg er begyndt at prøve at spise sundere og komme endnu mere ud, i håb om at jeg kan tabe de ekstra kg, og indtil nu går det faktisk ok, selvom det kan være svært at tage sig sammen.

Så ja der sker en del, hvilket er grunden til jeg ikke er så aktiv. Men i det store hele har vi det alle godt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille opdatering fra os (Lucky og Rosa)
Kommentér på:
Lille opdatering fra os (Lucky og Rosa)

Annonce