181 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

kaste og beholde kaste og beholde

alt denne snak om at folk kvitter seg med dyr og skaffe seg nye sker hos min nabo..

min mormors nabo lejer kælderen ud. Min mormors nabo er på en måde osse min nabo da der er ca 40 meter til deres hus.

Lejeboeren skaffet seg i fåråret en kattkilling som hun så kvittet seg med da det visst ikke var så morsomt. Nu har hun skaffet seg en ny kattkilling som er ude hele tiden uden læ. Min mormor fodre den på trappen og den sover i min mormors brændekurv, hun har oss gitt den ormekur.ige nu pisser det ned og lejeboeren er hjemme, men kommer katten ind..nei! stakkels katt..naboen som lejer ud har forresten ikke gitt henne lov til at skaffe seg katt!

stakkels lille miss..der var oss en anden lejeboer som skaffet seg kat en gang men den flyttet ind til oss da den hadde den samme skæbne:(

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kaste og beholde
  • #1   22. nov 2006 Folk er mærkelige! =( Stakkels dyr!

• #2   22. nov 2006 Nårh...hvor syndt :o(
    Hæhæ...troede det var en tråd om apport *G*

• #3   22. nov 2006 Som dyre-ven græder mit hjerte for de stakkels dyr som lider denne triste skæbne rundt omkring, når man anskaffer sig et dyr burde det jo være almindelig god skik at tage sig af det, man har sku et ansvar for dyrene. DE KLARE SIG IKKE UNDEN OS og alt det plader med at den tager tid, jamen for en i h**** så er det da noget man sætter sigt ind i inden man anskaffer sig dyret, alle os hunde elskere ved jo feks. at en hyrde hund kræver at du aktivere den meget, så kan det da ikke komme bag på nogen at hunden bliver ustyrlig hvis ikke man opfylder dens behov... lidt som med at flyttet, hvis du får en hvalp 2 mdr. før du flytter ja eller en kat, så ved du jo godt du ikke kan have den med, så jeg vil gerne opfordre til at folk virkelig sætter sig ind i dyrene og ens muligheder for at give dem det bedst mulige liv ! ! ! ! !

• #4   22. nov 2006 kunne ikke være mere enig..den killingen er jo så sød og tillitsfuld..er glad for at min mormor gidder at fodre den. Snakket med en gammel deme på bussen igår som glad og fornøyd sa atnu skulle hun hjem til sin kat og 4-5 andre katte som stod ved hendes hoveddør som ikke er hindes egne.

Kommentér på:
kaste og beholde

Annonce