1.919 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 68 Svar

Hvordan går det... Hvordan går det...

hos jer?
Vi er kravlet i seng med lyset slukket, musik og nedrullede gardiner. Træningen gik så godt og Milo var så ligeglad - lige indtil i foregårs hvor en raket sprang lige for næsen af os. ØV. Så for os skal det her bare overstås.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan går det...
  • #2   31. dec 2016 Åha. Havde jeg nået det, havde jeg lejet et sommerhus langt langt væk. smiley

• #6   31. dec 2016 Mine to bøfler er heldigvis helt ligeglade - bortset fra, når et par brag lyder som om, nogen banker på, så kan de da lige få et par vuf med på vejen

• #7   31. dec 2016 Vi hygger i sofaen, hvor begge hunde har valgt at ligge ovenpå mig samtidig - Og så ser vi Doctor Who.

De tager det overraskende pænt. Einstein er lidt trykket, men slet ikke så slem, som hun plejer. smiley

• #8   31. dec 2016 Zenta har stresset en del, men lige nu sover hun faktisk i sofaen for første gang i aften, hun snorker endda.
    Laika sover i sengen, hun er ellers kommet rendende hver gang hun har hørt et brag, men der er som sagt ro på lige nu. Det har taget tid at nå hertil og så bryder helvede jo desværre løs om lidt.

Jeg er simpelthen så træt, men nytter ikke rigtig noget at gå i seng nu smiley

• #9   31. dec 2016 Nå ja - og jeg er forkølet, så de har travlt med at være den der er kan passe "mest" på mig ( læs - ligge tæt på/oven på mig)

• #10   31. dec 2016 Hos os har de været igang siden tidlig eftermiddag.
    Heldigvis kunne mine to ikke være mere ligeglad, de har sovet som en sten siden 20 tiden smiley

Jeg håber for jer, at natten forløber hurtigt og uden yderligere vanskeligheder smiley

• #11   31. dec 2016 Junior sover.... var nede og lufte ved 20 tiden.. og der var en del fyrværkeri, men han er ligeglad.

• #13   31. dec 2016 Tia er den eneste som er bange. Hun ligger i sit hundebur.
    Daisy er døv så hun er ikke nytårsangst mere smiley
    Og så passer vi en hanhund som er skide ligeglad. Han blev luftet kl 21 ca mens det bragede rundt omkring og han gik bare og hyggede sig.

• #14   31. dec 2016 Mocca sover lige nu, og tager tingene generelt roligt.

Vi har været ude på sidste gåtur for i år smiley - hun reagerer lidt og vil gerne hjem lidt hurtigere end normalt, men jeg oplever ikke, at hun panikker. Jeg har rustet mig med hendes yndlingsgodbidder (cocktailpølser), som hun har fået på vores ture smiley - man glemmer mange brag, når man står med sådan en foran næsen :).

Vores kvarter er heldigvis ikke det vildeste. Den ene nabo er en børnehave = lukket og ingen mennekser. Overboerne er en skole + plejehjem = heller ingenting. Vores anden nabo er hjemme, men de har også hund og fyrer ikke af smiley

• #16   31. dec 2016 Ellie ligger og sover, og er absolut ligeglad med fyrværkeriet smiley

• #17   31. dec 2016 Her går det faktisk rigtig godt indtil videre. tucker har fået sileo løbende siden kl 18 og har egentlig sovet det meste af tiden, lige bjæffet et par gange, dårligt reageret på kanonslag.
    Er dog lidt spændt her på midnat når det bliver er vildt.

• #18   31. dec 2016 Zenta er simpelthen så træt. Hun ligger med løftet hoved mens hun halser, men hendes øjne er lukkede. Nu skal det værste bare fyres af om lidt og så går vi i seng.
    Laika kommer nok tøffende når helvede bryder løs.

• #20   31. dec 2016 Min ligger lige nu og gnaver i gnaveben, og har ellers bare sovet. Vi har været i hundeskoven og han har fået thundershirt på, hvilket har hjulpet, han plejer at være bange og gø og være rastløs og det har han slet ikke været indtil videre, på trods af massere skyderier her smiley

• #21   31. dec 2016 Er går det ok. Lulu er komplet ligeglad. Myrna er ikke så vild med det i år, men det går så længe hun kan få lov til at ligge op ad mig i sofaen

• #22   31. dec 2016 Enzo på 12 1/2 uge tager det helt roligt. Selv om der bliver fyret raketter og kanonslag af så ruderne ryster. Vi var ude med ungerne og skyde lidt af kl. 21 i haven, heller ikke der var der noget. Han lå bare og sov i sofaen smiley

profilbillede
  • #24   1. jan 2017 Aiko er ligeglad.... om lidt går mig og kæresten ud og hilser på naboerne.

profilbillede
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.053
    #30   1. jan 2017 Her er tredje verdenskrig i gang udenfor smiley

Ingle havde det rigtigt skidt sidst på eftermiddagen, men med Thundershirt, Sileo og Stesolid ligger han nu på badeværelset og sover.

Basso er lige vågnet og vil mægtigt gerne ud i haven. Det kommer han så ikke... smiley

• #31   1. jan 2017 I forhold til at jeg bor på landet giver de den også gas her ..

• #32   1. jan 2017 Og nu ligger tucker og spiser en godbid, mens det brager løs, hvor har sileo dog virkelig gjort en forskel!

• #33   1. jan 2017 Det gør de også her. Det er helt sindssygt. Heldigvis tager den lille vaps det super godt smiley

• #34   1. jan 2017 Vi sidder under mit skrivebord og ser højlydt tv og hygger. Trille er som hun plejer halsende og kradser på mig og nolle sover. Han er sjovt nok ikke bange for krudt

• #35   1. jan 2017 De skyder også helt sindssygt af her - har aldrig oplevet så meget fyrværkeri før. smiley Ellie er stadig rolig, heldigvis! smiley

• #36   1. jan 2017 Har fået ny nabo i år og han prøver vidst at imponere hele vejen .. Suk.

• #37   1. jan 2017 Molli kunne heldigvis ikke være mere ligeglad. Vi gik en kort tur halv tolv, og det bragede allerede en del. Heldigvis tog hun det helt roligt, og hun havde endda tid til at tonse rundt med en Old English Sheepdog. Lige nu ligger hun og snorker på sofaen smiley Held og lykke til alle med skræmte hunde, det er også noget mærkeligt noget smiley

profilbillede
  • #38   1. jan 2017 Laika klare det fint så længe hun ligger ved siden af mig i sofaen.
    Zenta stresser, går hvileløst rundt, halser osv smiley

• #43   1. jan 2017 datteren tog en hurtig skraber under cirkusrevyen og vågnede op lige til 90 års fødselsdag..

så blev nytåret hoppet ind, med en kanin der sad og så på alt det underlige lys udenfor (med ørene strittende opmærksomt)

• #45   1. jan 2017 Björk ligger og trækker nytårs-torsk i land, og har gjort det hele aftenen. Hun er komplet ligeglad med alt fyrværkeriet - heldigvis.
    Lige nu bliver der bare slappe af til en film, inden sengen kalder

• #47   1. jan 2017 Jeg har lagt mig på sofaen med pasningshunden, der normalt ikke må være i møblerne. (for ejeren)
    Men hunden er simpelthen så bange, at den prøver at stikke hovedet under sofaen. Når han ligger hos mig går det bedre. smiley
    Mine egne hunde sover nu. Paya er ikke længere bange, så det er rart.
    Der bliver ikke skudt mere af her hvor jeg bor, men pasningshunden er stresset og tror at der kommer mere larm. smiley

• #48   1. jan 2017 Kia sad på en spisebordsstol i næsten 30 minutter, fra midnat, og kiggede ud af stuevinduet, hun kunne ligesom ikke få nok.
    Hun kiggede da en del efter glimtene, men hun havde nok mere travlt med, at holde øje med alle de suspekte mennesker, der hang ud, lidt for tæt på hendes territorie smiley Det er sgu noget underligt noget, synes hun at sige, mens hun prøver, at nedstirre dem smiley

Hun holdt kun en kort pause, fra vindueskiggeriet, hvor hun fandt og tømte gårsdagens godbidsration uden, at jeg opdagede det smiley

Nu ligger hun og putter i sofaen. Det er gået over alt forventning i år. Hun har gøet nogle få gange, af de der hvislende lyde, nogle raketter giver, når de sendes opad, ellers har hun ikke larmet heller smiley

Men natten er ikke forbi endnu. Sidste år var der nogle unge mennesker, der synes de skulle fyre krysatemombomer ind i folks haver, ved en 5-6-tiden om morgenen. Det var virkelig skræmmende. Jeg håber ikke det sker igen i år.

• #50   1. jan 2017 Milo tog sig lige en skraber på 5 min. Men nu ligger han og halser igen. Og jeg er simpelthen dødtræt - sommerhus it is næste år.

Godt at høre, at der er så mange som klare det godt smiley

• #52   1. jan 2017 Har lige været ude, de klare det superfint, men kun Zenta der tissede, de skynder sig og står så henne ved døren igen. Men kan ikke bebrejde dem, helvede har lige været brudt løs i en hel time og det brager stadig lidt, dog i det fjerne. Prøver igen om lidt og ellers må de vække mig, jeg kan snart ikke holde mig vågen længere.

• #53   1. jan 2017 Vikas første nytår gik bedre end forventet. Hun har bjæffet lidt af de små ting de startede med at fyre lige efter jul. Men de sidste par dage har hun så ikke sagt det store, måske har hun løftet hovedet nogle gange.
    Da vi gik tur idag fyrede nogle huse af, ud mod den sti vi gik på og hun var fløjtende.
    Hun har også sovet sig fra det meste der har været i løbet af aften. Efter 90 års fødselsdag, blev begge to bestukket med et stort lækkert ben. Så var der slet ikke noget at se på hende, hun var jo i mad himlen.
    Nu er vi gået i seng og Vika vil ikke sove, hun vil ud til hendes ben...

• #54   1. jan 2017 Her har det faktisk braget trods vi bor her i udkanten af byen og uden naboer smiley
    Agnes har taget det fint-hun har bjæffet lidt,men ikke noget synderligt smiley
    Sådan her ligger hun nu smiley
    Godt nytår alle smiley

profilbillede
  • #55   1. jan 2017 Alle 5 hunde er gået i brædderne. Jeg er simpelthen så glad over, at de 2 pensionspiger har været så rolige. Den ene var frygtelig bange hjemme hos ejer i eftermiddags. Her slappede hun af lige så snart hun ankom.

Billedet er den ene pensionspige og min egen Chihuahua, som er hendes mor.
    Selvom de har været adskilt i mange år, har de et specielt bånd smiley

profilbillede
  • #56   1. jan 2017 Min ligger på mit værelse, ved siden af min seng i sin kurv med tæpper og gardiner rullet ned og slukket lys/ det eneste lys der er, er fra min telefon;-)
    Heldigvis snork bobler han nu!!;-)
    Kom godt ind i det nye år alle sammen!!:-)
    <3<3

• #58   1. jan 2017 Bodil jeg sidder også bare og venter på at de stopper-vi er trætte og vil i seng smiley men Agnes skal lige ud en sidste gang inden vi siger godnat smiley

• #59   1. jan 2017 Bodil: kan godt forstå dig, min vil heller ikke ud!! Det er sejt de kan holde sig i så lang tid!!<3

• #61   1. jan 2017 Her er helt stille nu, har næsten intet hørt den sidste halve time. Vi er gået hjem til os selv og Tucker virker ganske frisk. - Han var en lille bitte smule træt i bagbenene tidligere. Han har lige stormet rundt i stuen, for man fik jo våde fusser af at gå hjem smiley
    Han har stort set ikke reageret på noget fyrværkeri efter midnat, så jeg er SÅ stolt af ham smiley
    Sidste år gøede han af næsten alle brag og kunne ikke rigtig finde ro, så det er bare gået super i år.

• #62   1. jan 2017 Ja nu bor man i en lille by som Horsens og der har været knald på siden middag og nu selv om kl. Er over 1 nat ja så er der stadig gang i den og vores tæve er så angst og gisper og ryster det er det værste år med hende har aldrig prøvet noget lignende, render forvirret rundt hver gang der kommer et brag det vil så sige hvert minut. Det skulle afskaffes alt det krudt. Gode tanker til alle jeres hunde og til jer ejer der ser på det.

• #63   1. jan 2017 Jeg er også rigtig stolt af min, for han gøede virkelig meget i starten!! Men klokken 12:00 da der virkeligt blev skudt af! Sad han ved siden at mig og var helt stille og rolig!!

• #64   1. jan 2017 Klokken 23:50 fik Luna en god stor oksestrube, og så var der ellers ro på frem til omkring klokken 01:00, hvor hun havde fået gnasket sig igennem. Der var det heldigvis stilnet lidt af, så stressniveauet var ikke så højt som det ellers havde været.
    Her har det bumlet og braget, som var det midnat, siden klokken 18:00, og der er stadig godt gang i den. Synes det er noget voldsomt, i forhold til de forrige år. Klokken 00:00 var det helt ekstremt.

Men generelt set har det gået okay. Dog må systemet være godt fyldt med.. Øh.. Puha. Så jeg X-er for at der snart kommer ro på, så vi kan komme en tur ud på toilettet. Hun var lige nødt til at trodse den her ved en 22-tiden - af eget initiativ -, da det var helt umuligt at holde sig. Men vi var trods alt været gennem et kødben, en strube, et (lille) marvben og en oksehale, og kommer der noget ind, så... smiley

• #66   1. jan 2017 Det er zoeys 2. Nytår og desværre har hun været bange som jeg frygtede. Her dagene op til nytår har der været et par enkelte brag når vi har været gået i seng. Der har hun reageret ved at springe op i sengen og klistre op af mig.
    Her til aften gik hun nærmest i panik da de begyndte at skyde af. Hun farede ind imellem mine ben og prøvede nærmest at kravle op af mig. Hun bliver totalt klister og skal være i fysisk kontakt med mig. Hun vil sidde på skødet eller ligge i ske. Vi lagde os ind på kontoret, og der lå hun i mine arme og faldt så til ro. Da de var færdige med at fyre af var hun sig selv igen.
    Det er spøjst synes jeg, for nogle hunde finder jo "tryghed" ved at gemme sig under bordet eller på badeværelset eller i et bur, men zoey finder åbenbart den tryghed hos mig.. Ellers ved jeg ikke hvad det er..

• #67   1. jan 2017 Godt nytår allesammen

Alt er roligt her. Anouk stresser en smule, men forholder sig roligt når bare hun kan få lov at ligge i nærheden af mig. De andre er rolige, men bryder sig ikke om det og ingen vil ud og tisse.. så vi har haft en par søer på gulvet.
    Hvalpene et hamrende ligeglade, men sådan er det gerne det første år, til næste år er de mere beviste og sikkert rolige men utrygge som de andre.
    Nu vil jeg drikke den sidste irske kaffe og traske i seng

• #68   1. jan 2017 Her tror jeg at der har været helt og aldeles ro...... Tøserne har været hos mine forældre da det var værst, men de var blevet fulgt hjem i seng, inden vi kom hjem. Heldigvis er de begge fløjtende ligeglade med larmen og lysene smiley De har lige været i haven og tisse af for natten smiley

• #69   1. jan 2017 Så har vi været ude at tisse godnat. Så GODNAT herfra smiley

• #73   1. jan 2017 Godt nytår smiley
    Her var der sovende hunde hele aftenen, men til midnat skulle de lige alle sammen op og kigge ud af vinduerne.
    De reagerer helt tydeligt på vores opførsel og ikke på larmen.
    Kl. 3 var der fuldstændigt ro udenfor, og hundelemmen blev igen åbnet. De to yngste og gæstehunden gik så udenfor for at sove under det store grantræ. De hader at være spærret inde og underbygger virkelig at racen ikke hører til i lejlighed smiley

Jeg håber I alle kom godt gennem natten.

• #74   1. jan 2017 Godt nytår
    Her var vi lidt spændt på hvordan det skulle gå.
    Uden meget stressede Kiwi og tilgengæld med lille nye Gnocchi..
    Mynte og Audi sov fra det hele. Asger og Gnocchi hyggetumlede lidt og kiggede lidt på.
    Total ro og accept - både inde og ude i haven.
    Vi bor s også landligt, men lidt bang og fyrværkeri er her da. Heldigvis ikke så tæt på, da vi har ståtag. Folk er super her til at gå ud på markerne og fyre af.

Håber alle er kommet godt ind i det nye år.

• #75   1. jan 2017 Efter 3 flasker champagne synes Pølse det havde været en lang aften smiley

Spøg til side, håber de fleste er kommet igennem aftenen igår uden total panik fra hundene

profilbillede
  • #77   1. jan 2017 Vi var hos min mormor til et mindre selskab. Hun bor på nede i midtbyen i Tønder tæt på torvet. Vi sad på førstesalen og havde det ikke været fordi folk rejste sig og gik ud, tror jeg faktisk kræ havde sovet igennem det.

Nu åd han sig så gennem det istedet, mens vi lavede lidt tricks og træning...så var de der brag og lysglimt ikke eksisterende

Da vi gik hjem ved 2 tiden fyrede de stadig af men ikke sådan indenfor de nærmeste 100 meter....og hverken Minion eller mine forældres hund Bella tog sig specielt af det.

Mine gode ønsker for en god og brag-fri dag til jer med hunde der har haft en rigeligt dum aften...og ekstra godbidder til hundene smiley

profilbillede
  • #80   1. jan 2017 Michelin plejede at være ligeglad, men der blev affyret en rakat lige foran ham igår ved 18-tiden. Han blev bange og ville hjem. Resten af aftenen rystede han og halsede. Han kunne ikke finde ro. Det var en øv oplevelse. Nu er han helt sig selv igen. Gudskelov!

Pippa var fuldstændig ligeglad og hyggede sig med kødben hele aftenen smiley

• #82   1. jan 2017 Jeg skal i hvert fald lige have tjekket op på det sileo der til næste år. Og så i sommerhus.. Milo er stadigvæk lidt mærket, men har det meget bedre smiley

• #83   1. jan 2017 Her er der helt ro på, og de ville gerne selv i haven kl. 8 og nu opfører de sig som de plejer. De sov også med det samme da vi gik i seng halv to smiley

• #87   1. jan 2017 Mine sover. Zenta i sofaen og Laika i sengen smiley

• #88   1. jan 2017 Godt nytår!
    Vi bor så langt ude på landet at bragene faktisk bare lyder som en fjern torden, så hundene er ligeglade.
    Om formiddagen var vi ude at træne nær Faaborg - der var nogle kanonslag, men ikke engang ørene vendte sig.
    Det er dejligt!

Vi holdt nytårsaften hos naboen. Kl. ca 00.30 ringede værtinden til sin mor for at sige godt nytår - men det var ikke særlig godt. Hendes hund var stukket af i panik klokken 21.30.

Så vi hoppede i bilen - jeg havde ikke drukket, så jeg var chauffør - og så ledte vi efter hund indtil kl. 3.

Vores nabo havde da halvanden time til at han skulle i gang med malkning, så vi stoppede der, forberedt på at fortsætte efter solopgang.

Klokken syv fik vi sms - hunden var selv kommet hjem ved 6 tiden... pyhhh.. lettede var vi!

• #89   1. jan 2017 Mine fik flydende kalm fra torsdag, og Morgan fik en Marzine (søsygetablet) ved 19-tiden, og vi havde en rolig aften.
    -indtil 00.15 hvor der udbrød batteri krig smiley
    Så der gik lige 1,5 time med at dysse det store skrummel ned, han flyver rundt og stresser, gør og pisker en stemning op..

Gandalf var meget utryg, og hang på mine skuldre, eller forsøgte at kravle op på skødet, men med en arm omkring sig, så kunne vi sidde og kikke ud af vinduet på det "fiiiine" bummelum derude.

Citta er ikke fan, men er rolig og uden panik, Ebbe er stort set døv, så han registrerede ikke en skid. Det er ellers ham der har "smittet" Morgan med stresseriet.
    Han fik et heksehyl i baglåret da han var ung, og har været stinkende rasende på det skidt i alle årene efterfølgende.

• #92   1. jan 2017 Her har det taget hårdt på dem, de sover stadig smiley

• #94   1. jan 2017 Hårdt at holde nytår når man er gammel smiley

• #95   1. jan 2017 JA!!!!!!!!!

• #96   1. jan 2017 Mette er enig med Zenta og Laika smiley
    Som stadig sover smiley

• #97   1. jan 2017 Hvis jeg ikke havde to plageånder, så sov jeg sq også...... Jeg duer ikke til det natteroderi smiley

• #98   1. jan 2017 Hvem plager dig? smiley

• #99   1. jan 2017 Det gør folk på fjæset..... De bliver ved med at skrive til mig smiley

Nej, det er da tøserne....... De er i tiggehumør......... As usual.

• #100   1. jan 2017 Hov hov, du startede med at skrive til mig .. Mener jeg smiley

• #101   1. jan 2017 Never smiley

• #102   1. jan 2017 smiley
    Løgn smiley

• #103   1. jan 2017 smiley

• #105   1. jan 2017 De fyrer også godt af på Vesterbro nu.

• #107   1. jan 2017 Her bliver der godt fyret af. Pisse irriterende smiley
    Glæder mig sådan til i morgen - så starter hverdagen og dertilhørende rutiner igen. UDEN fyrværkeri smiley

Kommentér på:
Hvordan går det...

Annonce