1.240 visninger
|
Oprettet:
Hvordan går det? {{forumTopicSubject}}
Hvordan går det med jeres hvalpe - der jo nu er blevet eller er på vej til at blive unghunde?
Vi er kommet ganske okay henover lømmelalderen med Viktor. Der har ikke været den store ballade på den konto, men vi har da godt kunnet mærke, at alt andet var mere spændende end at træne osv.
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 50
Aya og jeg går til agilitytræning i langeskov og skal starte vores første stævne på torsdag det er bare et holdstævne men vi glæder os til at vise hvad vi har lært
Udover det så går det stille og roligt, hun havde en ødelægge alting og gø periode for et stykke tid siden men den er vi ovre. Så nu står jeg tilbage med en forholdvis fornuftig og virkelig lydig unghund. Som bare er en sand fornøjelse at træne med.
Lige et billede tilføjet af Aya 11 måneder
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
Det bliver da spændende med det agility Jeg vil da gerne høre mere om, hvordan det går med det
Vi havde også lige en kort bid-i-alting-incl-dørkarm-periode på en uges tid, og så gik det over igen
Må tilstå at Viktor på mange områder er meget nemmere end Cody (vores gamle Lab).
Viktor er 10 måneder nu. Jeg har ikke nogen billeder fra for nylig - det seneste er ved 9 måneder, hvor han blev 1. vinder i Juniorklasse på skue
Søndag tager vi på DKK-udstilling i Vejen, og så må jeg jo få taget nogle fine billeder af Viktor
jan 2012
jan 2013
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 5
okt 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 6
Vil mega gerne ''gå'' til noget med hende, ved ikke helt hvad.. overvejer noget med fx. flyball, rally, agillity( er bare træt af at man skal vente til de er 2 år gamle.. Vil gerne lave noget ''NU'' ), eller måske noget med lydighed?? Er der nogle der har erfaringer med disse?
jan 2012
okt 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 6
Hvordan går det?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside