1.678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 59 Svar

Hvad skal I lave i weekenden ? Hvad skal I lave i weekenden ?

Ja som overskriften siger, hvad skal I lave i weekenden ?

Jeg skal have pakket det sidste i dag , og så skal vi flytte i morgen smiley I eftermiddag skal vi lige have handlet drikkevare ind til i morgen, og have købt hjuletræ, og så skal det læsses af i den nye bolig , og hamster Henning flytter også ind i dag smiley

I aften skal vi et par timer til min lillebrors fødselsdag, og så skal vi vist tidligt i seng .

Søndag står på afslapning og så skal vi nok have hængt hylder osv op, og måske pakke lidt ud.

Har fået en nerve i klemme i ryggen, det er virkelig dårlig timing! Det startede i onsdags, men igår var det MEGET bedre. Nu er jeg så vågnet med stærke smerter igen, det skal nok blive spændende at pakke det sidste ned smiley

Lige et lille billede fra vores nye hjem, nøj jeg glæder mig til at flytte ind smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal I lave i weekenden ?
  • #2   9. dec 2016 Tillykke! Ville ønske det var os smiley

Vi skal til træning lørdag (med prøve-prøve, bliver spændende) og så skal jeg et smut forbi Fyn søndag, til bestyrelsesmøde for Dansk Mus og Gerbil foreningen smiley

• #3   9. dec 2016 Jeg skal bage kager og lave bountykugler i dag, i morgen skal vi til hundetræning og søndag er der æbleskivetamtam hos en veninde smiley

• #4   9. dec 2016 Vi skal INGENTING!!!

Det er såååå fedt! Evigheder siden sidste friweekend, det bliver så godt!!

God arbejdslyst, Rikke, det ser godt ud!

• #5   9. dec 2016 Det lyder ellers hyggeligt de ting I skal, er altså lidt misundelig på jer CH smiley
    Jeg glæder mig helt vildt til at flytte, men erkender gerne jeg er mega stresset!! Det var jo ret pludseligt vi fik tilbudt den nye bolig, og så skulle vi også lige på 14 dages ferie og kom først hjem i mandags.

Den nye lejlighed er virkelig lækker, stort stue, nyistandsat køkken, stort badeværelse, fitn soveværelse , og så både en have og en atriumgård. Igår fik vi hængt persienner og rullegardin op, og fik hegnet haven ind. Og så blev det nye køle/frys leveret, og vi fik det fyldt med mad smiley

Lige et billede af køkkenet smiley

profilbillede
  • #6   9. dec 2016 Og køkkenet fra den anden side smiley

profilbillede
  • #7   9. dec 2016 God størrelse på det køkken der!

• #9   9. dec 2016 Ja det er super fint, og der er jo et højskab der har MEGA meget plads. Vi skal jo have fjernet skabet ved siden af vasken, så vi kan få vores opvasker sat til , min onkel komme på søndag og sætter opvasker og vaskemaskine til, han er elektriker.

Syntes også det er ret smart de har sat højskab og køleskab hvor det står, så bliver det lidt skærmet af fra stuen, i stedet for det bare var helt åbent.

• #10   9. dec 2016 I morgen skal vi på jule-udstilling (det betyder så, at der skal vaskes hund i dag) - og søndag står den på december måneds foderudlevering i vores foderklub.

• #11   9. dec 2016 I dag skal jeg til fitness, købe lidt julegaver og så til middag hos min far og hans kone i aften. Lørdag er der noget fest om aftenen - hvis jeg bliver ikke bliver mere syg altså. Søndag ved jeg ikke endnu

• #13   9. dec 2016 Tillykke med lejligheden, den ser lækker ud smiley Får helt lyst til selv at flytte igen. Eller bare at flytte rundt herhjemme, men vi er lidt begrænsede af at have et stort kaninbur i stuen smiley

Jeg skal hjem til min mor i weekenden, det glæder jeg mig til. Der går desværre ret lang tid mellem at vi ses efter at jeg flyttede til den anden ende af Sjælland når nu ingen af os har bil. Men ellers skal vi bare hygge og udveksle fødselsdagsgaver. Jeg havde fødselsdag i tirsdags og min mor har på mandag smiley Og det overskudstid der end måtte være, skal vidst gå på at læse op på noget endokrinologi smiley

• #14   9. dec 2016 Minion: Haha, jeg HADER at pakke ned og selve flytningen, elsker at gå og pakke ud og indrette det nye hjem smiley

Sidder og venter på iprenen og dololen gider virke, så jeg kan komme igang med at pakke det sidste. Mangler heldigvis kun tøj/Sengetøj/håndklæder og så alt det skrammel der er under trappen.

• #15   9. dec 2016 Og hov ja, tillykke med lejligheden smiley

• #16   9. dec 2016 Altså selvom jeg glæder mig til at flytte, så skal I andre altså lave nogle ting jeg hellere ville, ahahahahaha smiley

Ej jeg har fået hunde-tjansen under flytningen, så jeg skal ikke slæbe smiley

• #18   9. dec 2016 Skal du til polarhundeklubbens juleudstilling? For så gør vi da smiley

• #19   9. dec 2016 Hundetræning og julefrokost med trænerkollegaerne lørdag. Julehygge med venner søndag.

• #22   9. dec 2016 Haha nej, det tænkte jeg også. Men det kunne jo være, at du skulle handle en "fremmed" polarhund, eller bare skulle hjælpe smiley

• #25   9. dec 2016 i dag skal vi lege fotomodeller!
    så min tvilling og lillebror kommer på besøg, til stegt flæsk, tror de er er træt af mors mad! smiley
    så kommer kærestens lille bror også, så ham og kæresten skal nok hygge lidt
    ud over det skal der trænes med bob og coco, samt prøve at træne med mogens se om han nu gider lærer at sitte snart! og så skal vi ellers ud på markerne og lege i det forholdsvise gode vinter vejr!! det bliver en god weekend! smiley

• #26   9. dec 2016 Jeg har haft en formiddag på sofaen med min dyne, kattene oven på dynen og en god bog. Jeg må hellere se at komme op og igang med noget, selvom det ikke udpræget er lysten der driver værket smiley

Kæresten skal til julefrokost i aften og i morgen aften, så jeg skal vidst agere chauffør. Men det betyder også at vi kan sove længe både i morgen og søndag, og jeg har er par aftener til selvforkælelse. smiley

• #27   9. dec 2016 Lidt løgn er det faktisk, for den gamle kat er kravlet under dynen. Hun elsker det. smiley

profilbillede
  • #28   9. dec 2016 Mmm stegt flæsk med persillesovs, det kunne jeg dælme godt lige spise!!

Det er så hyggeligt med dyr under dynen smiley Jeg sidder i sofaen med min dyne, og Mailo putter også under den smiley Tror han har savnet det mens de var i pension, det var noget af det første han gjore da vi kom hjem, efter han havde mysset, hoppet og danset et par timer smiley

• #30   9. dec 2016 hahaha jeg laver det kun fordi mine søskende insistere på vi skal have det, jeg kan ikke så godt lide svinekød smiley
    only made outta love!

• #31   9. dec 2016 I dag har jeg lovet mormor og hjælpe med at gøre rent, også regner jeg med at hun laver aftensmad bagefter! smiley

Lørdag skal vi hyrde - og en tur i skoven.

Søndag skal vi også hyrde, også skal jeg i biografen smiley

• #32   9. dec 2016 Tillykke med lejligheden, jeg er slet ikke misundelig smiley

Jeg lægger ud med en aftenvagt i aften.
    I morgen står den på køb af flere julegaver, julebagning, køb af juletræ og div. småting, der mangler.
    Søndag er endnu en projektdag for min bedre halvdel, der skal aflevere projekt tirsdag, så der må jeg underholde mig selv ;-). Satser på at få pakket julegaver ind og gjort rent smiley

• #33   9. dec 2016 Det lyder altså mega hyggeligt alt det I skal, hos os er julen slet ikke kommet endnu. Glæder mig til at kunne få pyntet op i næste uge, og forhåbentlig komme i julestemning.

Danielle: Vi glæder os simpelthen SÅ meget, vi flytter tættere på byen, får MEGET bedre busforbindelser , billigere husleje, mere plads, og så er køkkenet som sagt total nyistandsat, der bliver sat nye døre i til Januar ( ham der boede der før sad i kørestol, og har tydeligvis hamret ind i dem MANGE gange) , og så kommer jeg tilbage til min barndomsby, det bliver både mega fedt og underligt. Men bliver dælme rart at jeg bare kan gå hjem til min mor, hverken min mor eller jeg har kørekort, så efter vi er flyttet herud har vi altså ikke set hinanden særlig meget, så det glæder jeg mig også helt vildt til .

Uh og ekstra bonus, der er 3 genbrugsbutikker i byen, ELSKER "gammelt skrammel" smiley

• #35   9. dec 2016 hygge med bamse

• #36   9. dec 2016 Hold nu kæft det er hårdt, haha. Stresser rundt for at nå at få pakket det sidste inden vi skal til fødselsdag. Men skal også lige nå i bad, og nå at pakke gave ind!!

• #37   9. dec 2016 Jeg skal være hjemme sammen med hundenepigerne smiley

• #38   9. dec 2016 Cleo og jeg er på vej til Skagen hvor vi ska på arbejde hele lørdagen

profilbillede
  • #39   9. dec 2016 Og søndag når vi kommer hjem skal mig og Salik på en laaaang tur i hammer bakker.
    Stort tillykke med huset - bare det var mig der skulle flytte i noget større

profilbillede
  • #42   9. dec 2016 Det er ikke så meget større det vi får, men alt har ret, haha. Men vi slipper for en masse spildplads , højt til loftet og får mere vægplads. Den nye lejlighed er MEGET bedre indrettet end det rækkehus vi bor i nu.

Så håber jeg bare hundene kan vænne sig til at have overbo igen, det har vi jo ikke haft de 4 år vi har boet her smiley

• #47   9. dec 2016 Det kunne de - uden tvivl smiley

profilbillede
  • #54   9. dec 2016 Åhh ja det ville virkelig være nogle fine vapser derkom ud af det det er jeg helt overbevist om smiley
    Mangler Jenni en mand en dag så må hun lige sende en besked Saliks vej smiley

profilbillede
  • #56   9. dec 2016 Jeg hopper også med på hvalpevognen smiley smiley

• #63   9. dec 2016 Ja han er ikke fri for at minde.om.en lurcher og han er virkelig god til LC de gange han har prøvet. Samtidig er han meget som.en border i sind i forhold til trænbarhed og intelligens.
    Hun ser vel nok sød ud hende Jenni smiley
    Fine øre lige som Salik

profilbillede
  • #65   9. dec 2016 Skal lave eksamensopgave hele eftermiddagen. I aften står så på hygge og en bytur med veninderne. I morgen skal jeg arbejde og lave mere eksamensopgave.. Søndag står på julehygge og mere eksamensopgave.. Jeg gider IKKE den skide opgave..! smiley

• #69   9. dec 2016 Tillykke med lejligheden. smiley

Jeg skal lige en tur ned og hente nogle poser træpiller og i grænseshoppen i morgen, og ellers står den bare på nusse killinger, fodre killinger, veje killinger, nusse killinger, nusse mormis og give medicin/smertestillende. smiley

• #75   9. dec 2016 Jeg kan næsten ikke vente, John smiley

• #77   9. dec 2016 Hvor jeg dog håber at det er af dine hunde .. smiley

• #80   9. dec 2016 Jeg skal i hvert fald til et lokalt lille Julemarked i Elmegade i morgen smiley og så overvejer jeg om jeg skal med til vores søsterorganisations Julekoncert i Vor Frue kirke på søndag -men jeg har også en opgave jeg arbejder på og måske ender jeg med at blive hjemme og så støtte med beløbet istedet.

Men ellers står den på oprydning, putning, opgaveskrivning og kvali-tid med hunden smiley

Og så havde jeg da glemt...jeg skal være SÅ glad på jeres vegne Rikke smiley det ser bare lækkert ud!

• #81   9. dec 2016 RENGØRING! smiley Såååå det ku være mere spændende. Og manden skal arbejde i morgen aften smiley

• #82   9. dec 2016 Altså rengøring er jeg ikke misundelig på, men noget af det alle i andre skal lyder super hyggeligt og/eller afslappende smiley

Vi er igang med at pakke det sidste ned , og har lige fået skruet de sidste ting ned fra væggene. Håber vis nart er færdige, så jeg kan smække stængerne op i sofaen, og bare slappe lidt af inden jeg skal i seng smiley

• #83   9. dec 2016 idag har jeg været til møde på "Din Indgang" som bare resulterede i at jeg fik et møde på noget de kaldte VOM.

Og så har jeg været til julehygge på datterens skole og taget med dem hjem..

imorgen skal vi i Petworld og hente adventgave fra i søndags.

Jeg ved ikke om vi også når afsted søndag.

profilbillede
  • #84   9. dec 2016 Tillykke med lejligheden Rikke. Den ser super hyggelig ud smiley

Jeg skal til julehygge hos min kusine i morgen, og søndag skal jeg slappe af, og lade op til at starte på job mandag, efter 1 uges ferie smiley

• #85   9. dec 2016 Den her weekend skal bare foregå så stille og roligt som muligt, jeg har haft pres på de sidste mange uger og weekender, så nu skal jeg bare slappe af, med julebag sammen med min søde mor, visit hos mine forældre, overnatte hos min kæreste, tage en smut i vores ynglings skov med hunden, og nå ja - så må jeg også hellere komme igang med nogle afleveringer smiley

• #88   9. dec 2016 Åh jeg er så misundelig på alle jer der bare skal slappe af smiley Er total bombet og død, vi sidder begge bare og stirre ud i luften i sofaen , haha.

Men nu er vi vist nok også færdige. Mangler kun at smide sodavand på køl, og så pakke mad fra køl og frys ned i morgen, så det kan blive flyttet med.

• #89   9. dec 2016 Når først I er flyttet, kan I jo, i teorien i hvertfald, bare slå jer ned i sofaen, se tv, spise pizza, og lave ingenting i et døgnstid. Er sikker på at flyttekasserne ikke løber nogen steder smiley

• #90   9. dec 2016 Planen er også at kaste os i sofaen imorgen aften, bestille take out , drikke sodavand og spise chips smiley

Min mor og mormor kommer med frokost til flytteholdet i morgen, var gået til af stress hvis jeg skulle have lavet mad, så er SÅ glad for min mor tilbød at lave mad.

• #91   9. dec 2016 God plan smiley

• #92   9. dec 2016 Ja vi syntes også det er en ret så god plan vi har lavet smiley

Så skal vi bare have hængt hylder osv op mandag, så jeg kan pynte til jul mandag mens manden er på job smiley

• #93   9. dec 2016 Familiehygge med mand og datter og hyrdning. Hyrdning står da vist på programmet for en del denne weekend. smiley

• #95   9. dec 2016 Dagen i dag er blevet brugt til læsning og madlavning. Imorgen står det først på en tur i skoven, så til julefrokost med andre hundefolk og dagen bliver sluttet af med en tur i byen. Søndag står den formentlig på nogle halvgrumme tømmermænd og hvis det er til at slæbe mig ud af sofaen, en tur ud og stå på skøjter smiley

• #96   10. dec 2016 hehe jeg tænkte første gang det må have været en fejl, men da hun sagde VOM flere gange så måtte det jo hedde det smiley jeg tænkte på ølvom

• #97   10. dec 2016 Hold nu op vores flyttehjælp var effektive , 2,5 timer fra vi startede med at fylde lastbilen , til det sidste var inde i den nye lejlighed !! Stofa har så selvfølgelig glemt at tænde for både tv og internet signalet , så det får vi først i næste uge . Så lige nu er jeg ret glad for at vi fik købt en dvd afspiller tidligere i år smiley

• #98   10. dec 2016 I dag tøjvask og hundetræning. I morgen juleafslutning til hundetræning, gulvet skal have en omgang og afslapning.

• #99   11. dec 2016 Rikke: Dejligt at flytningen gik godt smiley Håber at I hygger, og slapper lidt af med gode dvd film smiley

• #100   11. dec 2016 Ann-Marie : Vi fil hygget med et par film og snorkboblede ved 22.30 tiden smiley
    I dag har vi fået hængt hylder , reoler og et enkelt billede op , og fået samlet den ene kommode . Og så har min onkel været her og tilslutte opvasker og vaskemaskine , skønt med en elektriker onkel smiley

Så nu er det ku få ting vi mangler at få hængt op , f. Eks knagerække og spejl i entréen , og loftslamper i entre og soveværelse . Men nu kan vi pakke næsten alt ud , så jeg skal gå og hygge med det i morgen mens manden er på job . Ja og så skal jeg ringe til stofa og klage min nød ! smiley

• #101   11. dec 2016 Det lyder dejligt Rikke smiley Jeg hader at flytte pga. nedpakning, rengøring, maling osv. osv.
    Men når først man er flyttet, og skal i gang med at indrette det nye hjem, så er det bare fedt smiley God fornøjelse smiley

• #102   11. dec 2016 Vi skal heldigvis ikke male nogen steder , vi er flyttet ind i en nymalet lejlighed , og de vi er flyttet fra har B ordning , hvor man selv skal male ved indflytning smiley
    Men ja der er lige rengøringen af den gamle bolig , HADER det!!

Åh ja det er så hyggeligt at gå og indrette , kan forhåbentlig også få pyntet til jul i morgen eller tirsdag . I dag fik jeg lavet den vildeste adventsdekoration , meget meget tidskrævende , ahahahahaha smiley

profilbillede
  • #103   11. dec 2016 Hvor ser det bare hyggeligt ud smiley

Kommentér på:
Hvad skal I lave i weekenden ?

Annonce