Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal i?
  • #2   3. apr 2016 lyder hyggeligt med hundetræning og gåtur smiley

Jeg er på vej til Tenerife. smiley

• #4   3. apr 2016 Tak smiley

• #6   3. apr 2016 Holde fødselsdag med boller og kagemand smiley

Er du ikke letter endnu, siden du kan være på nettet smiley ?

• #7   3. apr 2016 Jeg skal passe barnebarnet Karla fra i dag til i morgen, da hendes mor er så super heldig at hun har fået arbejde smiley
    Desværre skal Karla`s far også på arbejde i dag, men det kan jo kun glæde en mormor, tænk at hun får poden helt for sig selv i så mange timer smiley
    Jeg tror jeg kommer til at sidde og kigge på hende når hun sover smiley

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 2 Svar: 204
    #8   3. apr 2016 Jeg skal ud til pony sammen med parten om en halv times tid - de har nemlig kendt hinanden i et halvt år, så vi skal hygge med kage til både heste og mennesker smiley
    Derefter skal resten af huset rengøres, for svigerfamilien kommer forbi til middag i aften. Så skal labrapporten skrives færdig også.. Hmm, og maden skal vel også laves på et tidspunkt.. smiley

• Kristine O
    Kristine O Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 77
    #9   3. apr 2016 må man overhovedet være på nettet i en flyver

• #10   3. apr 2016 Er lettet et og man må gerne være på nettet smiley bare man sætter fly-mote til.
    Der er jo Wifi smiley

• #11   3. apr 2016 Mike, charterferie er fantastiske du skulle prøve smiley

Tante, håber i får hygge jer smiley husk at forkæle hende smiley .

Dea, åh der er intet bedre end at hygge med heste smiley kommer helt til at savne alle mine dyr smiley smiley

• #12   3. apr 2016 Nå for den...det har jeg sgutte været opmærksom på før smiley

• #13   3. apr 2016 min mand bliver 32 i dag han blev fejret i går så vi skal rykke hæk op i dag og så ha muget ud ved mine heste. og så må vi se om bette mand vil ud i ugens løb ?

• #14   3. apr 2016 Jeg har huset fuldt af hunde, ejerene til de to er på Grand Canaria til på søndag i næste uge.
    Så jeg har ikke så mange andre planer end at holde styr på, nusse maver, lufte og fodre 6 hunde smiley

Piv ringe mobilbillede, men 3 af dem blev da indfanget smiley

God tur!

profilbillede
  • #17   3. apr 2016 Jeg skal lige have et par timer mere i sengen smiley
    Men derudover skal jeg bare slappe af herhjemme sammen med hundene. Håber på godt vejr, gamle Laika nyder når solen er fremme, det er godt for hendes gigt.

• Marie A
    Marie A Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 154
    #18   3. apr 2016 Jeg skal pakke. På torsdag rejser jeg til Irland med klassen, tager afsked med dem og rejser til min praktikplads på et Rescue Center for heste.

Så skal jeg ud og købe gave til familien jeg skal bo hos, overvejer en hoptimist, da det skal minde om vores hjemland smiley Og hunden skal bades, da min familie ikke gør det i de tre uger jeg er væk.

God tur til Tenerife smiley

• #27   3. apr 2016 Jeg har spist brunch med kæresten og så skal jeg finde nogle jobs, jeg kan søge, så jeg også kan opdatere min joblog (det ser ikke alt for lovende ud). Jeg tror, det bliver en rigtig sløv dag på sofaen i dag. Er en anelse træt, da jeg var til påskefrokost i går og der kom lidt indenbords smiley

• #28   3. apr 2016 Var ude at åbne for vandet i kolonihaven i går, hvor et vandrør var sprunget, så der var vild panik i tre timer. Min bedre halvdel var til hundetræning med Myrna, så jeg var mutters alene om at jonglere sprunget vandrør, Lulu der synes det hele var vældigt festligt, gaffatape, viskestykker, vandkander og potter for at minimere skaderne, alt imens kæresten har glemt at sætte lyd på telefonen, hundetræningen trækker ud, og jeg konstaterer, at jeg ikke har formandens mobilnummer. Heldigvis kommer bagnaboen ud og ordner ukrudt efter en times tid,, så jeg kan få fat på formanden og få meldt, at vi skal have proppet (hvilket så heller ikke var lige til).
    Derefter direkte ned og passe min fars hund, da de skulle til Tyskland og først kom hjem ved 22-tiden..

Alt i alt betyder det, at dagen i dag nok kommer til at gå med indkøb ar nye vandrør og den slags kedelige ting...

• #32   3. apr 2016 Her har vinduer og døren også stået åbne. Men nu lukket og pilleovnen tændt.

• #33   3. apr 2016 Karla mener mormor smager godt.... Av smiley

profilbillede
  • #34   3. apr 2016 Jeg har haft en fantastisk dag smiley
    Jeg har været i Rødby og kigge på ny hund smiley
    Hende får jeg hjem 11. Maj smiley

profilbillede
  • #36   3. apr 2016 Åhh Annette...sikke en lækker minirulle smiley

Er "holderen" af egen avl smiley ?

Fødselsdag vel overstået smiley Svfnde er træt og gået omkuld ved min side...det er dæleme hårdt at gave gæster, der skal underholdes smiley

Nu står den på sofa og opladning til ikke mindre end TO ugers ferie smiley

• #37   3. apr 2016 Har slappet af, været nede og træne .. Nu ser jeg hockey, vil snart ned at finde noget mad.. Og ellers bare lave lidt lektier smiley

• #38   3. apr 2016 Linda smiley ja,hun er hjemmelavet smiley
    Vores efternøler på snart 14 år smiley

• #39   3. apr 2016 Hun er dæleme da en køn efternøler smiley

Endnu en gang tillykke med den lille ny ru-pølse smiley

PS: Sikke mange stavefejl i #36...jeg er vist også lidt brugt smiley

• #40   3. apr 2016 Tak Linda smiley
    Jeg er også selv godt tilfreds med resultatet af hende smiley smiley

• #41   3. apr 2016 Annette: Sikken en fin ny rullepølse smiley Tillykke med hende smiley

Jeg har været i skoven med hundene i dag, hvor var det bare fedt smiley Gik med åben jakke hele vejen, og nød vejret smiley Et par dådyr krydsede vores vej, hundene så dem ikke, da de var travlt optaget af at snuse. Men hold da op, de kunne uden tvivl lugte dem. For da vi kom til stedet, hvor dyrene havde gået på tværs, kom der rigtigt gang i snuderne, og alle ville meget gerne ind i skoven smiley Godt at de altid har snor på i skoven, de ville med garanti elske at jagte dådyr smiley
    Resten af dagen tilbragte vi med at nusse rundt i haven smiley

• #42   4. apr 2016 Tak Ann-Marie smiley

Kommentér på:
Hvad skal i?

Annonce