{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

bare så trist {{forumTopicSubject}}

efter god aften danmark, igår fik jeg idag forbud mod at tage hundene med ned til børnene haven, da flere til morges havede været bange for dem mens jeg afleverede min dreng, selv Lilo på 15 uger må ikke komme med ind mere, og det har hun ellers været fra dag 1, da det for nogen af børnene er den eneste kontakt med hundene og de har været vilde med dem begge 2, men nu det slut, jeg prøvede at agumentere lidt for det og de vil overveje det med den mindste, MEN mikey må helt bestemt ikke mere, heller ikke med mundkurv/næserem,
så lige nu er jeg godt træt af tv2 og denne hers smarte dyreaffærdsidiot de havde med, som lige præcis har sikret sig at dobbelt så mange nu frygter hunden,
jeg er bare så skuffet, de kender mine hunde, der ikke en, der ikke har mødt eller snakket med dem, den ene pige var rædselslagen for hunde første gang jeg havde Lilo med, nu tør hun stå ved siden af hende(vil dog ikke røre ved hende)
jeg havde håbet at folk ikke ville tage det så tungt, men det sket,
det aller værste er at min søn bliver 5 i næste uge og at de kun ville komme hjem til os med børnene hvis jeg lukker hundene inde så de ikke kommer tæt på børnene,
det er bare så skuffende, ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller sige, har ondt af min dreng fordi ingen af børnene må komme hjem til ham nu, pga vores hunde,
hvad er det lige for en verden man lever i,
kunne aldrig selv drømme om at vægte ham adgang til en kammerat fordi de havde en dobbermann, som jeg er panisk angst for

skulle bare lige ud med det, synes det rigtig træls, tror efterhånden de får et hestekostume på, så de kan gå for ponyer istedet, så kan det være de ikke er så farlige mere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bare så trist
  • #1   16. nov 2006 Ja, det er jo virkeligt trist.. :o(
    Hvad nu hvis du gir dem mundkurv på i disse situationer - så er alt vel OK ?


  • #3   16. nov 2006 sus

    det mener de ikke er nok, da hunden jo er farlig og forældrene til børnene ikke ønsker hundene tæt på børnene, det skal op i forældrebestyrelsen i et hastemøde nu, hvor jeg har fået lov til at deltage, så JEG kan agumentere for min race og deres personlighed, men indtil da må hundene ikke komme med på deres vanlige morgentur,

    og hvad ender det med, først krav om mundkurv og da det ikke bliver overholdt kommer der et forbud, den er jeg ret sikker på


  • #4   16. nov 2006 øv - øv, det er ikke fair:-((

  • #5   16. nov 2006 Nej, det er sgu ikke nemt for muskelhundeejere - især ikke pt.

  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #6   16. nov 2006 Ja det er jo et hedt emne, men kan godt forstå at der er mange som ikke er trykke ved dem.
    Jeg ville personlig have det fint med, at der blev lavet en lov der sagde, at hvis man har den slags hunde, så skal de holdes bag en indhegning, som de ikke kan komme ud af.
    Eller at de skulle forbydes.
    Det er jo forfærdelig, for de mennesker og hunde, der bliver skambidt af de der såkaldte muskelhunde.
    Som der blev fortalt på TV den anden dag, ja så har de et gen der tænder dem lige af en gang, og det er det der gør dem så farlige.
    Selv en serdeles velopdraget Muskel / Kamphund, kan det slå klik for.
    Hvis det er korekt at lægerne operere på mindst en person pr uge pga. de der hunde, ja så mener jeg der bør gøres noget.




  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #7   16. nov 2006 karina fra fyn - Jeg kan godt forstå de andre forældre, jeg siger ikke din hund ikke er sød, den hund der blev vist på TV så også sød ud, men hende der hundepsykologen sagde, at det kunne være den, der ligepludselig tændte, og skambed en endag.
    Det ligger i deres natur, som en tikkende bombe.


Kommentér på:
bare så trist

Annonce