{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hygge-tråd :)
  • #2   17. nov 2016 Uhm det ku jeg også godt spise smiley det får man ikke så tit faktisk smiley

• #5   17. nov 2016 Hvor hyggeligt Bettina smiley herhjemme er der også blevet pakket en masse gaver ind de sidste par dage smiley og vi mangler kun at købe et par stykker mere og så er vi færdige. Dejligt at være i god tid og ha styr på gaverne! smiley

• #6   17. nov 2016 Mange tak smiley

• #8   17. nov 2016 Skønt at forkæle sine nærmeste smiley
    Ja det er smiley så kan man bedre nyde December måneden og slappe af og hygge sig smiley ELSKER julen, så den skal bestemt ikke ødelægges af stress og jag smiley

• #12   17. nov 2016 Jeg har fået friseret og børstet de store drenge, haft Citta i bad - svinet havde rullet sig i noget hemmeligt klamt på turen smiley
    Ebbe har haft en ung Beagle i "afretnings skole" smiley han kan sgu stadig den gamle tosse <3.
    Jeg har haft besøg af en god ven og vendt verdenssituationen.

Nu overvejer jeg en kop kaffe og den karamel is der ligger og hyler i fryseren smiley

God bedring smiley

• #15   17. nov 2016 Bettina, intet i forhold til når de skal trimmes smiley

• #17   17. nov 2016 Jeg ser film, og nyder at jeg for en gangs skyld ikke skal lave noget som helst smiley

• #18   17. nov 2016 Rigtig god bedring, håber du snart er på toppen igen.

Jeg har lige spist torsk i fad og så har jeg lige fået dagens grin over et af lillefisen Bianchi's påfund.

Ghini (Bianchi's mor) ligger og gnasker i et ben som det er tydeligt at lillefisen godt kunne tænke sig at sætte tænderne, hun sidder længe og kigger.
    Pludselig går hun hen mod Ghini og lægger sig som om hun vil til at die, bider også fat i en af patterne (hun er stoppet med at få mælk for et par måneder siden).

Ghini bliver sur og vender sig om for at irettesætte hende og i det øjeblik springer Bianchi frem, snupper benet og spæner ind under sofaen, hvor Ghini ikke kan nå hende.
    Hun er ikke helt dum hende lillefisen smiley

profilbillede
  • #19   17. nov 2016 Jeg er lige kommet hjem fra træning. Er træt og ynkelig x'D

• #21   17. nov 2016 God bedring.

Jeg sov lidt. Jeg har sovet rent elendigt de sidste nætter.

• #22   17. nov 2016 Jeg sidder med dynen i sofaen og ser tv, og sidder med computeren her på HG og på Fb smiley

Burde pakke en kasse eller to, men jeg giiiiider ikke smiley Er ret stresset over alt det her flytning, vi tager på ferie på mandag, og kommer hjem 5 dage før vi skal flytte!! Havde ikke lige regnet med at vi fik tilbudt en lejlighed nu, haha.

Rigtig god bedring smiley

• #26   18. nov 2016 Tusind tak alle sammen! smiley
    Jeg tog lidt smertestillende i går, og har været fuldstændig væk i over 12 timer smiley rart endelig at få sovet en masse! Feberen har desværre ikke rykket sig ret meget nedaf, men håber at den snart forsvinder! Jeg tror at det er min fibromyalgi der er årsag smiley for jeg har været meget ramt af feber de sidste par måneder.

Lyder til at de fleste havde en dejlig dag i går smiley - jeg har simpelthen været så ærgerlig over det sygdom, for jeg sku både ha haft besøg af en meget gammel ven i dag, og ham har jeg ikke set siden jeg var 17 år, og min far sku ha spist med her i weekenden også, plus min bedste ven ville ha film-hygget i aftes. Typisk! smiley

• #28   22. nov 2016 Mange takker søde Bettina smiley
    Nu begynder det heldigvis at gå lidt fremad smiley - heldigt når jeg skal pierces i morgen smiley woop!

• #30   22. nov 2016 Taaaak smiley jeg glæder mig også over at det går stærkt. Er ikke så tosset med at få lavet piercinger smiley hvad man dog ikke gør for skønheden smiley

Kommentér på:
Hygge-tråd :)

Annonce