{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Weekend hygge-tråd :) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens! smiley
Ja jeg er jo glad for de dersens hygge-tråde, så her er da endnu en smiley Hvad skal I lave i weekenden? smiley

Vi har planer om at køre en tur udenbys og få hygge-handlet lidt, i morgen - og hundene skal selvfølgelig ikke snydes for køreturen som de ELSKER, så de kommer med smiley lørdag skal manden arbejde, og imens han er på job kommer min søde mor på besøg og hygger med mig og hundene smiley søndag har vi absolut ingen planer, så det blir højst sandsynligt en rigtig doven-dag smiley - medmindre nogle af jer lige kommer med lidt spændende inspiration smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weekend hygge-tråd :)
  • #2   14. okt 2016 Lyder da hyggeligt, Linda smiley

• #3   14. okt 2016 Jeg skal arbejde, så jeg venter med at holde weekend til mandag, tirsdag, onsdag i næste uge smiley

Til gengæld, er der nogle her i huset, som har holdt fest her til aften. Selv om de sikkert selv vil sige, at de har arbejdet og bare er ved at fremstille nytårskonfetti til det halve af byen smiley

profilbillede
  • #4   14. okt 2016 Haha nææææ hvor er de da DYGTIIIIIIIGE smiley :D smiley
    Men skønne er de! smiley

• #5   14. okt 2016 Jeg skal være sammen med hunden hele weekenden! Fredag står den på lydighed, lørdag skal vi forhåbentlig hyrde og søndag skal vi igang med rundering igen - det bliver super sjovt smiley

Derudover skal der slappes af og ses film! smiley Har planer om at ignorere alt rengøring og andre sure pligter frem til mandag smiley

• #6   14. okt 2016 Kath, Ååårh hvor lækkert! smiley det kan da kun blive en dejlig weekend så smiley

• #7   14. okt 2016 Min lillebror fylder 18 i morgen, så der skulle vi gerne ud og fejre ham, men lige pt tror jeg desværre ikke mit helbred tillader det. Ellers står weekenden bare på total afslapning herhjemme med mand og hunde smiley

• #8   14. okt 2016 Der er kulturnat i aften her i KBH, så kæresten og jeg skal ud og være kulturelle. Lørdag formiddag er der arbejdsdag i foreningen og dernæst tager vi måske et smut i sommerhus til søndag smiley

• #9   14. okt 2016 Jeg skal en tur i sommerhuset med Molly og mine forældre og deres hund Cosmo smiley
    Min mor og min store bror kommer først imorgen med morgenmad smiley
    Ellers regner jeg med at Molly og jeg skal i skoven eller på stranden og gå et par gode ture smiley smiley

• #10   14. okt 2016 Jeg skal på bryllupsmesse lørdag og muligvis arbejde søndag.

• #12   14. okt 2016 I dag skal vi nok ikke lave andet end at se film og hygge. Lørdag tænker jeg vi lige napper lidt rengøring, og søndag har vi en aftale med min mormor smiley weekenden skal nydes helt vildt. Mandag starter jeg nyt job og det er altid så hårdt at komme igang, synes jeg smiley

• #13   14. okt 2016 Denne weekeend kommer til at gå med hundene smiley

I dag skal vi en tur til Magtor med venindens hund, i morgen står den på hundetræning og søndag skal vi på tur med hundene hvor de kan rende rundt mens vi samler kastanjer smiley

• #14   14. okt 2016 I dag har vi ikke de store planer. I morgen står den på oprydning af pulterrummet. Og søndag kommer der måske en og ser på en af de katte, vi har til salg. Købere til voksne katte hænger ikke på træerne, så vi håber meget, at det endelig lykkedes at finde det rette match.

Jeg er i overvejelse af, hvad vi skal gøre, for der er alt for meget uro hos kattene, og noget skal der ske. Der er flere muligheder, der skal gennemgås og ikke alle er lige behagelige. smiley

• #17   14. okt 2016 Jeg venter på at kl. bliver 15 smiley

• #19   14. okt 2016 Isabelle: Takker dig lige for at have skabt din søn, han er igen skyld i at jeg sidder og klukker af grin, noget jeg virkelig havde brug for, så TAK smiley

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 245
    #22   14. okt 2016 Jeg skal besøge min mor, det glæder jeg mig til:) Det er dejligt engang imellem at have ro omkring sig, og en have Albus kan rende frit i, og adgang til bil så vi kan køre på stranden, og selvfølgelig sin mor tæt på igen:)

• #23   14. okt 2016 Jeg skal bare slappe af! Vi har lige holdt en uges ferie og kom hjem fra London for et par dage siden og nu er jeg desværre blevet småsløj smiley
    Så er bare rigtig gennem træt...

• #24   14. okt 2016 Om EN lille bitte time...så slutter min forelæsning og jeg har weekend! Efter fire nætter med nattearbejde og sideløbende undervisning om dagen. Jeg har ikke så mange planer for weekenden fastlagt endnu, men jeg tænker jeg skal shoppe, ud og spise og hygge med venner og/eller veninder.
    Der er dog to ting på programmet som jeg ultimativt glæder mig til:

1) den bestilte times thai og aroma massage min absolut trætte ømme krop skal ha i morgen smiley
    2) at puttesove i sengen med min lille varme bløde pelsklump af kærlighed tæt op af mig...så længe vi absolut ønsker og orker smiley

Nå ja og så skal vi også ud og gå nogle gode ture og blive vindblæste i det smukke efterår og træne....og jeg må nok også hellere lige se lidt på mit pensum som sædvanlig smiley

• #25   14. okt 2016 Er netop hjemvendt fra job, så det er tid til hundeluftning. Derefter rengøring, og så skal vi have fundet på et eller andet hyggeligt at lave i morgen for at fejre, at vi har kærestedag på mandag, men vi er begge komplet idéforladte, måske fordi vi begge generelt er ret trætte og ramte af efterårsmørket og -kulden, så mon ikke, vi må lægge hovederne i blød i aften. Et eller andet må vi da kunne finde på.

• #27   14. okt 2016 Jeg lavede desværre den fejl, at være oppe i lidt over 27 timer uden grund, og kun sove 6 timer derefter, så jeg ligger stadig under dynen. Lige om lidt vil jeg stå op og ordne nogle indkøb. Min ene veninde har fødselsdag i dag, så lidt senere tager jeg og vores fælles veninde op til hende, og hygger om hende smiley i morgen står den på arbejde, hvorefter veninden holder fødselsdagsfest. Søndag står den på arbejde, og så er det vidst også bare afslapning den sidste del af aftenen. smiley

• #28   14. okt 2016 I dag skal vi slappe af og i aften en super Lang tur med rocky og atlas, og så kommer min bror for at være hus og hundepasser i en uge. I morgen tidlig smutter vi til Barcelona og er der i hele efterårsferien.

• #29   14. okt 2016 I aften skal vi bare fise husleje af. Vi skal grille og hygge og slappe af. Imorgen får vi besøg af Lene med GD`erne, som skal hente nogle trøjer jeg har fået til de hjemløse. Derefter skal jeg til en veninde og hente kager til min brors 60 års fødselsdag, som vi skal til imorgen aften. Søndag tænker jeg at vi måske skal en tur i skoven på svampejagt, men nu må vi se smiley

• #30   14. okt 2016 Slappe af smiley Har været på kursus de sidste 2 dage, hvor mine kollegaer har overnattet på hotel. Men jeg måtte jo køre hjem pga. hundene, 2 timers transport hver vej. Stod op kl. 4.15 i morges smiley Er vant til at gå i seng på det tidspunkt, så planen er at jeg skal sove læææænge, både lørdag og søndag smiley

• #31   15. okt 2016 Vi er hundepasser for to stk husky smiley Så dem er hele weekenden sat af til så vi kan hygge os

• #33   16. okt 2016 Lyder til at de fleste har haft en dejlig weekend smiley det har vi også herhjemme som planlagt, men dagen i dag er mindre sjov, for mine led gør nas, og musklerne er simpelthen så ømme og hævede og spændte smiley min krop kan ikke li kulden, så lige nu gruer jeg godt nok for at vinteren kommer til at føles enormt LANG, hvis det blir ved sådan her smiley oh shit! smiley

• #34   17. okt 2016 Min weekend endte med en indlæggelse. Troede bare jeg skulle omrkring vagtlægen, men nææh nej de beholdt mig sgu. Jeg er heldigvis hjemme igen.

Men altså det er vel også en slags festlig lørdag nat , at dele stue med 3 andre, hvor den ene snorker som ind i helvede, den anden snakker i søvne, og den 3 ser net tv med lyd smiley

• #35   17. okt 2016 Jaaamen altså, det lyder jo bare helt fantastisk Rikke! smiley Eller noget smiley
    Godt at du er hjemme igen! smiley

• #36   17. okt 2016 Familien : Da jeg først fik et skud morfin, så blev jeg lidt mere ligeglad, ahahahahaha smiley Men ja man sover altså ikke særlig godt sådan et sted, så tog også lige en " lille lur" fra kl. 19 i aftes til i dag ved 14 tiden smiley

• #37   17. okt 2016 Haha! smiley Ja morfin er niiiiiiiiice! smiley

Kommentér på:
Weekend hygge-tråd :)

Annonce