24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Selv når Bent blot prøver at være sød {{forumTopicSubject}}
.... Går det galt
Tanten er efterhånden af den mening at han er bare destruktiv for sine omgivelser
Han skulle bare købe rugbrød, men han ser at der er tilbud på kæmpe chokolade-frøer..... uhmmm chokolade-frøer
Og da han ved at Tanten har ( havde ) en sød tand hvad chokolade og kager angår, købte han da lige en pakke chokolade-frøer med hjem til hende
Og Tanten synes da også straks at Bent er simpelthen nr 1 på farvorit-listen
Men da Tanten tager en bid af en chokolade-frø, knækker hun en tand
*KNAS* sagde det bare, og så røg tanden ved siden af den store fortand i venstre side , i overmunden
Tanten blev selvfølgelig frygtelig sur og ærgelig, og selvfølgelig sker sådan noget blot en uge før vi skal til stor 80 års fødselsdag
Bent var lutter undskyldninger, han mente ikke det var hans skyld
Tanten mente at han ikke skulle ha købt de frøer for så havde tanden siddet hvor den skulle endnu
Enden på det hele var at Bent måtte sove i stuen
Og Tanten må håbefuld ringe til tandlægen på mandag, og se om han kan lave den inden næste week-end Ellers bliver hun den gamle sure stramtandet Tante der sidder og gemmer sig nede i hjørnet, til festen, og nægter at smile på billeder
Kors hvor er sådan noget bare herre-trælst
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.632
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.540
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Jamen chokolade-frøer har en hård bund, og da jeg bed i den knækkede min smile-tand.
Det er en tand jeg fik lavet for ca 4 år siden hos min tandlæge, den skulle egentlig have en krone, da den rigtige tand var knækket helt oppe ved roden i sin tid.
Men da det var ved at være jul, lavede hun en smiletand som hun kaldte den, og da jeg det næste halve år ikke havde tid til at få den fikset ordentligt, blev jeg enig med tandlægen om, at den også bare kunne blive siddende så længe den nu kunne holde.
Så en tand der bare var beregnet til at holde i 14 dage, klarede altså 4 år.
Også gik den ikke længere pgå den famøse chokoladefrø
Men d 23 okt, skal vi til svigermors 80 års fødselsdag og det er altså om uge, så det tidspunkt kunne simpelthen bare ikke passe dårliger
feb 2014
Derfor omtaler jeg det som han i start- indlægget og som hun i # 5
Faktisk ved jeg ikke hvilken tandlæge jeg har pt, fordi Bruno har solgt kliniken, og ny ejer overtog klienterne.
feb 2014
Jeg kan faktisk ikke huske hvad jeg skulle give for den krone, det kan da være at det her er billiger i længden
Man ved så bare ikke hvornår den smutter ud, og det er altid på et helt dumt tidspunkt
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 2.048
Selv når Bent blot prøver at være sød