{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Øv-dag :/ {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig der er ekstra sløv i øjeblikket? Øv hvor vejret påvirker mig meget, og det har det altid gjort.
Og ikke nok med det, så er ryggen da fuldstændig tosset i dag, og jeg ryster helt vildt som om min krop er overbelastet smiley (jeg har en muskel og led sygdom).
SÅ her sidder jeg og propper mig med smertestillende, og glor ud af vinduet på det triste våde vejr smiley mere ynkeligt blir det vist ikke! smiley
Hvad får I andre tiden til at gå med? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv-dag :/
  • #1   11. okt 2016 Jeg venter på at det bliver weekend og det har jeg gjort siden i går smiley

• #2   11. okt 2016 Hmm det lyder skisme som om tiden godt kan gå hen og føles lidt lang så? smiley hihi

• #3   11. okt 2016 Ja men jeg gider ikke i øjeblikket, så det hænger mig langt ud af halsen smiley
    Har heldigvis snart en uges afspadsering smiley

• #4   11. okt 2016 Ligger og ser serie.. var oppe og få taget nogen prøver igår, men jeg bliver ved med at bløde efterfølgende -.- skal slappe helt af og se tiden an - er blødningerne ikke stoppet i aften, skal jeg ind på sygehuset igen. Røv keder mig. smiley

• #6   11. okt 2016 Jeg har forsøgt mig med at lave pølser af krondyr. Det gik faktisk helt godt taget i betragtning at det var første gang. Nu står jeg på en mark sammen med Charlie. Han graver efter mus smiley

• #8   11. okt 2016 Luffe du skriver bare hvis det er smiley

• #9   11. okt 2016 Jeg prøver at lave lister og få tallene til at hænge sammen smiley Trælst, ser sgu snart sådan her ud ------> smiley smiley smiley
    Og så bliver det ikke bedre af at, jeg ikke kan få fat i de pågældende skovfogeder, en er suset på ferie, og resten render åbenbart rundt ude i det møg-vejr smiley

• #10   11. okt 2016 Æv, så er jeg ikke ene om at være lidt træt af tingene i dag smiley
    Irriterende at være så uoplagt, og samtidig er det mega kedeligt! Savner allerede det gode vejr, for der er sgu en del mere at foretage sig smiley
    And, lyder ikke fedt smiley pøj pøj!

• #11   11. okt 2016 øv det er træls når kroppen ikke fungerer ... men må sige når bare det er tørvejr så er efteråret en af mine yndlingsårstider, sammen med foråret ..... elsker de farver der er og kommer i naturen nu her, og elsker at gå ture med hundene, med den rette påklædning er det dejligt først på eftermiddagen efter arbejde ... om sommeren er det tit for varmt for dem der, og om vinteren er det næsten ikke til at nå mens det er lyst ....

så efterårets falmen, og forårets frodighed passer mig bedst....

• #12   11. okt 2016 Ja det er møg træls smiley og gid det bare var smerte, men oveni smerten får jeg konstante hedeture, efterfulgt af koldsved, i de perioder hvor ryggen er dum smiley så hele natten har jeg skiftevis vågnet af at koge og fryse og af og på med dynen. Argh! smiley
    Mht årstid så er jeg mest til sommer, men jeg er dog lidt vild med sne også - får bare hurtigt nok af mørket smiley

• #13   11. okt 2016 Og så tøffer jeg afsted som en på 90 i dag smiley - meget godt klaret når man kun er 29 smiley

• #14   11. okt 2016 Må dog indrømme at det her er lidt hygge, trods alt smiley elsker vores brændeovn! smiley

profilbillede
  • #15   11. okt 2016 Jeg er blevet forkølet og er ved at miste min stemme i dag. Så jeg kan relatere. Fik heller ikke megen søvn i nat pga. Bella, så jeg er meget træt oveni det hele.

Det er virkelig en øv dag.

Ser serie og prøver at tegne, har lige trænet lidt med Bella, så der burde være ro i et par timer smiley

• #16   11. okt 2016 Hvor øv smiley god bedring! smiley
    Vil håbe at dagen blir lidt bedre end den hidtil har været smiley men for mit vedkommende ville det dælme kræve mange piller smiley

• #17   11. okt 2016 - men dejligt at læse nogle af de positive indlæg også smiley godt humør smitter - også over tekst smiley

• Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 245
    #19   11. okt 2016 Er tilbage på arbejdet igen efter at have ligget syg søndag og mandag. Motivationen efter den kollektive fyring er helt i bund, men heldigvis har de fritstillet hele kontoret fra 1. November så der er kun et par uger endnu. Og SÅ skal jeg bare hygge med Albe-bussen (Min brors kælenavn til min lille prut). Så lige nu prøver jeg bare at få tiden til at gå! Hurtigere tid, hurtigere! Og fra 1. November må den så gerne stå stille lidt:)

• #20   11. okt 2016 Jeg bliver også meget påvirket af vejret men kan rent faktisk godt lide den her friske, klare efterårsluft smiley Begynder det at regne så gider jeg dog intet. Men sådan som det er i dag med en frisk "tør" vind så man bliver frisket lidt op, det minder mig bare om en masse gode tider ude ved hesten og gode lange hundeture, så jeg tager en cykeltur rundt i området om lidt smiley

• #21   11. okt 2016 Jeg troede jeg skulle på sygehuset i morgen, men opdagede så for et par timer siden at det først er torsdag, så jeg tager da bare lige en ekstra dag med udrensning smiley

Heldigvis havde min mand da ikke nået at hente en bil på hans arbejde, så skal i det mindste ikke betale for 2 dages leje.

Og så har jeg stadig ondt efter biopsierne i fredags, så ja jeg syntes sgu også det er en øv dag i dag !

Vejret er jeg ikke utilfreds med, jeg elsker efterår og vinter det er for mig der hvor der er mest hygge smiley

• #22   11. okt 2016 Jeg føler mig rigtig presset for tiden. Tager hjemme fra kl. 07 og er først hjemme 16:15. Så skal der laves afleveringer og meget læsning. Hunden skal til træning 4 gange om ugen. Jeg SKAL tidligt i seng, for at få så meget nattesøvn så muligt, ellers kan jeg simpelthen ikke fungere. Jeg kunne godt bruge et par timer ekstra i døgnet. smiley

• #23   11. okt 2016 jeg kan godt mærke kulden er på vej. jeg føler mig lidt depri og så ved jeg min krop bare ikke gider det udenfor noget om vinteren

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 2 Svar: 206
    #24   11. okt 2016 Jeg var ude af døren klokken 6:30 for at morgenfodre heste. Utroligt så populær man er når man kommer med morgenmåltidet.

Har støvet flyverdragten af og nyder at bamse rundt i den og varme støvler. Mit regntøj har jeg åbenbart glemt at impregnere, så det holdt ikke specielt meget vand ude.

Jeg kan egentligt meget godt lide efteråret, men kan godt mærke at jeg skal i gang med min lysterapi-lampe for at have ordenlig energi og være vågen i de mørke måneder.

• #25   11. okt 2016 Jeg har fået denne fine buket i dag smiley

Giveren J., som er udviklingshæmmet og elsker at glæde sine medmennesker. Han har får lov til at hente kasseret frugt, grønt og blomster i et par af de lokale supermarkeder.
    Det brugbare grønne får højlandskvæget på marken (efter aftale med ejer, som er min svoger), blomsterne sorterer han og deler ud til dem han møder på sin vej og som han synes ser ud til at trænge til en buket, eller han sætter dem foran døren hos mennesker han snakker med på sine daglige ture til køerne

Kan man andet end blive glad?

profilbillede
  • #26   11. okt 2016 Dea, kan du virkelig mærke en forskel med sådan en lysterapilampe? Overvejer det kraftigt smiley

• #27   11. okt 2016 Kirsten H: Bliver helt glad og varm om hjertet, når jeg læser dit indlæg smiley

Jeg må indrømme, at det her vejr bare gør mig i enormt meget putte- og hygge-derhjemme-humør. Min motivation for at lave noget seriøst (som fx at søge jobs) er ikke ligefrem megastor smiley og det bliver nok værre jo længere hen på efteråret og vinteren, vi kommer smiley

• #28   11. okt 2016 Ida - Det er den slags små oplevelser, der gør, at jeg stadig tror på det gode i mine medmennesker.
    Ikke kun J., der gerne vil glæde sine medmennesker, men også de butiksbestyrere som giver ham lov til at hente det kasserede.

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

#29   11. okt 2016 Fünke, jeg kan i hvert fald mærke gigantisk stor forskel når jeg bruger den og kan slet ikke bruge den om eftermiddagen hvis jeg gerne vil have søvn.
    Plejer at sidde en halv time og spise morgenmad i dens selskab. smiley

• #31   11. okt 2016 Her er det også en rigtig øv dag. Jeg hader kulde. Min vinterblærebetændelse har allerede vist sin ankomst, og selvfølgelig nåede vi ikke på apoteket i dag, fordi vi var en tur i Tyskland.

Og i går fik jeg lavet noget ved min FB profil, så jeg nu ikke kan gå ind på den, og jeg skulle have haft svaret en på en besked derinde. smiley

Alle dem jeg plejer at skrive med, dem er jeg afskåret fra, og da jeg pga. helbred ikke har mulighed for at lave så vildt meget andet end at sidde på nettet, så er det øv, når det kokser, og jeg ikke kan holde kontakten med mine venner.

Nå ja, og så er jeg ved at løbe tør for medicin, men pga. dyrlægeregninger har jeg ikke råd før den første. Så det kører bare derud af. smiley

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

#32   11. okt 2016 Den er fra Phillips og hedder sådan her smiley

profilbillede
  • #33   11. okt 2016 Jeg har været til lægen idag. Jeg døjer voldsomt med min gigt og har nogle diffuse smerter i lighed med dem jeg havde, da jeg havde mine 2 blodpropper. Vi fandt så ud af at jeg har klokket i min medicin, så nu prøver vi lige et par dage med den rette medicin og hvis det ikke hjælper, må jeg køre på akutafdelingen smiley Da jeg gjorde det for 22 måneder siden, gik der 5 dage inden jeg kom hjem igen. Så jeg har ikke voldsomt meget lyst til det smiley Men jeg kan heller ikke holde ud at gå så langt med tøserne. Så i øjeblikket må de nøjes med haven og mentalaktivering. Så det hele KUNNE se bedre ud, men det KUNNE også være værre.

• #34   11. okt 2016 Herhjemme går vi også og snotter lidt. Min kæreste er småsyg, og kender jeg vores sygdoms forløb ret, så lægger jeg mig med influenza i efterårsferien. Ellers har vi en fremlæggelse af et pilotstudie til et etologiprojekt om frygtsomhed hos ænder som tager noget tid smiley
    Og jeg bruger en del tid på at researche hunde for tiden, nu hvor det er besluttet at vi vil have hund til næste år smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.045
    #37   11. okt 2016 Jeg er så småt startet på job efter 3 ugers sygelmelding, så normalt ville jeg have tilbragt eftermiddagen på sofaen, men i dag var vi på besøg hos Macks mor for at lege med kamera smiley

Drengene opførte sig aldeles uopdragent som altid, men vi havde en fest, og nu er der totalt udsolgt smiley

profilbillede
  • #39   11. okt 2016 God bedring til jer der skranter smiley
    Jeg har som sådan ikke øv dage,jeg kan mærke at mørket gør mig lidt deprimeret for tiden smiley Sådan har jeg ikke haft det i 7 år,prøver at skubbe det fra mig,men lidt svært smiley
    Glæder mig til foråret kommer igen smiley smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.045
    #40   11. okt 2016 Imponerende, ikke? Basso Bøllefrø opførte sig overraskende pænt, men Artige Ejnar demonstrerede, at han har lært ét og andet af sin knap så artige "storebror" smiley

Ingle er forresten også lidt flad smiley

profilbillede
  • #41   11. okt 2016 Jeg har fået en masse gaver i dag samt lagkage, nybagte boller også lige lidt mere kage, haft skønne gæster og vi kunne også lige nå rally træning. Jeg har haft en super dag smiley

Men bortset fra i dag er jeg meget påvirket af det dårlige vejr ( det går lige i knæet) og jeg synes simpelthen, jeg er såååå træt hele tiden pga. mørket smiley

• #42   11. okt 2016 Vågnede med hovedpine, nuppede et par kodi'er og tog på job. Siden da har der ikke været meget øv over dagen. Det er vel så alligevel lidt øv, da jeg derfor ikke burde skrive i tråden. Nå fuck det smiley

• #43   11. okt 2016 Åh kunne godt spise boller og lagkage smiley

• #44   11. okt 2016 Åh, jeg vågnede også med vanvittig hovedpine, selvfølgelig lige præcis når jeg ikke har fået købt panodiler eller smertestillende af nogen art, mens Netto så først åbnede kl 8 hvor jeg skulle have undervisning... smiley så jeg lagde mig ind under dynen igen.. men nu har jeg da panodiler!

• #45   11. okt 2016 Funke, nej regn og blæst er virkeligt heller ikke spændende smiley ikke at være ude i i hvert fald.. Og sådan et vejr har det været her på Møn de sidste mange dage efterhånden smiley men ja, vinter og efterår har bestemt en vis charme, og ISÆR når juletiden står for døren smiley jeg ELSKER visse ting ved vinteren smiley
    Det er bare mindre skægt at være mega modtagelig overfor vinter depression smiley jeg har af samme årsag også en terapi-lampe, men den hjælper ikke mig desværre.

Sikke en masse blandede fornøjelser folket herinde har oplevet i dag. smiley
    God bedring til jer som ikke er på toppen!

• #46   11. okt 2016 Og beklager mit sene svar.. Min far kom sgu forbi med aftensmad til mig og manden, så der blev da lige hygget med god mad og besøg i et par timer smiley

• #47   12. okt 2016 Har været på job, og havde selvfølgelig glemt min madpakke herhjemme, igen smiley Så jeg fik aftensmad kl 22, da jeg var kommet hjem fra job.
    Har ordnet en masse småting, så jeg er klar til at tage på job i morgen, og kursus de 2 efterfølgende dage.
    Dagen er som sædvanligt gået alt for hurtigt. Kunne virkeligt godt bruge at døgnet var 4 timer længere smiley

Kommentér på:
Øv-dag :/

Annonce