{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Nu må denne uge vist gerne slutte O_o {{forumTopicSubject}}

Det har godt nok været en lidt små-træls uge indtil vidre, så nu ser vi da gerne at de sidste 3 dage der er tilbage, går uden flere uheld smiley

Tirsdag : fik niski en metalsplint i øjet, den fik han fjernet oppe på Faxe sygehus, da der ikke var nogen øjenlæge på næstved før kl 12 den dag smiley Da lægen så sagde at han skulle have en klap for øjet, sagde Niski stop ! Hvis han fik en klap på, skulle han have en blindestok og en førerhund smiley ( Niski har glasøje på højre øje, da han fik det ødelagt netop af en metalsplint )

Endnu engang Tirsdag : måtte jeg tælle til 10 mange gange, da jeg kørte fra skælskør, hvor jeg har købt 38 tons Nordmansgran via skovdyrkerne. ejer mente at træerne skulle pelses helt så han kunne sælge stammerne, hvilket slet slet ikke var aftalen, og ekstremt tidskrævende, noget vi slet ikke har når sæssonen kører på fuld tryk. smiley

Onsdag : smadre Bent den nye trailer, så der skal både nyt glas på baglygter samt rettes metal ud smiley

Torsdag : er sønneke netop fræset afsted til lægen med Wojchech, som er blevet stukket af en stor gedehams, og deraf dejset omkuld, han er vist allergisk overfor den slags kryb smiley

Så nu må den slags uheld gerne slutte smiley

Ander der har haft en ligeledes møg-uge ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu må denne uge vist gerne slutte O_o
Kommentér på:
Nu må denne uge vist gerne slutte O_o

Annonce