Advarsel {{forumTopicSubject}}
Jeeeg blev sååå vred.
For anden gang inden for kort tid er jeg blevet ringet op af Microsoft
Compartment,bare det, at den meget dårligt engelsk talene asiat kan få sig selv til at sige Compartment får mine tæer til at krølle fuldstændigt.
Nå men han kunne se jeg havde problemer med min pc ?
ok hvilke,,,sikkerheds problemer,som han ville være så rar at hjælpe mig med,ellers kunne jeg pludselig stå med en ubrugelig pc.
Uha
Jeg var lige ved at spørge ham om han ikke bare ville have mine oplysninger på mit visa kort,så han selv kunne hæve når han mangler.
For jeg har ingen pc,og jeg bruger slet ikke microsoft styresystem.
Lad nu være med at falde i derude,Microsoft ringer ikke til jer.
åb'n heller ikke mails som ser ud som i har sendt til jer selv
Og der findes ikke prinser,og prinsesser,som har arvet millioner,men har brug for jeres økonomiske støtte for at kunne komme til de mange penge.
Jeg glæder mig for vildt til vi får hvores sygesikrings bevis,kørekort,bankoplysninger på hvore smartphones,det ville sku da være lykken med de mængder tlf der bliver stjålet hver dag
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.637
Tager generelt ikke telefonen fra numre i udlandet.
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Har ikke hørt fra dem siden vores nummer blev fjernet fra telefonbogen, så det lader til at virke.
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 1.454
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.581
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.581
Jojoda og hvad med mit cpr nummer også
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Det siger lidt om hvor naive folk kan være, desværre .
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 145
Første gand de ringede var jeg lidt mere med på spøgen,og holdt den kørende i 10-15 min før jeg spurgte ham hvor jeg kunne finde vindows på min mac,derefter gik der en del ukvems ord i den,,men for at være helt ærlig,så tror jeg ikke de fatter en skid.
Det underligste jeg har prøvet var på min mobil,jeg kunne ikke forstå hvorfor min regning var større end den plejede at være,men skød det hen som,jeg har nok været for flittig med sms osv,men da den måneden efter igen var højere var jeg inde på min mobil konto,og der kunne jeg se at der var et firma i Isreal der trak 120 kr hver md....så det hul blev hurtigt lukket
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
De prøvede også mig, jeg skældte dem ud på bedste vis, mens manden desperat sagde : In english pleese op til flere gange. Da jeg så sagde Brother- shithead til ham, lagde han underlig nok på
Vi havde lige set en film med stallone, og der brugte han det ord flittigt, så *brother shit-head* var lige hvad der poppede op , da fuskeren i mobilen råbte : In english pleese .
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 6 Emner: 30 Svar: 368
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 277 Svar: 8.764
Bliver enormt frustreret over at se fusker-annoncer på nettet, med hundehvalpe. De skulle skamme sig !
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 145
Man bliver jo lidt ked af det når det lykkedes dem,dels forde mange af den ældre generation er så godhjertede,og ikke kan forestille sig at der er mennesker i denne verden der ville gøre alt for at lænse dem for penge,og det kan være alt
fra en stamme prinsesse,til dem der kommer og hjælper dem med dagligdagen.
Advarsel