{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Weekenden {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Hvad skal I fortage jer her i den varme weekend?

Jeg skal selv ikke noget bestemt idag ud over at gå en masse ture - håber at blive inviteret til grill et sted i aften. (må ud at invitere mig selv hos nogle smiley )

Imorgen står den på styrketræning. Gåtur med gåklubben fra træningscentret og så en tur til stranden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weekenden
  • #2   4. jun 2016 Om lidt står den på agilitytræning, hvor vi lige har 1,5km at gå til og fra - så resten af dagen bliver vist ret stille og rolig i skyggen. Og så en længere tur i aften, når det er til at holde ud smiley

I morgen er der ingen planer endnu, men mon ikke vejret skal nydes.

• #3   4. jun 2016 Jeg gruer noget for i dag, den bliver vist voldsom varm smiley
    Jeg skal have trimmet Citta, hun ligner en busk på 4 ben smiley
    Ebbe fik jeg trimmet torsdag, så han er klar til speedoes smiley
    Ellers skal jeg ikke det store, ordne nogle småting her og der, ynke nogle hotdogs smiley

profilbillede
  • #6   4. jun 2016 Vi tager til hundens dag i Ribe, men hvor længe ved jeg ikke. Det skal jo helst være til at holde ud for Bella.

I morgen skal vi ikke umiddelbart noget særligt.

• #7   4. jun 2016 Jeg skal arbejde hele weekenden, så Cubone må nøjes med få nogle korte ture med kæresten. Cubone kan overhovedet ikke klare varmen, selv efter de korte ture(som er det eneste han får i øjeblikket), så er han fuldstændig død bagefter.

• #11   4. jun 2016 Jeg skal skrive eksamensopgave. Hurra

• Rikke
    Rikke Online Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.459
    #12   4. jun 2016 Jeg har været tidligt ude hos krikkerne. Hoppen der egentlig først skulle fole om 1 måned, ligner desværre en, som ikke går tiden ud. Hun fik en omgang massage, som dog kvikkede hende lidt op.

Når vi har været i skoven med hundene, står den på havearbejde og male terrassen færdig.

I morgen er det den ugentlige hundelegedag, hvor vi mødes med andre små hunde. Derefter står den såmænd nok bare på lidt mere arbejde på hus/have. Kæft det var let, da vi boede på 4. sal i Kbh - intet havearbejde og en lejlighed på størrelse med vores gildesal smiley

• #14   4. jun 2016 Jeg skal læse pensum fra samfundsfag, da jeg skal til eksamen om 13 dage smiley måske også ligge lidt i solen, men det bliver først til sidst smiley

• #15   4. jun 2016 Vi skal nipse juletræer.... og det er dælme varmt smiley
    I aften kommer min nevø, måske skal vi grille smiley Og det kan være at hundene skal ned og bade smiley

• #16   4. jun 2016 Jeg ligger stadig i min seng.. Soveværelset er det absolut køligste rum, vi har, så det er tilflugtsstedet i disse dage.. Og så er jeg så "heldig" at jeg kan høre dårlig 90'er musik spille live. Der er 90'er fest i parken lige ved siden af.

Vi er egentlig inviteret med på Hjallerup Marked, men jeg oooorker næsten ikke i den varme.
    Vi er også ved at endevende kolonihaven for ukrudt, men igen... Varmen....
    Vi har også planlagt gåtur i mosen.. Men... Varmen...

Hundene er heldigvis ligeså dvaske, så de forventer ikke rigtig noget..

• #17   4. jun 2016 Vi skal bare slappe af. Har trænet med begge hunde fra morgenen af, og nu står de og spiser frokost. Engang når vi lige lyster det, skal vi miljø træne oppe i anlægget, hvor der idag er fest med levende musik - anlægget ligger små 100m fra hvor vi bor så det er lækkert smiley Udover det, så står den bare på afslapning og hygge i det gode vejr- både hunde og jeg elsker når solen skinner, og vi er helt enige om at stege sammen smiley smiley

• #19   4. jun 2016 Vi skal have handlet ind, og ellers skal vi vist bare slappe af og smelte væk. Jeg er virkelig ikke god til alt den her varme, så jeg opholder mig mest indenfor ved siden af min bedste ven , blæseren smiley

I morgen skal vi ned til min far , og vi medbringer aftensmad og kage smiley

• #20   4. jun 2016 Er ved at lave varmrøget laks til de 4 gæster, der kommer senere...det skal de have til forret smiley Kartoffelsalaten er lavet og står klar i køleren. Det samme gør salaten...den mangler bare dressing smiley Og cheesecaken står også klar...den mangler bare lige de friske bær på toppen smiley Kødet skal blot afpudses og tempereres og grøntsagerne bliver klargjort senere smiley

Så nu mangler vi bare at bade og afklimatisere i skyggen på terrassen...det er det sidste og endelige projekt i dag...foruden at smovse i skøn mad senere i aften smiley

I morgen...afslapning og nok en tur til stranden smiley

• #21   4. jun 2016 Så er den ene lakseside færdig smiley

profilbillede
  • #22   4. jun 2016 Jeg skal bare slappe af i dag og i morgen, kan ikke rigtig overskue noget som helst og den massive varme hjælper ikke ligefrem på det smiley

• #23   4. jun 2016 Idag har vi været på besøg hos Annette og Agnes sammen med den Guddommelige og Louise. Tøserne har været herhjemme. Lotus har haft bøvl med maven i nat, så jeg har stort set ikke sovet. Om et par timer tager vi på Cafe og får aftensmad.

Imorgen skal vi med begge tøserne til fysioterapeut smiley

• #24   4. jun 2016 vi er blevet den sejlende hundepension. For selv om vi skal passe hund, så skulle det ikke afholde os fra weekend på vandet. Men når man nu ikke er helt vandt til at sejle, så må man sidde på skødet af kaptajnen.
    Nu er vi så på flakfortet, og der ligger to døde hunde på det kolde gulv i kahytten og slapper max af.

profilbillede
  • #25   4. jun 2016 Var i byen torsdag.. arbejde og i byen igår.. arbejde 12-18, svendegilde her klokken 20.. byen.. i morgen blir en af tøserne 25, så der skal hygges om hende.. puhh smiley

• #26   4. jun 2016 Vi har haft et skønt besøg af Mette med de 2 sorte ligslæbere og mettes mand,den guddommelige og Louise med satu...
    Imorgen skulle min datter og jeg have været til Roskilde dyrskue,men min datter som er til konfirmation hos sin veninde overnatter hos veninden (pludselig indskydelse) og kommer først hjem senere om søndagen, så imorgen tager Agnes og jeg en dag hvor vi miljøtræner og nyder vejret ude indtil det bliver for varmt til at være ude smiley

• #27   4. jun 2016 Jeg har været ude og spise brunch med mine forældre og lillesøster.

Vi endte med at købe en pool med hjem og Ellie følger meget opmærksomt med i opfyldning af den! Regner med at vi skal træne lidt tricks senere samt gå en god tur. Men hun er ret død her i varmen, så vi tager det lige stille og roligt smiley

profilbillede
  • #28   4. jun 2016 idag har vi været til Vikingemarkede hos Jim Lyngvild - imponerende sted han har.

Imorgen skal bare stå på afslapning og en lækker salat med lidt reste-grill kød

• #29   4. jun 2016 Gamledrengen fyldte 9 år i fredags så det blev en tur til Roskilde Dyrskue hvor han fik massage og et nyt Back on Track tæppe. I dag var det sønnike der var med på Dyrskuet, bare alt det vi ikke nåede i går smiley
    I aften kommer den lille nye brune labbedreng så går der nok et par timer med det smiley
    I morgen skal vi så med den korthårede til apporteringsprøve og så mere hygge om den lille nye

profilbillede
  • #30   4. jun 2016 Har sovedag i dag (har været på nattevagt), og skal på nattevagt igen i morgen, så det bliver ikke til meget sjov i den her weekend.

Desuden driller bilen. Den kan ikke starte når motoren er varm smiley Så jeg endte med at sidde og glo i over 3 timer på Nettos parkeringsplads i dag, inden bilen ville starte, så jeg kunne komme hjem med mine varer. Har prøvet det der var sjovere smiley

• #31   4. jun 2016 Jeg har været hjælper til agility stævne i klubben smiley Har stået i solen fra kl. 7 i morges til kl. 15.30 smiley Kæft, det var varmt smiley
    Har primært rendt med snore fra start til mål og i følge skridttælleren har jeg gået ca. 11 km smiley
    Men en helt igennem super dag smiley

I morgen skal jeg ikke en fløjtende fis smiley Jeg skal i hvert fald sove længe smiley Min nabo's nabo holder fødselsdag i telt i haven med levende musik, så der bliver nok ikke meget ro i nat. Ik' sjovt, når der er omkring 40 grader i soveværelset smiley Vi bliver simpelthen nød til at have vinduet åbent.....

• #32   4. jun 2016 Jeg pakker varer ned til næste weekends udstilling i Vejen, men får også tid til at nyde vejret smiley

Whipperne og jeg er lige kommet hjem efter en skøn aftentur, tidligere i dag er det blevet til lidt hygge i haven.
    Whipperne nyder virkelig det vejr vi har nu, de er i haven stort set fra de står op og indtil sengetid smiley

profilbillede
Kommentér på:
Weekenden

Annonce