{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

weekenden...? {{forumTopicSubject}}

ja hvad har jeres weekend budt jer?

her havde vi 20 gæster og en hund ekstra til kærestens fødselsdag i går... så hele weekenden gik med forberedelser til igår... både indkøb og madlavning... vi kom desværre til at lave chili con carne til 30 mennesker... men sådan går det.. smiley det er jo lige med at lære hvor meget der skal til af hver ting.. smiley dog var det ligefør det var for lidt lagkage... smiley så den fik vi desværre ikke rester af... øv øv...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  weekenden...?
  • #1   6. okt 2008 var på udstilling lørdag

• #2   6. okt 2008 fødselsdag og slappe af...

• #3   6. okt 2008 gik det godt på udstillingen? smiley

• #5   6. okt 2008 Pligten Kalder spillede i Svendborg, og jeg og søster og hendes kæreste kom gratis ind... ;D

• #7   6. okt 2008 ja slappe af skal jeg i dag.. er lige gået på barsel så jeg skulle heldigvis ikke på arbejde i dag... har dog lidt ondt af kæresten som måtte op i morges og afsted men det er vidst ikke fordi fødselsdagen har gjort ham voldsomt træt... han har næsten lige skrevet hjem at han regner med at pudse vinduer når han kommer hjem...så hatten af for ham.. smiley

• #8   6. okt 2008 SIdsel R tja det kunne da have gårt bedre men han ik en masse ros så det er ok, og han ligner stadig racen ggg

• #9   6. okt 2008 Vi havde en voldsom weekend sys jeg.. Jeg arbejdede lørdag, stod og puklede med vandbakkelse til kagemand om aftenen, til hundetræning søndag, så gæster til middag og gæster igen til aften.. (kæresten havde fødselsdag) Puuuh, så sys min weekend har været lidt travl.D Eller oss er jeg lidt sart... ;D

• #10   6. okt 2008 marianne - du skal være velkommen... tror vi har 6liter chili con carne endnu og et kg råkost.. smiley så der er sq mad nok.. jeg overvejede også lidt om der var nogen i vores omgangskreds der kunne have lyst til lidt aftensmad i dag... for vores fryser har lidt pladsproblemer.. smiley

• #11   6. okt 2008 Boss har fået nej 246 gange, spist godt og leget, prøvet at bide fingrene af far, gummerne klør helt vildt, og ja så åd han lige skraldespanden da vi var ude af huset 5 minutter. Han er så fræk, men han er en skøn hund. Så alt i alt en god weekend!!
    Vov fra Boss og Linda

• #12   6. okt 2008 Ditte - så længe han ligner racen er det jo okay.. smiley

camilla - vi stod hele lørdag og lavede mad til søndag... gæsterne kom kl 14 og tog hjem kl 20... jeg er højgravid så jeg synes også det var en smule hårdt selv om kæresten stod for det meste så vil man jo gerne hjælpe selvom man udemærket ved at man ikke kan holde til det.. smiley

• #13   6. okt 2008 Kunne han lide gaven SIdsel?

:o)

• #14   6. okt 2008 Var til guldbryllurp ellers ikke noget smiley

• #15   6. okt 2008 Linda - et godt råd... gem skraldespanden.. smiley hvis i kan... smiley den er uimodståelig for en madglad vaps.. smiley men det ved i jo... smiley

• #16   6. okt 2008 SIdsel R: nemlig men han var lidt for stor af alderen så var oppe og høre om det var slemt men det var det ikke der er bare nogen der render for stærkt
    og han fik mega ros for hans pels

• #17   6. okt 2008 Jaah.. Pyyyh.. Stakkels dig.. ;D Kan nok godt se det mig der er lidt sart... ;D Huhu..

• #18   6. okt 2008 Marianne - han var helt vild med den.. smiley hele familien har set den... og de skal vist op og hænge over sengen.. ville også have skrevet til dig... men skulle lige have igår overstået... smiley

men en klar succes... så mange mange tak for idéen...

• #19   6. okt 2008 Ditte - sådan er det jo også med mennesker... nogen skyder i vejret med det samme og andre venter til sidste øjeblik... men det var da godt at alt andet var flot ved ham så.. smiley

Camilla - det er ikke sikkert det er dig der er sart... nu havde jeg fra starten fralagt mig alt ansvar med planlægning osv... fordi jeg ikke ville stresse mig selv.. så det var kæresten der mere eller mindre stod for det og det klarede han flot... selv om han var noget død da det var overstået... så ved han hvordan det har været for mig når jeg har stået med det hele.. smiley det er nemlig svært både at holde overblik, ordne det hele og være vært for sine gæster... smiley

• #21   6. okt 2008 Fredag lavede vi ikke noget..Havde det ikke specielt godt så sad bare i min stol og havde ondt af mig selv mens vi så tv..

Lørdag kom der en kammerat på besøg. Han skulle hjælpe Mikkel med at lave vores førstesal og hold da op..Ham kammeraten er tømrer så der skete lige noget der smiley Senere på aftenen kom der endnu en kammerat der hjalp de 2 andre.. Jeg lavede mad hele dagen, flødekartofler, cuvette steg og blancherede grønsager og har ikke lige lavet sådan noget selv før..Det tog sin tid men smagte også rigtigt godt smiley

Igår var vi til 76 års fødselsdag i Ballerup. Kørte hjemmefra kl 2 og var hjemme igen kl 9 om aftenen.. Så idag skal der lige bruges noget tid på hundene smiley

• #22   6. okt 2008 Marianne C - jeg havde fået taget nogle billeder af mig og min mave... uden tøj på... men heller ikke så man kunne se noget privat og så i sort/hvid og i ramme.. smiley han blev super glad for dem... smiley

• #23   6. okt 2008 MT - det var da lækkert med lidt hjælp til førstesalen.. smiley og ja fødselsdage tager hårdt på en... jeg har en hund der ikke gider andet i dag end at ligge krøllet sammen i sofaen og sove.. og det har hun mere eller mindre gjort siden igår da der endelig blev fred... den anden hund der var på besøg var halvandet år gammel så den ville jo lege hele tiden.. plus der var mange mennesker...så hun er helt færdig... kun lige gåturene kan overskues... ellers vender hun tilbage til sofaen og drømmeverdenen.. smiley

• #24   6. okt 2008 Sidsel...Det er fedt at man kan sige "NU skal vi hjem" og der er ingen der stiller spørgsmålstegn ved det når man er gravid! Totalt plus smiley
    Mine hunde er heller ikke stået op endnu, den ene ligger i sofaen og den anden har smidt sig i min seng lige nu. Men mon ikke det kommer senere smiley

• #25   6. okt 2008 Sidsel
    Ja det er sandt vi ved det godt, vi har løst problemet og købt en børnelåge!! *GG*

• #26   6. okt 2008 MT - det er rigtig fedt... men jeg får også lidt dårlig samvittighed når jeg gør det.... især hvis kæresten hygger sig... jeg vil jo ikke være beværlig.. smiley

jeg tror ikke chika står rigtigt op før kæresten kommer hjem...

• #27   6. okt 2008 Linda - det kan man også... smiley så må vi jo håbe at han ikke lærer at åbne den.. smiley selvom det nu ville være ret godt klaret af en vuf.. smiley

• #28   6. okt 2008 Sidsel- ja, men han kan åbne døre, så nu må vi se.. *SS*:-)

• #29   6. okt 2008 hehe, når jeg gør det har jeg somregl overvejet det lææææænge..så han ved godt at når jeg siger til så mener jeg det alvorligt smiley

• #30   6. okt 2008 Har været på udstilling i Sverige lørdag - her blev Bianca bedst i racen og nr. 3 i Best in Show.

Søndag var jeg ovre og se Biancas bror blive mentaltestet. Silende regnvejr, og det bryder gårdhunde sig ikke om. Men det gik godt.

• #31   6. okt 2008 Linda - jeg er ret glad for at vores ikke åbner døre... mine forældres gør det også... det gør det lidt mere bevsærligt at begrænse hvor de søde kræ er henne i huset.. smiley

MT - jeg overvejer over rigtig længe... men kan jeg få lov at sidde i et hjørne hvis det er så klare jeg mig også.. smiley bare jeg ikke skal stå.. så går der højest en time så vil jeg ikke mere... hihi... men kan jeg sidde ned så er det okay.. smiley

• #32   6. okt 2008 hehe de må døjes med meget de kære mænd...men sådan er det nu engang smiley
    hvor langt er du henne?

• #34   6. okt 2008 Sidsel- han åbner døren til soveværelset og hopper op i sengen, og står som om han tænker: Hehe du kan ikke få mig ned.. Ja det er svært ikke at lade dem få deres vilje..

• #35   6. okt 2008 MT - jeg er 36 uger henne nu... så det kan ske når som helst... dog højest sandsynligt først om godt 4uger... men jeg er lige gået på barsel i onsdags så nu er det bare at gå rundt og vente på at det sker... du var også gravid? hvor langt er du henne?

Marianne C - jeg har lidt planer om når den lille er kommet så at få lavet nogle prof billider af mor, far og lille også som julegave til bedsteforældrene og som minde for os selv også... jeg tror bare ikke det bliver nøgnbilleder men med tøj på.. smiley

Linda - han lyder som en dejlig vuf med fut i numsen og så tør han udfordre jer.. smiley

• #38   6. okt 2008 Marianne C - det var da ærgerligt men tror også vi ender med at fryse noget af det ned til en anden god gang.. smiley

• #39   6. okt 2008 Sidsel- han udfordrer hele tiden , men hører efter hvad mor siger(nogle gange).. *SS*

• #40   6. okt 2008 Linda - en rigtig trods hund.. smiley hvor gammel er han?

• #41   6. okt 2008 Sidsel- han bliver 10 mdr d.16, så ja trodsalder, det ved han hvad er!! *S*
    Men han er dejlig trods balladen..

• #42   6. okt 2008 jeg er 22 uger henne i morgen smiley men går hjemme for er pensionist så håber på at jeg kan undgå bækkenløsning og hvad man ellers kan få af skavanker.

• #43   6. okt 2008 Lørdag var vi på reptilmesse, havde gæster om aftenen, og søndag slappede vi bare af og lavede ingenting og drak varm kakao. mens det regnede udenfor :o)

• #44   6. okt 2008 Linda - uhhh en lækker alder.. smiley de udfordre virkelig ens tålmodighed i den alder... smiley og glemmer alt hvad de har lært.. smiley

MT - forhåbentlig slipper du for det... det er ikke det fedeste... jeg har det i en mild grad... men det er ikke sjovt...det er også grunden til at jeg ikke har lyst til at stå for meget... men der går måske ikke så længe før det hele går i gang her... har nemlig lige opdaget at min slimprop måske er gået... så måske sker der noget inden for den næste uge... jeg kan dog også risikere at gå 14dage over alligevel... men nu kan det virkelig blive når som helst... smiley

• #45   6. okt 2008 årh tillykke! smiley
    min mor lider meget kraftigt under det endnu :s men jeg har heldigvis mulighed for at smide mig i sengen så meget jeg vil. til gengæld "syrer" mine ben til når jeg står og går..det er vist pga nogle blodtrykspiller jeg skal tage..knap så sjovt men det går vel over igen

• #46   6. okt 2008 tak... men det er jo langt fra sikkert at der sker noget inden for den nærmeste tid.. har dog lige flyttet en dyrlæge tid fra fredag til i dag... for en sikkerhedsskyld.. smiley
    ahh det er da heller ikke sjovt så... har du overvejet at finde sådan noget vandgymnastik? det er rigtig godt... fordi man får noget af vægten af i vandet og så får man også holdt sig lidt i gang oven i...

• #47   6. okt 2008 hehe god ide smiley og nej, der kan gå længe endnu men når sådan noget sker går det vel rigtigt op for en at det altså er snart?
    nej smiley jeg gør bare de ting jeg plejer - i et lidt mere langsomt tempo og så går det fint smiley da jeg går hjemme har jeg mulighed for at vælge de gode tidspunkter til det..lige nu er jeg fx alt for "død" til at gå på skovtur..

• #48   6. okt 2008 jo det gør det lidt... og jeg er ret spændt på hvordan både jeg og kæresten tager det når det hele går i gang... om jeg holder hovedet koldt eller om jeg går i totalt panik og ja det samme med min kæreste...

det er også rart at kunne gøre tingene i sit eget tempo.... jeg har måttet opgive gåturene med chika for en måned eller to siden... desværre men heldigvis gør kæresten det jo så.. mod at jeg så smørrer hans madpakke.. hihi... og så tager jeg også tingene i mit eget tempo og de tunge og hårde ting får kæresten lov til... men sådan noget vandgym er altså godt fordi man også kan få afspændt... jeg har tendens til at sveje i ryggen og især nu hvor vægten fra maven kommer på... i vandet der får min læn så aflastning og det er virkelig lækkert... og i hvert fald det hold jeg gik på der gjorde man øvelserne i sit eget tempo og instruktøren sagde til hvis nogle af øvelserne ikke var så gode hvis man havde bækkenløsning.. og så er der nogen kloge hoveder der mener at fødslen går nemmere hvis man holder sig i sådan nogenlunde form under graviditeten.. men det kan jeg selvfølgelig ikke sige noget om.. smiley

• #50   6. okt 2008 jo vi er mere eller mindre klar... vi mangler en puslepude og så skal vuggen lige hænges op.. og så er det mere eller mindre det vi mangler.... men jeg glæder mig nu også til at se om det er en lille pige eller dreng jeg har gået med så længe... og så også til at se hvordan chika tager at blive "storesøster" jeg håber godt nok hun kommer til at tage det rigtig pænt...

• #52   6. okt 2008 det er også min plan at hun skal have lov at snuse og hilse alt det hun har brug for... og jeg har bestemt ikke nogen planer om at hun ikke skal få den opmærksomhed hun har brug for... jeg ved bare med andre spædbørn hun har mødt der har hun lige snust hurtigt og så ellers holdt sig væk... men hun skal jo lige have tid til lige at vænne sig til det lille nye væsen og finde ud af at den ikke er farlig.. smiley tror ikke helt hun ved hvad det er...

• #54   6. okt 2008 det er jo det... men tiden må vise hvordan det går... nu skal hun så lige opereres i morgen.. så det vil jeg gerne have overstået først... inden den lille vil ud...

Kommentér på:
weekenden...?

Annonce