Ros til HG folket! {{forumTopicSubject}}
Jeg bruger meget tid her på HG hver dag. Jeg har lært en af del af jer herinde at kende, hvilket jeg er utrolig glad for. HG er et kærligt sted, hvor vi alle hjælper hinanden - både med psykisk støtte men der bliver også hjulpet når en person virkelig står med håret i postkassen.
Jeg vil smide en kæmpe ros til jer alle, og ikke mindst et kæmpe tak for al den støtte og erfaring i har givet mig!
Som flere af jer sikkert ved, så står jeg midt i en hård eksamens periode. Alt det eksamens halløj er noget der stresser mig, og så er det noget jeg er ekstrem nervøs for! Men i her på HG er simpelthen så søde og støttende, hvilket har hjulpet mig ufattelig meget, hvilket betyder ualmindelig meget for mig! Så tak, HG! Tak fordi i er som i er, tak for at i altid er der når man har brug for det, uanset om det drejer sig om hundene eller andre ting.
Mage til så godt og dejligt et sted som HG, det skal man lede længe efter. Det er en egenskab som kun HG har, jeg ser ikke denne kærlighed hverken på hestegalleri eller bilgalleri - selv i det virkelige liv møder jeg ikke mange som er så åbne og hjælpsomme som i er her ??
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.459
Ofte bliver der jo kun skrevet tråde om HG'erne, når folk er utilfredse med os.
jan 2010
Følger: 16 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 718
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.637
Elsker HG. Det er et af de bedste steder, jeg har fundet. Der er så mange dejlige mennesker herinde
jan 2010
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 358 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.351
Jeg synes det er et skønt sted at være, til trods for at der til tider kan være en temmelig skarp tone herinde, så er man bare aldrig i tvivl om at det er fordi der sidder SÅ mange virkelig kompetente hundetosser herinde der til enhver tid vil hunden det bedste.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 283 Svar: 8.326
Jeg elsker også hg, ad præcis de samme grunde som dig. Der står altid nogen klar til at hjælpe uanset om man bare har brug for et par trøstende ord, lidt støtte i en svær tid eller man har brug for hjælp til andre ting.
Jeg elsker at vi er så forskellige og alligevel kan samles om de vigtige ting både med hensyn til hundene men bestemt også alt andet.
Jeg har mødt nogle stykker herinde fra, virkelig søde mennesker alle sammen. De sidste jeg har mødt er Mona og Søs og selvom det var i mandags, er jeg allerede super glade for dem, især Mona fordi vi snakker sammen stort set dagligt da jeg åbnede mig op herinde omkring at jeg føler mig lidt ensom fordi jeg ikke rigtig har nogen veninder i området, var det bare for at få luft for de frustrationer jeg havde, men Mona så det, og fra den ene dag til den anden gik jeg fra at føle mig lidt alene, til at have en som jeg snakker stort set med dagligt, så Mona hvis du ser det her, så tusind tusind tak, du betyder allerede rigtig meget for mig
Jeg vil heller ikke glemme Søs, men hende har jeg kun snakket med den ene gang, men det var så hyggeligt at være sammen med dig og dine hunde
Jeg har fået hjælp og støtte af så mange herinde, nogle mere end andre, men jeg vil ikke nævne flere navne for jeg glemmer bare nogle, men tusind tak til jer alle sammen, ord er ikke nok til at beskrive hvor taknemlig jeg er for at vide at der altid står nogen til at støtte mig når tingene er svære
nov 2012
Mona er hele pakken, hvis man kan sige det sådan. De var her i mandags og vi sidder på Skype næsten dagligt, fordi vi også har computerspil tilfælles, så nu har jeg en som både spiller med mig og som jeg kan mødes med, og det var alt det jeg manglede
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
nov 2012
Hehe jeg er nok lidt selv skyld i at jeg ikke havde nogen herinde fra at spille med, fordi de fleste spiller WOW (som jeg pt ikke har råd til) eller spil som jeg egentligt ikke rigtig gider. Mona skrev så at hun spiller diablo, og selvom jeg for længe siden sagde at nu gad jeg altså ikke det mere, så gav jeg det en chance, og det viser sig jo at det egentligt er helt sjovt når man spiller med nogen
nov 2012
jun 2013
Følger: 36 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.202
Jeg synes nu også her er ganske rart
jun 2009
Følger: 231 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.007
jul 2008
Følger: 26 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.132
Derudover har jeg 2 tøser, som altid er der. Jeg har ikke haft æren af at møde dem endnu. Men det kommer nok også snart! Jeg elsker den måde, vi altid får kørt ting fuldstændig langt ud. Og ja - det fact at jeg altid ved, at de er der. De er nogle helt igennem fantastiske mennesker! Og jeg havde aldrig forestillet mig, at jeg skulle blive så tætte med dem. Den ene er især god til at sende utrolig fine snaps - det kan altid redde en dårlig dag. Det er selvfølgelig mine bitches - Cecilie og Janni .. <3
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 1.454
Sidst jeg brugte siden, var der ufattelige mængder ævl og kævl, hvis man var uenig med flertallet, kunne man godt forvente at blive kaldt et fjols og hvis man protesterede mod tonen, var man bare sart og skulle tage en tudekiks, der blev snaget i profiler for at finde et eller andet at bruge mod folk... Ja, det var bare ikke et særlig hyggeligt sted at bruge sin tid.
Sådan er det heldigvis ikke mere! Nu har jeg været aktiv herinde nogle uger og det kan tælles på én hånd, hvornår jeg synes nogle er gået over grænsen. Tværtimod får jeg det indtryk, at bølgerne sagtens kan gå højt og at man kan være rigtig uenige om et eller andet, men stadig respektere, at man bare er forskellige.
Det er skønt, for HG er jo egentligt et fantastisk stort sted med rigtig mange forskellige hundeejere, hvorfor det er et helt oplagt sted at debattere, lære nyt, finde/møde andre hundeentusiaster, opdrætteren til sin næste hund, træningskammerater og alt muligt andet.
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Held og lykke TS
maj 2012
Følger: 9 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 1.008
jul 2008
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 110 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 1.151
Herinde har jeg mødt /skriver med de sødeste mennesker
Glæder mig til at møde flere af jer
Før jeg kom på Hg,kunne jeg godt føle mig en smule ensom,jeg havde ikke nogen at snakke med om min passion for hunde og det at blive klogere på adfærd/træning osv...
Tak
jul 2008
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 110 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 1.151
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
Og for de folk jeg har lært at kende igennem HG!
jul 2008
Isabelle - dig kan jeg nu også rigtig godt lide. Eller, det kan jet ved mange men jeg synes din måde at se tingene på er fed. Samt når du lige kommer med små hints, når vores danske lige failer lidt .. og ja - tråde der ender i sjov og ballade, er altså de fedeste.
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.403
SÅ mange søde og dejlige mennesker samlet på et sted
Jeg har virkelig lært meget herinde og det er jeg virkelig taknemmelig for. Jeg elsker at bruge tid herinde og jeg ville ikke være det foruden.
Jeg har selv lige set hvordan folk kan stå samme og hjælpe en når lokummet brænder på, tak igen, I ved hvem I er
Tak for alle de søde beskeder og tanker I har sendt
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.403
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 815
Er herinde i perioder og har virkelig lært sindssygt MEGET.
Jeg har bestemt også fået nogle hårde kommentarer, men mange af dem har jeg taget til mig efterfølgende og lært af. Nogle gange skal man have det ind, på den hårde måde for at fatte det.
Er sjældent særlig aktiv, men læser med og får gode råd. Føler virkelig at jeg med den viden jeg har fået bl.a. herfra, kan give mine hunde en langt bedre tilværelse.
Kirsten R har hjulpet mig med masser af gode råd, og ved at sende tilskud mod Poe's gigt, og kun forlangt fragt . Hende og Zarah, har virkelig hjulpet mig meget igennem den svære tid med hende og hun har det nu langt bedre.
Samtidigt ville jeg ikke kunne have tacklet min lille sensitive skabning, Dipsy - uden det jeg har lært her.
Synes også at det er så dejligt, at folk kan have en heftig debat i en tråd og derefter være fuldstændig enige i en anden tråd og på ingen måde bære nag
TUSIND TAK jer alle, for at gøre HG til et dejligt hunde univers
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
Jeg har efterhånden mødt en del dejlige mennesker ( og hunde) her inde fra og har tilmed fået en lille gruppe særligt håndplukkede kællinger, der bare er noget særligt for mig.
Den der hjælpsomhed der kan være her, når nogen virkelig har brug for hjælp ( eller et kærligt spark bag i ), der er bare guld!
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
Jeg er enig! Har set en masse skønne ting ske, med en masse samarbejde, og skønne uselviske brugere
Og så er HG bare den største vidensbank - og det ikke altid KUN når det handler om vores kære forbenede
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Masser af mennesker med en enorm viden tilsammen
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.514
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 867
jan 2010
Hvor er det dejligt at se at jeg ikke er den eneste herinde der har det sådan med HG.
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.415
Jeg vil også takke for de råd, og den støtte jeg har modtaget...jeg ved i ved hvem i alle er...<3
Jeg holder vist af langt størstedelen herinde...på et eller andet plan
Så tak til alle
jul 2008
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.415
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 277 Svar: 8.764
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 466 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 214 Svar: 2.617
Dog er det efterhånden blevet til mange timers selskab med dem hver især.
De er nemlig kommet til at betyde rigtig meget for mig udenfor HG også.
Så sent som i dag var en af dem på visit i flere timer.
De damer, I ved hvem I er!
Andre kender jeg desværre kun på HG, men håber jeg får fornøjelse af at møde jer in person en dag.
For mig har HG vist sig at være et skatkammer af fantastiske personager og deres lige så skønne hunde.
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1267 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.258
maj 2015
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 2 Svar: 27
HG virker virkelig som et dejligt sted, hvor folk hjælper hinanden altid!
My Only: Tusind tak for de søde ord, og jeg kan jo kun sige i lige måde <3 Og det er så dejligt at hundene kunne så godt sammen. Bacon ser totalt meget op til Lucky
Det er så dejligt at finde venner med fælles interesser, og endnu mere skønt når man bare snakker sammen som om man har kendt hinanden i lang tid!
nov 2012
Hundene havde det så godt, selv lille Rosa virkede til at hygge sig med sine nye venner, og hun er meget glad for at være blevet en del af skinkebanden
Bacon er så sød en lille fyr! og det var så sødt at han fulgte Lucky rundt overalt, selvom Lucky havde en ide om at han bare skulle tulle rundt alene
Og ja det føles som om jeg har kendt dig altid!
Ros til HG folket!