{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

Ros til HG folket! {{forumTopicSubject}}

Jeg bruger meget tid her på HG hver dag. Jeg har lært en af del af jer herinde at kende, hvilket jeg er utrolig glad for. HG er et kærligt sted, hvor vi alle hjælper hinanden - både med psykisk støtte men der bliver også hjulpet når en person virkelig står med håret i postkassen.

Jeg vil smide en kæmpe ros til jer alle, og ikke mindst et kæmpe tak for al den støtte og erfaring i har givet mig!

Som flere af jer sikkert ved, så står jeg midt i en hård eksamens periode. Alt det eksamens halløj er noget der stresser mig, og så er det noget jeg er ekstrem nervøs for! Men i her på HG er simpelthen så søde og støttende, hvilket har hjulpet mig ufattelig meget, hvilket betyder ualmindelig meget for mig! Så tak, HG! Tak fordi i er som i er, tak for at i altid er der når man har brug for det, uanset om det drejer sig om hundene eller andre ting.

Mage til så godt og dejligt et sted som HG, det skal man lede længe efter. Det er en egenskab som kun HG har, jeg ser ikke denne kærlighed hverken på hestegalleri eller bilgalleri - selv i det virkelige liv møder jeg ikke mange som er så åbne og hjælpsomme som i er her ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ros til HG folket!
  • #1   20. maj 2016 Det var da dejligt at høre.

Ofte bliver der jo kun skrevet tråde om HG'erne, når folk er utilfredse med os. smiley

• #3   20. maj 2016 Og det er nemlig det, jeg syntes det er SÅ vigtigt at huske hvor meget GODT der er at sige om HG smiley

• #4   20. maj 2016 Jeg er 100% enig smiley
    Elsker HG. Det er et af de bedste steder, jeg har fundet. Der er så mange dejlige mennesker herinde smiley

• #5   20. maj 2016 Lige nøjagtig, Anine og Alex! smiley smiley

• #6   20. maj 2016 Der står bare ALTID nogen klar til at hjælpe herinde med hvadend man kan bidrage til. smiley

Jeg synes det er et skønt sted at være, til trods for at der til tider kan være en temmelig skarp tone herinde, så er man bare aldrig i tvivl om at det er fordi der sidder SÅ mange virkelig kompetente hundetosser herinde der til enhver tid vil hunden det bedste.

• #7   20. maj 2016 Held og lykke med eksamenerne ts, det skal nok gå godt, og tillykke med den fine karakter smiley

Jeg elsker også hg, ad præcis de samme grunde som dig. Der står altid nogen klar til at hjælpe uanset om man bare har brug for et par trøstende ord, lidt støtte i en svær tid eller man har brug for hjælp til andre ting.
    Jeg elsker at vi er så forskellige og alligevel kan samles om de vigtige ting både med hensyn til hundene men bestemt også alt andet.

Jeg har mødt nogle stykker herinde fra, virkelig søde mennesker alle sammen. De sidste jeg har mødt er Mona og Søs og selvom det var i mandags, er jeg allerede super glade for dem, især Mona fordi vi snakker sammen stort set dagligt smiley da jeg åbnede mig op herinde omkring at jeg føler mig lidt ensom fordi jeg ikke rigtig har nogen veninder i området, var det bare for at få luft for de frustrationer jeg havde, men Mona så det, og fra den ene dag til den anden gik jeg fra at føle mig lidt alene, til at have en som jeg snakker stort set med dagligt, så Mona hvis du ser det her, så tusind tusind tak, du betyder allerede rigtig meget for mig smiley
    Jeg vil heller ikke glemme Søs, men hende har jeg kun snakket med den ene gang, men det var så hyggeligt at være sammen med dig og dine hunde smiley

Jeg har fået hjælp og støtte af så mange herinde, nogle mere end andre, men jeg vil ikke nævne flere navne for jeg glemmer bare nogle, men tusind tak til jer alle sammen, ord er ikke nok til at beskrive hvor taknemlig jeg er for at vide at der altid står nogen til at støtte mig når tingene er svære smiley

• #11   20. maj 2016 Pb veninder har jeg også, dem vil jeg heller ikke sætte navne på, for de er et par stykker og det er lidt i perioder, fordi jeg nogle gange har lidt svært ved at finde overskud til at skrive smiley
    Mona er hele pakken, hvis man kan sige det sådan. De var her i mandags og vi sidder på Skype næsten dagligt, fordi vi også har computerspil tilfælles, så nu har jeg en som både spiller med mig og som jeg kan mødes med, og det var alt det jeg manglede smiley

• #13   20. maj 2016 Spørger virkelig ikke for at være flabet, men hvem pokker er Mona ?

• #14   20. maj 2016 Tak, ja det er SÅ dejligt. Og så er hendes hunde Lucky str, så det kunne jo ikke passe bedre smiley Det var 6 glade hunde og 3 ejere der havde en super hyggelig dag smiley

Hehe jeg er nok lidt selv skyld i at jeg ikke havde nogen herinde fra at spille med, fordi de fleste spiller WOW (som jeg pt ikke har råd til) eller spil som jeg egentligt ikke rigtig gider. Mona skrev så at hun spiller diablo, og selvom jeg for længe siden sagde at nu gad jeg altså ikke det mere, så gav jeg det en chance, og det viser sig jo at det egentligt er helt sjovt når man spiller med nogen smiley

• #15   20. maj 2016 Haha Rikke, det ved hun selv smiley ej pjat, hun er ikke særlig aktiv herinde, tror faktisk hun er ret ny, men hun hedder: Mims, Mannemann og Bacon smiley

• #16   20. maj 2016 Dejligt med et positivt indspark smiley smiley

Jeg synes nu også her er ganske rart smiley

• #17   20. maj 2016 stemmer med der er (næsten) altid dejligt her på h.g. en ting jeg er specielt glad for vi er begge køn og alle aldre det giver en bred vifte af viden....åååh ja og alle racer....også næsten da listehundende jo ikke kan være med. bare en konstatering ikke for at diskutere.

• #19   20. maj 2016 Jeg har mødt et par stykker herinde fra, hvor nogen også har sat sine spor, og som har vist sig at være ligeså fantastisk i virkeligheden. Nemlig, Mikala. Utrolig skøn person! Som jeg ønsker at se mere til.

Derudover har jeg 2 tøser, som altid er der. Jeg har ikke haft æren af at møde dem endnu. Men det kommer nok også snart! Jeg elsker den måde, vi altid får kørt ting fuldstændig langt ud. Og ja - det fact at jeg altid ved, at de er der. De er nogle helt igennem fantastiske mennesker! Og jeg havde aldrig forestillet mig, at jeg skulle blive så tætte med dem. Den ene er især god til at sende utrolig fine snaps - det kan altid redde en dårlig dag. Det er selvfølgelig mine bitches - Cecilie og Janni .. smiley <3

• #20   20. maj 2016 Jeg vil også godt benytte mig af muligheden for at smide lidt ros til HG'erne så smiley

Sidst jeg brugte siden, var der ufattelige mængder ævl og kævl, hvis man var uenig med flertallet, kunne man godt forvente at blive kaldt et fjols og hvis man protesterede mod tonen, var man bare sart og skulle tage en tudekiks, der blev snaget i profiler for at finde et eller andet at bruge mod folk... Ja, det var bare ikke et særlig hyggeligt sted at bruge sin tid.

Sådan er det heldigvis ikke mere! Nu har jeg været aktiv herinde nogle uger og det kan tælles på én hånd, hvornår jeg synes nogle er gået over grænsen. Tværtimod får jeg det indtryk, at bølgerne sagtens kan gå højt og at man kan være rigtig uenige om et eller andet, men stadig respektere, at man bare er forskellige.
    Det er skønt, for HG er jo egentligt et fantastisk stort sted med rigtig mange forskellige hundeejere, hvorfor det er et helt oplagt sted at debattere, lære nyt, finde/møde andre hundeentusiaster, opdrætteren til sin næste hund, træningskammerater og alt muligt andet.

• #21   20. maj 2016 Jeg er bestemt enig smiley

Held og lykke TS smiley

• #25   20. maj 2016 ja, det er virkelig helt vildt hvad man kan lære herinde. I perioder hvor jeg har meget tid, læser jeg ofte gamle tråde igennem. Det er simpelthen helt vildt så meget viden der er samlet - der er ikke det emne der ikke er taget op, (og hvis der er, så bliver det nok snart :P) og folk er ikke bange for at komme med deres piværlige mening og, vigtigst af alt, deres erfaringer. Det er first hand ekspertviden fra seriøse hundenørder - fra brugshundefolk til folk med specialracer, adfærdsnørder, alle slags hundesport til almindelige hundeejere der bare er lidt mere interesserede end de fleste. Det sætter jeg VIRKELIG pris på.

• #26   20. maj 2016 Vi skal altså finde ud af noget i sommerferien, Cecilie. smiley <3

• #27   20. maj 2016 Århh Cecilie smiley
    Herinde har jeg mødt /skriver med de sødeste mennesker smiley
    Glæder mig til at møde flere af jer smiley
    Før jeg kom på Hg,kunne jeg godt føle mig en smule ensom,jeg havde ikke nogen at snakke med om min passion for hunde og det at blive klogere på adfærd/træning osv...
    Tak smiley

• #28   20. maj 2016 Annette, Cecilie har ret - du er også en af de skønne personer her inde. smiley

• #29   20. maj 2016 Århhhh Andeluffe smiley

• #30   20. maj 2016 Jeg er godt nok også glad for den store viden der er at hente herinde smiley

Og for de folk jeg har lært at kende igennem HG!

• #35   20. maj 2016 Anine - det har du ret i, med hensyn til aldersforskelle. Her er virkrlig plads til alle smiley

Isabelle - dig kan jeg nu også rigtig godt lide. Eller, det kan jet ved mange smiley men jeg synes din måde at se tingene på er fed. Samt når du lige kommer med små hints, når vores danske lige failer lidt smiley .. og ja - tråde der ender i sjov og ballade, er altså de fedeste. smiley

• #36   20. maj 2016 HG er fantastisk smiley
    SÅ mange søde og dejlige mennesker samlet på et sted smiley
    Jeg har virkelig lært meget herinde og det er jeg virkelig taknemmelig for. Jeg elsker at bruge tid herinde og jeg ville ikke være det foruden.
    Jeg har selv lige set hvordan folk kan stå samme og hjælpe en når lokummet brænder på, tak igen, I ved hvem I er smiley
    Tak for alle de søde beskeder og tanker I har sendt smiley

• #37   20. maj 2016 Cecilie og Luffe smiley smiley smiley

• #38   20. maj 2016 Jeg elsker virkelig også HG.
    Er herinde i perioder og har virkelig lært sindssygt MEGET.
    Jeg har bestemt også fået nogle hårde kommentarer, men mange af dem har jeg taget til mig efterfølgende og lært af. Nogle gange skal man have det ind, på den hårde måde for at fatte det.
    Er sjældent særlig aktiv, men læser med og får gode råd. Føler virkelig at jeg med den viden jeg har fået bl.a. herfra, kan give mine hunde en langt bedre tilværelse.
    Kirsten R har hjulpet mig med masser af gode råd, og ved at sende tilskud mod Poe's gigt, og kun forlangt fragt smiley smiley . Hende og Zarah, har virkelig hjulpet mig meget igennem den svære tid med hende og hun har det nu langt bedre.
    Samtidigt ville jeg ikke kunne have tacklet min lille sensitive skabning, Dipsy - uden det jeg har lært her.
    Synes også at det er så dejligt, at folk kan have en heftig debat i en tråd og derefter være fuldstændig enige i en anden tråd og på ingen måde bære nag smiley
    TUSIND TAK jer alle, for at gøre HG til et dejligt hunde univers smiley

• #40   20. maj 2016 Åhhhh - HG er fyldt med skønne mennesker!

Jeg har efterhånden mødt en del dejlige mennesker ( og hunde) her inde fra og har tilmed fået en lille gruppe særligt håndplukkede kællinger, der bare er noget særligt for mig.

Den der hjælpsomhed der kan være her, når nogen virkelig har brug for hjælp ( eller et kærligt spark bag i ), der er bare guld!
    smiley smiley smiley

• #41   20. maj 2016 Jeg kan kun give jer alle ret. HG er en vidensbank uden lige, hvad angår hunde. HVIS man er åben overfor det. Og jeg har mødt de meste pragtfulde mennesker herinde fra. Folk som er kommet til at betyde SÅ utrolig meget for mig. TAK for jer smiley

• #42   20. maj 2016 Eeeej sikke en masse kærlighed jeg loggede på til, efter sådan en lang arbejdsdag smiley <3 smiley

Jeg er enig! Har set en masse skønne ting ske, med en masse samarbejde, og skønne uselviske brugere smiley
    Og så er HG bare den største vidensbank - og det ikke altid KUN når det handler om vores kære forbenede smiley

• #44   20. maj 2016 HG er et vidunderligt sted smiley

Masser af mennesker med en enorm viden tilsammen smiley

• #45   20. maj 2016 Min familie mopper mig med Hg ..... når vi diskuterer et eller andet så siger de " hvad siger de på Hg " .... tænker så "de skulle bare vide " smiley

• #46   20. maj 2016 Love is in The HG ... Everywhere I look around smiley <3 smiley

• #47   20. maj 2016 En af de personer som har forbløffet mig aller mest herinde, er Anine. Du virker SÅ moden af din alder, og jeg bliver lige overrasket HVER gang jeg ser dig skrive noget, for du er virkelig veltalende- eller skrivende smiley

Hvor er det dejligt at se at jeg ikke er den eneste herinde der har det sådan med HG. smiley

• #49   20. maj 2016 Skøn tråd smiley

Jeg vil også takke for de råd, og den støtte jeg har modtaget...jeg ved i ved hvem i alle er...<3

Jeg holder vist af langt størstedelen herinde...på et eller andet plan smiley smiley

Så tak til alle smiley smiley

• #50   20. maj 2016 Obster, Obster, Obster... Du er også en favorit herfra smiley

• #51   20. maj 2016 smiley Andse!!

• #52   20. maj 2016 HG når det er bedst smiley Takker for mange hyggelige timer, debatter og spøjse/finurlige kommentarer smiley

• #53   20. maj 2016 I forbindelse med Thor fik jeg mødt nogle HGere; folk jeg troede, jeg bare ville se en enkelt gang ifm træning af tossen og så aldrig mere.

Dog er det efterhånden blevet til mange timers selskab med dem hver især.
    De er nemlig kommet til at betyde rigtig meget for mig udenfor HG også. smiley
    Så sent som i dag var en af dem på visit i flere timer.
    De damer, I ved hvem I er! smiley

Andre kender jeg desværre kun på HG, men håber jeg får fornøjelse af at møde jer in person en dag. smiley

For mig har HG vist sig at være et skatkammer af fantastiske personager og deres lige så skønne hunde. smiley smiley

• #54   20. maj 2016 Jeg sætter så stor pris på HG's brugere. I er her, når man har brug for viden og hjælp, når man vil dele sine glæder og sine sorger og når man bare har brug for lidt adspredelse. Jeg møder så meget forståelse omkring min passion - nemlig hunde - som jeg sætter uendelig pris på. Det betyder mere end jeg lige gik og troede, men som særligt gik op for mig efter mit forløb med Bodil. Her hjalp - og hjælper stadig - HG mig. Så tak for hjælpen smiley <3

• #55   21. maj 2016 Hvor er det dejligt at komme ind og læse en tråd, og se søde ord om en selv smiley
    HG virker virkelig som et dejligt sted, hvor folk hjælper hinanden altid!

My Only: Tusind tak for de søde ord, og jeg kan jo kun sige i lige måde smiley <3 Og det er så dejligt at hundene kunne så godt sammen. Bacon ser totalt meget op til Lucky smiley
    Det er så dejligt at finde venner med fælles interesser, og endnu mere skønt når man bare snakker sammen som om man har kendt hinanden i lang tid! smiley smiley

• #56   21. maj 2016 Selv Tusind tak Mona smiley
    Hundene havde det så godt, selv lille Rosa virkede til at hygge sig med sine nye venner, og hun er meget glad for at være blevet en del af skinkebanden smiley
    Bacon er så sød en lille fyr! og det var så sødt at han fulgte Lucky rundt overalt, selvom Lucky havde en ide om at han bare skulle tulle rundt alene smiley
    Og ja det føles som om jeg har kendt dig altid! smiley

Kommentér på:
Ros til HG folket!

Annonce