Ros til dyrelægen. {{forumTopicSubject}}
Jeg var i går (Onsdag) ude og gå en tur med Asta og Oda. Asta rendte og legede med en blandings hvalp.. Som hun har gjordt så mange gange før.
Pludselig ser jeg hun bløder, fra hendes numse. Frisk rødt blod. Men jeg kan ikke umildbart se hvor det kommer fra, det dryper bare. Jeg suser afsted ud til den dyrelæge jeg har brugt til hvalpene. Men opdager at jeg er kommet afsted uden pung. Jeg kommer ind og forklare damen bag kassen, at jeg rigtig gerne vil have en fagmand til at se på det, og evt sige det er ikke alvorligt eller at det skal hun ind og undersøgs for. Damen siger "Vi kan ikke se på hunden, før du har nogen kontanter"... Jeg siger "I kender mig, jeg har puttet rigtig mange af mine penge her.
Jeg går ud i bilen.. Og ringer til min gamle dyrlæge som jeg kun bruger når jeg har køremulighed da de ligger 25-30km fra hvor jeg bor. Jeg snakker med dyrlægen som faktisk er på vej hjem, men gerne vil vente til jeg kommer.
Der går ca 20min... han kigger på Asta og siger "det er bare en lille rift på ydersiden af numse-hullet. INTET alvorligt. Jeg fik noget at smøre numsen med, så hævelsen og iretationen faldt. Jeg spørger efter et giokort og han siger "Det her er en gave fra mig, til dig"....
Jeg smiler stadig stort! Og næste gang jeg har bilen... så suser jeg lige der ud med en blomst og lidt lækkert!
(Hvis nogen synes at det har været postet før, så var det fordi min kamerat ikke havde logget af HG da han havde lånt min computer...så opdagede det først da jeg havde trykket opret..)
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.132
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.132
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.136
Jeg sidder med en hvalp på 5 uger som muligvis har blærebetændelse og hun kan først blive tjekket i morgen da jeg ikke har nogen penge i dag.. Dyrlægen prøvede nærmest at give mig dårlig samvittighed ved at spørge om det ikke var synd at hun skulle gå med det til i morgen. Men jeg kan jo ikke trylle og når de VIL have kontant betaling så kan det ikke blive i dag.. Men jo det er synd og jeg ville helst have været ved dyrlægen kl 7 i morges
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 29 Svar: 609
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 13
Men ved da også at deres stamkunder selvfølgelig kan komme uden penge.
Ros til dyrelægen.