{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til sofa og hundetis
  • MIG
    MIG Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   15. maj 2016 Havde det lidt på fornemmelsen, men håbede alligevel at der måske var et godt råd, da pigen desværre ikke har råd til at købe sig en ny sovesofa.
    Men mange tak for svaret smiley

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #3   15. maj 2016 Man kan altid prøve med indendørs Rodalon. Start med en opløsning lidt stærkere end beskrevet. Prøv et par gange

• #4   15. maj 2016 Der er intet at stille op når det først er trængt ned i madrassen. Eneste løsning er at skifte madras eller hele sofaen ud.. Med mindre man da vil sove på tis.
    Problemet ved at lade stå til, er at hunden vil tisse der igen, da det lugter som dens toilet.

• #7   15. maj 2016 Det er lykkedes mig at fjerne indtørret mennesketis fra en madras med masser af vand og rodalon, samt en af de her megasugende svampe, men det tog godt nok det meste af en eftermiddag og det var ikke en tyk madras.

• #8   15. maj 2016 vil også forslå dig at prøve med rodalon inden du smider den væk smiley det er altid et forsøg værd, og fik engang katte tis ud af en sofa pude ved hjælpe af vand og rodalon smiley

Kommentér på:
Hjælp til sofa og hundetis

Annonce