{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

HJÆLP... Hvilken sofa.?????? {{forumTopicSubject}}

Sjovt spørgsmål.. Jeg ved det godt...
Men vi står og skal have den gamle slidte sofa skiftet til en ny...
Vi har altid haft lædremøbler..
Men nu har jeg set en super lækker hjørnesofa.. I noget der ligner rustskind tror det hedder mikro fiber men er ikke sikker.. Den skulle være smus afvisene og kan tørres over med en fugtig klud...
Mit store "problem" er bare om alle hundehårne sætter sig fast i den eller hva.. Vil jo helst ikke skulle skifte ud igen om et år, fordi den ikke er stærk nok...
Hva har I ?????
Hva vil I råde os til ?????

Håber I gider svare mig...

Bitten og familie..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP... Hvilken sofa.??????
  • #1   6. jan 2006 hold hundene væk fra sofaen så holder den længst og børnene ;O)

• #2   6. jan 2006 min hund må ikke komme op i møblerne.. så det er jo nemt ;o)

• #3   6. jan 2006 Hejsa..

Mette P.. Tja han kommer aldrig i møblerne, men børnene de skal også være der...

Line J.. Han kommer som sagt ikke i møblerne, men syntes alligevel at de hurtig kon blive snavset, fordi han "lige" går forbi dem og være der skal han jo..

Mandau... uha rødvin... uha den var ikke sjov.. Det var da godt at I lige kunne tørre det af..

Vil gerne høre flere svar...

• #4   6. jan 2006 Min sofa er micro fiber. Jeg har aldrig været mere ked af en sofa end denne. Den suger alt til sig. Hvis jeg står med nogle hundehår, holder ca 15 cm væk, åbner hånden, så siger det lige suge suge, og det hele sidder på sofaen. Så fik jeg besked på at tørre sofaen af med en fugtig klud med noget skyllemiddel, som sagt så gjort. Hjalp ikke det mindste. Så nu er min nye sofa dækket af store tæpper, som kun kommer af når der kommer gæster. ;o(((

• #5   6. jan 2006 Så lige så snart at jeg har penge, skal jeg have mig en læder sofa. Jeg gider ikke det her. Træls at bruge mange penge på noget, for at skulle dække det til med store tæpper.

• #6   6. jan 2006 Jeg var også ked af min, den fik ''pels'' på hver gang min hund var i fæld osv, jeg har nu en læddersofa og det har jeg ikke fortrudt ;o)

• #7   6. jan 2006 Ja jeg har også en micro fiber lignede sofa.. den er blevet behandlet så alt os skulle være lige til at tørre væk...
    Mht. hundehårene ja så suger den til sig, men de er rigtige nemme at støvsuge af...
    Men nu har vi en hanhund, og han små "dryppet" llidt fra tissergøjen nogel gange, som har efterladt mærker i sofaen.. selvom jeg har prøvet at rense det.. vi har en lys sofa, har haft den i et år nu.. og den er simpelthen SÅ snusket.. så hvis du vil ha så'n en så hold hunden væk fra den.. ellers så skaf dig en anden sofa... smiley

• #8   6. jan 2006 Jeg har også en hjørnesofa i mikro fiber og begge mine hunde og 4 katte ligger i den, jeg har impreneret den så den ikke er så nem at ødelægge og det virker.. jeg kan hælde en kop kaffe på den og det løber lige af!!! jeg har nu ikke problemer med at den suger hår til sig de ligger stadig på gulvet og giver mig dårlig samvittighed!!!! Jeg er meget glad for min og man undgår ridser i den som man får med en i læder..

Kommentér på:
HJÆLP... Hvilken sofa.??????

Annonce