Kulminationen på en forbandet lor..dag {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg ikke den der går og uddeler karakterer alt efter hvordan dagene er - men i dag har været en rigtig "lortemøgdag".
Starter i morges kl. lidt over seks. Manden er kørt, og min bil siger en mærkelig lyd. Kører til hans arbejde og bytter bil (han er mekaniker af uddannelse), så jeg får hans til at køre videre på arbejde.
Efter en time på arbejde tager jeg på ekstern kursus (tæt på arbejde). Det er planlagt til at skulle slutte kl. 16. Det SKAL bare slutte til tiden, for jeg skal til svømning kl. 19, og skal køre senest kvart i seks. Skal lige nå hjem i myldretiden, og spise og gøre klar. Manden har bilen med hundeburene, så den skulle gerne nå hjem inden også.
Kurset stopper ikke til tiden, der går knap et kvarter over. Kø på motorvej, så der går ekstratid. Kommer farende ind af døren for hurtigt at lufte hunde og lave mad. Opdager at døren til værelserne er gået op, så Bolette og Cherie har været der også. Cherie er gammel, så hun laver ikke ulykker - derimod har Bolette endevendt en papirskraldespande, muntret sig med diverse støvler og sko (dog ikke spist noget af dem) og det så herrens ud. Manden var også forsinket pga kø, så han var for sent på den, men nåede det dog.
Kom afsted lidt for sent, og skulle hente min veninde og hendes 2 hunde, som vi svømmer sammen med.
Da vi ankommer lidt i 7 så er der bare mange biler. Går ind og opdager at tiden var kl. 6 - ØV, ØV - og vi er streget i bogen og andre svømmer i stedet for. Hvordan det er sket vides ikke, men svømmet fik hundene ikke. Hold da kæft hvor er det bare surt - hvordan skulle jeg kunne nå at være der til kl. seks, når jeg kører fra KBH kl. fire. Gad vide hvad jeg har tænkt på.
Det var godt nok en meget nedslået fru Møller der vendte kareten og kørte hjem uden våde og trætte hunde efter en dejlig svømmetur. Bolette var endda med, for hun skulle lige have prøvet en lille tur sammen med Bianca.
Det kan man da vist kalde en rigtig dum dag. Så er det dejligt at have en flok dejlige hunde som er glade for at man bare er der - også selvom det var dem det gik ud over.
Håber I har haft en god dag - dagen i morgen kan da kun blive bedre for mit vedkommende.
Gitte
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 2.066
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
det kan næsten kun blive bedre imorgen =)
Kulminationen på en forbandet lor..dag