{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

De ting børn pludselig spørger om {{forumTopicSubject}}

Hvor kan nogle af livets store spørgsmål komme random.

I eftermiddags kom datteren pludselig og spurgte "Mor, hvor er man henne inden man bliver født?"

Mig: "Så er man inde i sin mors mave"

Datteren: "Jamen hvor er man så inden man kommer ind i maven"

Mig der lige skulle finde på et børnevenligt svar: "Noget af en er inde i far, og den anden er inde i mor. Så kommer den halve fra far ind i mor og bliver til en baby"

Datteren: "Nåååe okay"

Og så løber hun ind på værelset igen, jeg er bare glad for hun ikke spurgte dybere ind til det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De ting børn pludselig spørger om
  • #1   6. maj 2016 min yngste spurgte en gang, tror hun har været 4-5 år " hvor går lyden hen når den forsvinder ! " smiley

• #2   6. maj 2016 haha det da herligt med de børn. det jo gode guldkorn

• #4   6. maj 2016 jeg sagde til min kusine at når tiden er kommet. så skal du nok for det af vide smiley
    og så ellers sagde jeg sprøg din mor smiley

• #6   6. maj 2016 Haha. Årh der går forhåbenligt mange år før det sker. Lige nu er drenge okay at lege på legepladsen med, og hun har nærmest en ny "kæreste" hver uge, dog er det sjællendt drengen ved de er kærester smiley

Men samtidigt er de vildt adr og ulækre smiley

• #7   6. maj 2016 Min søn på 3 kiggede længe på billeder af mig som gravid og spurgte om det samme. Han krævede så også at vide hvordan han kom ud. Så nu fortæller han alle om det.... Suk..
    Eller vi var i bad sammen sidst (oh skrig og krise) og han spørger indtil mine bryster. Jeg forklarer meget kort om dem. Nu siger han så til alle at han ønsker sig store bryster, ikke ligesom far men ligesom mor..
    Han er også meget begejstret for at beskrive Ozzy. Alt fra snude til poter og selvfølgelig alle hanhund delene..

• Bente H
    Bente H Tilmeldt:
    jan 2012

Emner: 7 Svar: 61
    #9   7. maj 2016 I har det nemt .....Min mindste spurgte engang hvad er det er en 69' de taler om ...... ..... Jeg måtte sige ... spørg far !

• #10   7. maj 2016 Mette M - der er jeg så "heldig" at hun kom ud ved akut kejsersnit, så jeg kan vise hende arret og sige "lige der kom du ud" smiley

• #11   7. maj 2016 Bente H - Det havde jeg nok sagt "det ved jeg ikke lige" smiley

• #12   7. maj 2016 Uh og mine bryster er hun begyndt at gå at klappe på fordi hun har set sin far gøre det smiley

Så siger jeg "hey, det er mine bryster, dem er du for stor til at lege med" så griner (møj)ungen bare og klapper igen på dem smiley

• #15   7. maj 2016 Bare lige et godt råd.
    Hvis/når dine børn stiller "irriterende" spørgsmål, så husk, at angreb er det bedste forsvar. Jeg plejer at spørge: "Er der nogen, der kan spise en is?"
    Tal om at skyde en bold til hjørne smiley

• #18   7. maj 2016 smiley smiley smiley smiley Godt at man ikke har børn smiley smiley smiley Og godt at I andre har, så jeg kan få noget at more mig over smiley smiley

Gad vide hvorfor alle historierne om storken der kommer med babyer, tandfeen, julemanden osv. er opstået ?? smiley

• #19   7. maj 2016 Julemanden kommer og besøger hende hvert år (Hun har endnu ikke luret det er farfar der er klædt ud :D)

Tandfeen går hun meget op i, for hun giver jo guldmønter smiley

Vi har så en æske til de gamle tænder og den æske opdagede ungen, så måtte jeg igang med at digte at far kender tandfeen smiley

Og så spurgte hun om man ikke bare kunne lægge tanden under puden igen. (Ja helt dum er hun ikke :p), men så sagde jeg at så bliver tandfeen sur og lægger en kartoffel i stedet for..

Det gad hun alligevel ikke have smiley

• #21   8. maj 2016 Ja,
    den med homoseksuellitet er svært at forstå for hende..

Hun har en grandfaster der er det.. Og første gang vi sagde at H og B (altså med deres rigtige navne) kiggede hun på os og begyndte at grine.. 2 piger kunne da ikke være kærester smiley

Så måtte man forklare at det kunne de godt smiley Hun har så gået i før skole med en der havde 2 mødre, så det kom hun stolt hjem og sagde smiley

Nu er det bare lige så normalt for hende som hvis det havde været en dreng og en pige smiley

Hun har også alle dage været sådan en der højt kommenteret folk..

Ikke for at være ond, men bare for at "dele" hendes oplevelse smiley

"Se mor, hende der er helt mørk i hovedet ligesom A (En dreng fra hendes børnehave)"

og så sendt sm i går

"Øøøj mor, ham der er godt nok høj" Og ja, lige mens han stod ved siden af smiley

så må jeg meget pædagogisk sige "Ja, men jeg tror godt han selv ved det, så man behøver ikke sige det højt" smiley

• #23   8. maj 2016 Hun gjorde det også en gang ved en i kørestol som ikke havde nogen ben "se mor hende der er så lille hun ingen ben har"

Jeg blev så flov at jeg højt sagde, "ja, men derfor peger man ikke på folk og siger det højt"

Alle rundt om kiggede på os, undtagen kvinden i kørestolen smiley

Tror hun var vandt til det og kunne se/hører det ikke var drilleri, blot en konstatering smiley

• #26   8. maj 2016 Min niece på fem klappede sin far på maven og spurgte ham om han ikke var blevet lidt tyk. Så svarede han tilbage at jo det var han da og han skulle også til at løbe igen.. Så gik der lidt tid også siger min niece igen - Så skal bedstemor altså løbe langt smiley
    hun præsenterede mig også engang til hendes børnehave som - Det er min moster, hun har 1 død hund og 2 skildpadder - (også løb hun væk, også kunne jeg bare hører at hun råbte) Nåå ja, og en levende hund også.

• #28   8. maj 2016 Jeg glemte at nævne at jeg var flad af grin efter den kommentar smiley
    Min veninde grinte mindst ligeså meget, hun stod lige bag mig

• #29   8. maj 2016 Børn kommer virkeligt med nogle guldkorn af og til smiley

Kommentér på:
De ting børn pludselig spørger om

Annonce