{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Naboer fra helvede :( {{forumTopicSubject}}

Ej nu må jeg af med noget galde,,,, vi har simpelthen de værste naboer - De spreder det ene rygte efter det andet om os (de er nytilflyttere vi har boet her i 7 år) i søndags hørte jeg et af deres sidste påfund ; vi skulle åbenbart i lørdags have begravet en hest i vores have og det skulle så være blevet anmeldt til politiet og vi skulle så være blevet beordret til at grave den op igen smiley
Jeg var helt rystet hvordan kan man finde på en sådan historie smiley Nu idag hører jeg så at min mand åbenbart skulle have kørt bil uden kørekort og være blevet taget af politiet smiley what!!! siger man bare, hvad sker der lige her smiley I et halvt år nu har de åbenbart spredt om sig med diverse hjemmelavede historier - den en mere underlig en den anden - det er simpelthen helt hen i vejret. Og jeg er ved at være rigtig træt af folk kommer og siger "hvad er det vi hører? passer det???"

Så nu venter jeg spændt på den næste historie, for hvis det fortsætter som det har gjort, så kommer den allerede i dag eller i morgen...

Uhhh jeg hader mennesker der ikke har noget liv smiley

Det var så lidt galde;) unskyld jeg bandede, men jeg koger lige nu smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboer fra helvede :(
Kommentér på:
Naboer fra helvede :(

Annonce