787 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Noget af Verden"
En vegansk verden
Det her udspringer af nogle ting fra forbuds-tråden; der er ting jeg simpelthen ikke forstår ved den vegansk tankegang. Den ene del er klimapåvirkningen af at være veganer. Ja, bevares, kød koster...
Det her udspringer af nogle ting fra forbuds-tråden; der er ting jeg simpelthen ikke forstår ved den vegansk tankegang. Den ene del er klimapåvirkningen af at være veganer. Ja, bevares, kød koster...
Skrevet af: A med Bomstærk og Tykke - 29. jul 2019
Den omvendte verden ??
Jeg var i forgårs på stranden med Rick og Czhaplin. Der var en mand med en stor sort hund i den ene ende af stranden - så jeg kørte til den anden og slap hundene ud. Jeg smed bolde i vandet til dem ...
Jeg var i forgårs på stranden med Rick og Czhaplin. Der var en mand med en stor sort hund i den ene ende af stranden - så jeg kørte til den anden og slap hundene ud. Jeg smed bolde i vandet til dem ...
Skrevet af: - Martine - - 6. jun 2018
Spar penge på din forsikring
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.484
jan 2014
Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 1.137
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.412
- enig med Zarah..
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
Der er til tider flere forskellige ting her inde der kan skræmme en 10 årige.
Men nogen ting skræmmer også os voksne og så rammer det dybere.
Oven i alt det der er der jo så også klima ændringerne der vil altid være noget, at bekymre sig om, vi kan leve i nuet eller bekymre os så meget om fremtiden, at vi glemmer, at leve i nuet.
Det betyder ikke, at man ikke skal tænke over fremtiden, men tænk over det der kan gøres noget ved. Og så lev i nuet
Og ja det er nemmere sagt end gjort, jeg ved det
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
PS. Har intet problem med dette emne, i forhold til at 10 årige kan læse med. Tv-avisen er da langt mere skræmmende.
dec 2010
Men til gengæld er der da en hel masse andre emner herinde på HG, som børn højst sandsynligt ville blive mere skræmte over, såsom: Mishandling af hunde, spøgelsestråd, voksne der sviner hinanden til i diskussioner (når bølgerne går lidt for højt), Tråden med advarsel om fælden (død kat), osv. osv.
Dette emne er i min optik ikke mere skræmmende for en 10 årig, end så mange andre emner her på HG.
Hvorvidt en 10 årig så hører hjemme på et forum som dette, er så en helt anden diskussion
dec 2010
dec 2010
Jeg er faktisk alle dage blevet langt mere påvirket af dyremishandling, fremfor verdenssituationen. Måske det er fordi dyr, er uskyldige væsner der skal beskyttes ?
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Det går nu som regel ikke så galt, som "profeterne" spår, så jeg bliver ikke ligefrem skræmt
Noget af Verden om 10 år --- et bud