{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.428 visninger | Oprettet:

Hunden
Hunden
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492

Charter rejse med hund {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG

Vi overvejer at tage på charter til Mallorca i uge 42. Og vi skal have vores hund med.
Er der nogen som har erfaring med at rejse med hund? Syntes det er svært at finde ud af om man må have hund med.
Kan man evt . bestille rejsen via et charter selskab?

Og er der ting jeg bør vide?

Hunden skal med på ferie, og hun skal være med i kabinen. Hun vejer 4kg.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Charter rejse med hund
  • #1   9. jan 2016 Jeg tror ikke, du kan finde nogen charterrejser, hvor din hund er velkommen.
    Din eneste mulighed er at flyve med SAS, Iberia eller lignende og selv bestille hotel.

• #2   9. jan 2016 Helt ærligt, så tror jeg heller ikke at du kan få en hund med på charter. Der er slet heller ikke plads, da sæderne jo er mast så tæt sammen, at du ikke kan sidde med en hund i taske på skødet. På gulvet er der heller ikke plads nok.
    Den mulighed du har er at rejse med rutefly, og så der bestille plads til hunden.

• #3   9. jan 2016 Hvad vil hunden få ud af at komme med på charter? Jeg tænker varme, pool, restauranter, masser af folk ect.

Hvis i vil holde ferie med hunden så tag på vandreferie, camping eller andet der er mere "hunde-venligt" smiley

• #4   9. jan 2016 Jeg tror det bliver svært

Men hvorfor tage hund med ned til så meget varme.?

• #5   9. jan 2016 Tjek lige ugenummeret, i uge 42 er vejret absolut hundevenligt på Mallorca.

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

#6   9. jan 2016 Lige præcis Kirsten R. Netop derfor vi snakker om Mallorca

Min hund er vant til at være med rundt, så mange mennesker er intet problem. Og vi vil tage meget hensyn til hende. Hun er altid med os på ferie.

• #7   10. jan 2016 Jeg har i mange år taget på charterferie og jeg har aldrig set hunde på hotellerne nogen af de steder vi har været..... Så tror det bliver meget svært at finde en charterrejse, hvor det er tilladt at have hund med.

Jeg ved faktisk heller ikke om jeg ville være interesseret i, at være gæst sådan et sted. Jeg er meget stort dyremenneske og elsker hunde, men jeg ville nok ikke bryde mig om, hvis hotellet ville være fyldt med hunde smiley

• #9   10. jan 2016 Mallorca ville være det ideelle sted at have hund med, naturen med bjerge og strande er helt vidunderlig, som skabt til dejlige vandreture. Lej en bil og kør rundt dernede - det er så nemt!

Men hvilket luftfartsselskab du kan få hunden med hos, det er jeg ikke klar over.

Hvis jeg kunne have mine hunde i kabinen, så ville jeg afgjort tage dem med, men det forhindrer deres størrelse desværre. Og rejse i lasten, nej tak!

• #10   10. jan 2016 Jeg mener at norwegian tager dyr med i kabinen.

• #11   10. jan 2016 Hos norwegian er det kun rejser indenfor skandinaviske lande, hvor man kan få hund med. Tror måske man skal have fat i SAS eller lign.

• #12   10. jan 2016 Ja du har ret Kirsten,kiggede lige selv smiley

• #13   10. jan 2016 Hva med at spørge Fru Mormor, tager hun ikke hunden med sydpå ??
    Det synes jeg at jeg kan huske at hun gør, så hun må vide noget om det.
    Hendes hund er dog en lille yorkie, nu ved jeg ikke hvor stor Ts`hund er smiley

• #14   10. jan 2016 Det tænkte jeg faktisk også på tante Gurli smiley
    Mine kommer med til Italien, og der er jeg 100% sikker på, at ingen charterselskaber vil have dem i kabinen.
    Min eneste mulighed er SAS, desværre.
    Men fru mormor har altid sin hund med til Spanien, og den er i kabinen.

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

#15   24. jun 2016 Så fandt vi et hotel i Spanien hvor min hund er mere end velkommen. smiley
    Vi har bestilt fly og hotel gennem et selskab, (kan ikke huske navnet, det er mine forældre der står for det). Der er også transport fra lufthavnen i Barcelona og ud til hotellet der ligger 60 km fra lufthavnen.
    Hunden er velkommen i restaurent og pool området .
    Vi glæder os helt vildt. smiley

• John H
    John H Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 11 Svar: 1
    #16   7. jul 2018 Hej,
    Vi er lige kommet hjem fra Malaga, spanien med vores golde retriever, buster. Det var en skøn tur og der var virkelig hundevenligt. Du kan evt. læse mere om spaniens muligheder her:
    https://hotelspejder.dk/rejser-til-spanien-storby-og-strand/

Mvh.
    John og Buster

Kommentér på:
Charter rejse med hund

Annonce