{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

At rejse ud i verden m .børn {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at rejse ud i verden og se lidt- forbedre mig sprog og ikke mindst at opleve det hele på en lidt anden måde en charter..
Men men men - jeg har jo børn. Så jeg er jo nok nødt til at tage dem med mig:-)

Fortæl gerne om dine erfaringer om at rejse med børn. Jeg har forstillet mig en 3 ugers tid til Spanien - ungerne er 1½ og 6 år..
Vil det overhovedet blive ferie - hvad bør man og hvad bør man bestemt ikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At rejse ud i verden m .børn
  • #1   19. nov 2008 Jeg synes det er en super ide. Men det sikkert langtfra alle herinde der deler den holdning. Har tilmed hørt om en som slet ikke kunne se hvad man skulle uden for danmarks grænser - en holdning jeg var ved at falde ned af stolen over!!!
    Aldrig har jeg hørt noget så snævertsynet så synes kun det er super at du vil åbne verden for dine børn, det skylder man dem synes jeg.
    Jeg har selv rejst med eller uden forældre siden jeg var helt lille og mener at det er vigtigt at lære sine børn at møde en masse udfordringer med åbent sind som man jo netop gør hvis man tager dem med til udlandet...

• #2   19. nov 2008 Præcis.. Jeg giver dig ret:-)
    Jeg har fået børn i en tidlig alder og har somså mange ikke nået at rejse ud i verden.. Derfor vil jeg da ikke snyde mig selv for den oplevelse.Men jeg er da godt klar over det ikke lige er sådan lige til. Der er mangle flere forholdregler der skal taes - og det er j o også derfor jeg søger herinde efter gode råd og erfaringer

• #3   19. nov 2008 jeg syndes det er en god oplevelse og bagage som barn at have med og så længe du sørger for selv at undervise dem i dansk så syndes jeg det fint at de kommer ud og lære andre ting:)

• #4   19. nov 2008 Nu er det ikke mere end 3 uger og jeg tror bestemt ikke de misser nogen skoleundervisning i den periode - især ikke den mindste:-)

Kommentér på:
At rejse ud i verden m .børn

Annonce