Hund med ud at rejse? {{forumTopicSubject}}
Hej derude! Jeres mening, erfaring, viden tak...
Jeg har altid elsket hunde og især de store af dem! Specielt The Great Dane og Dogue de Bordeaux. Nu er det bare sådan, at jeg også har en svaghed for at rejse, og har derfor aldrig gjort mere ved det. Nu vil jeg så bare spørge: Kan jeg tage den med mig? Kunne jeg ikke gøre den til min følgesvend over det hele? Jeg elsker at rejse alene og leve ret simpelt når jeg er ude, men en hund ville gøre det endnu mere perfekt. Det ville være en blanding af selskab og tryghed? Ville en hund lide under dette? SKAL de have faste rammer? selvom den bliver fodret, passet og elsket. Tak for svarene på forhånd!
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 75 Hunde: 2 Emner: 341 Svar: 6.059
Jeg har haft en hund, der ikke brød sig om at blive revet ud af sine trygge rammer.. og jeg har haft en, der var ligeglad, bare jeg var der med hende.
Men du skal jo nok have med i dine overvejelser, at nogen lande kræver karantæne... så der kommer jo under alle omstændigheder automatisk nogen begrænsninger på hvor du kan tage hen, bare lige sådan.
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Og som Uden for pædagogisk rækkevidde skriver, er der mange lande der har regler for indførelse af hunde.
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
Men når man har hunde med , kan/bør man ikke dra for meget ud uden hundene , vi spiste bare morgenmad på hotellet ellers var vi med hundene... nu var vi 2 personer så den ene dro på butikk mens den andre var med hundene...
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
når hundene var med syns jeg ikke at jeg kunne dra og se ting uden hundene og da er det mange oplevelser man ikke får med sig da jeg ikke syns man bør forlate en hund på et fremmed hotelrom alene...
så nu hygger jeg mig på telt tur med hundene og nyter naturen,,,
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.610
Hvis du med simpelt mener og bo i telt eller lign er det vel ikke det store problem, men mange andre bosteder må du ikke have hund med og endda på nogen campingpladser. Og igen det er bøvlet med sådan en stor hund
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.610
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 2.048
Og de 2 hunde er bedøvende ligeglade med hvor de er henne,bare de er sammen med os,de er også vant til at være alene enten i lejet sommerhus eller campingvogn,så vi tager dem bare med,når vi kører.
mar 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Hund med ud at rejse?