551 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Overleve en nat uden hund.... Overleve en nat uden hund....

Så kom dagen, hvor Klunte er blevet opereret for diskusprolaps.
Naive, forvirrede, nervøse mig, har I al min research og informationshungrene hjerne ikke et sekund overvejet, at vi ikke fik hunden hjem i nat smiley
Stakkels dyrlæge studerende, der tog imod os i morges. Var jo lige ved at tude, da det gik op for mig, jeg ikke kunne hente hende ved lukketid smiley
Operationen er gået godt og vi får hende forhåbentlig hjem i morgen..Så må manden og jeg jo nyde dobbeltsengen alene i nat smiley

Puha en lorte dag!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overleve en nat uden hund....
  • #1   4. dec 2015 Det ville jeg ikke kunne... Seriøst.
    Når den ene af mine to hunde er ved dyrlægen, altså og blive bedøvet, opereret osv., så er den anden hund sammen med mig i samtlige timer det tager og vi kører IKKE hjem i huset før vi har hentet den anden hund ved dyrlægen. Jeg kan ikke kører hjem når den ene af mine piger mangler.

Men når det så er sagt, så skal det nok gå smiley

• #2   4. dec 2015 Mon ikke de er vant til at se folk der hyler sådan et sted? Altså da Mailo kom tilbage til mig fra operationen i øjet sidste måned der var jeg også lige ved at hyle, mens jeg meget ynkeligt sagde nååååå mors lille basse, kom her lille skat ( selvom han stadig ikke var vågnet af narkosen smiley ) , og fortsatte med at sidde der i " venteværelset" med tårer i øjnene mens jeg knævrede løs til ham smiley

Dejligt at høre at operationen er gået godt, jeg forstår dog også godt du syntes det ikke er så fedt ikke at få bassen med hjem i dag, det ville jeg også have det svært med. Håber I kan finde på lidt at lave, så I ikke er så optaget af manglende hund , selvom det med garanti er hamrende svært!

• #3   4. dec 2015 Hvis du kender din dyrlæge virkelig godt. så ville jeg være mere tryk smiley
    ved det.

• #4   4. dec 2015 Rigtig god bedring med vovsen smiley Dejligt at høre operationen er gået godt!

De små hot dogs er nu nogle seje eksemplarer, så er sikker på hun nok skal klare det smiley

Straks værre med ejerne smiley Er sikker på i nok finder på et eller andet at lave smiley

• #5   4. dec 2015 Jo de oplever lidt af hvert.
    Mine har både set mig tude af sorg, tude af glæde, være overpylret, nægte at forlade mine hunde til operation før de sover, set mig med morgenhår osv. smiley

• #6   4. dec 2015 @Rikke ha ha det kan jeg sagtens se for mig. Bare vent en scene jeg skal lave i morgen i venteværelset

@Svende tak og ja seje rullepølser, det er de. Sygeplejersken er selv Corgi ejer, så der er nok lidt speciel treatment til Klunte

@nu som kom som sagt bag på mig, så nåede ikke at overveje mulighederne. Hjerne køre lidt på overlevelsesmode.

• #7   4. dec 2015 Anne-Kathrine : Vores dyrlæge har ikke venteværelse, men sådan et kæmpe rum man kommer ind i hvor der er skranken man henvender sig ved/betaler ved, deres butik med foder, udstyr osv, og så borde og stole. Og der var selvfølgelig ret så mange mennesker da de kom ud med Mailo til mig ( jeg havde ventet der under operationen, da han er en lidt speciel hund og jeg derfor ikke vil lade ham opleve at være alene) , de vendte sig ALLESAMMEN om og kiggede underligt på mig, ahahahahaha.

• #8   4. dec 2015 Som skrevet skal det nok gå smiley

• #9   4. dec 2015 Ha ha ja så må der da være special treatment til rullepølsen smiley

• #10   4. dec 2015 God bedring med vovsen smiley Har selv en der blev opereret i onsdags, kunne heldigvis hente ham samme dag eller ved jeg da heller ikke lige hvad jeg havde gjort :s

Eller jo jeg havde nok købt noget godt slik, poppet nogle popcorn og set film det meste af natten.. :s

• #12   5. dec 2015 Er hun kommet hjem Idag???

• #13   5. dec 2015 Så er Klunte kommet hjem. Efter en sand pibekoncert, der ikke sluttede før hun var i bilen og vi var et godt stykke på vej hjem smiley Hun har ellers fået lov til at være hos personalet hele natten og morgen med, så hun har ikke været alene, men er bare ikke det samme uden moar og far smiley

profilbillede
  • #14   5. dec 2015 smiley Håber at du overlevede.

• #15   5. dec 2015 Åh lille Klunte altså, nu fortjener du da vist lidt ekstra forkølelse og kærlighed fra din far og mor de næste dage, når de sådan bare forlader dig smiley

• #16   5. dec 2015 Når Klunte ikke kan komme til sofaen, må sofaen komme til Klunte. Corgi logik.. Manden har ommøbleret imens jeg modvilligt er taget på arbejde smiley
    Meldingerne hjemmefra er zzzzzzzzzz smiley

profilbillede
  • #17   5. dec 2015 Nåå lille Kluntes øre-elastik er da sprunget på første billede smiley

Corgi logik når det er bedst smiley Dejlig mand du har dig der...hun ser ud som om, hun har det som blommen i et æg smiley

Kommentér på:
Overleve en nat uden hund....

Annonce