{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor hunde bider mennesker
  • #1   8. okt 2006 Jeg ville aldrig gøre det med mine hunde, men jeg er sikker på ungerne ville synes det var sjovt - vel at mærke hvis det var dem selv der blev klædt ud.

• #2   8. okt 2006 Den med weimaraneren synes jeg er rigtig synd - den ligner heller ikke en der kan lide det, og så ligner den en klovn

• #3   8. okt 2006 ..............disse billeder støder mig......øv

• #4   8. okt 2006 Lise Ø

Nemlig

• #6   8. okt 2006 .....i mine øjne sygeligt at behandle hunde sådan!

• #7   8. okt 2006 Må indrømme, at jeg grinede lidt, for de så godt nok fjollet ud. Men stadig, det er en hund og den synes ikke sådan noget er morsomt! Lyserød neglelak og små fletninger med perler i. Helt ærligt! Og en bulldog i g-streng?!

Havde jeg været hund, tror jeg bestemt også jeg havde bidt den person, som havde givet mig div. kostume på/flettet mit hår/larkeret mine negle!

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
    #8   8. okt 2006 Tror altså ikke om hunden ved om den ser grim ud eller ej - synes det er det latterligste argument for at hunde ikke skal have tøj på.

Disse hunde er for overdrevent klædt på og mange af dem har svært ved at bevæge sig normalt, derfor er det synd, ikke andet!

Weimaraneren er nok den der har det lettest.

• #9   8. okt 2006 Ja.....min erfaring er at hunde udemærket godt ved når de bliver latterliggjort og "udstillet"......se dem i øjnene ......der ser du sandheden.....

(link fjernet)

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#10   8. okt 2006 Jeg har læst den tekst før.

Jeg mener stadig ikke at hunden ved om den er grim eller ej - for så burde en Chinese Crested/shar Pei/mops/puddel m.m. også hele tiden gå og skamme sig over at folk griner af den. (Mange synes de er grimme, dog ikke jeg)

Når Lilly skal have en trøje på om vinteren sker der lidt forskelligt alt efter hvad hun får på.
    Giver jeg hende en frakke på, lavet af stiv stof der holder regnen ude, bliver hun mut og vil ikke gå, nægter at lave både det ene og det andet. Det er ikke fordi folk griner af hende, men fordi hun ikke rigtig kan bevæge sig.
    For får hun nu sin strikketrøje på, som er lavet specielt til hende og gør at hun kan bevæge sig frit - har hun ingen problemer med tøjet.

Jeg mener at det udelukkende er et spørgsmål om tilvænning og om hunden kan bevæge sig som den gør uden tøjet.

• #11   8. okt 2006 Der er sandelig forskel på at give sin hund en trøje på om vinteren, hvis den har svært ved at holde sig selv varm (det har jeg også haft en hund der brugte) og de billeder vi ser her!
    Jeg spørger bare......for hvis skyld har hundene på billederne tøjet på?.....er det ikke for hundens skyld.......hvad er så ideen i det????

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#12   8. okt 2006 Lise: Hvis du tog dig tid til at læse skrev jeg faktisk:

"Disse hunde er for overdrevent klædt på og mange af dem har svært ved at bevæge sig normalt, derfor er det synd, ikke andet!"

Det er stadig min mening!

• #13   8. okt 2006 Mit udgangspunkt er hunden..... vi vil kun vores hund det bedste (respekterer den som individ).............og jeg er sikker på at man godt selv ved når man handler på hundens vegne.....og hvornår man gør en given ting for sin egen skyld.....

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#14   8. okt 2006 Lise Ø: Helt enig

Kommentér på:
Hvorfor hunde bider mennesker

Annonce