{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Og han bliver ved !!!! jbo {{forumTopicSubject}}

Om jeg fatter han vil være det bekendt ... det er ikke bare et spørgsmål om uenighed ... jeg forstår det simpelthen ikke .... og jeg forstår da godt nok ikke at partiet ikke snart tager afstand ...

Fattige danskere skal ikke have julehjælp :

http://www.avisen.dk/hans-engell-joachim-b-olsen-iskold-og-kynisk_154554.aspx?shareAgID=0#

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Og han bliver ved !!!! jbo
  • #1   30. sep 2015 Er ikke i tvivl om hans synspunkt på fattige,syge og alle dem der ikke tjener mere end 1 mill om året...

• #2   30. sep 2015 De skulle skamme sig. smiley

• #4   30. sep 2015 åh gud, kan du ikke flytte din personlige vendetta op på et lidt højere plan, end at dele en artikel der er over 4 år gammel, ja undskyld det bliver godt nok lidt trættende at høre på

• #5   30. sep 2015 @ fru mormor.... den havde jeg sgutte lige fanget .. måske fordi mit syn farves rødt når jeg ser hans billede

• #6   30. sep 2015 @ Flatrunner ... du er jo velkommen til at vælge tråde til og fra helt efter lyst og behov ....
    Hvis du mener der skal være censur på Hg så kan du foreslå det til ha´erne så udøver de den sikkert hvis de skønner den nødvendig ....

Om han har sagt det for 4 timer eller 4 år siden så han har stadig sagt det, og det bliver ikke mindre utiltalende af det tidsmæssige faktum ....

• #8   30. sep 2015 Jeg synes bare han skal fortsætte med at blive mere grov, for på et tidspunkt så bliver han enten smidt ud af partiet ellers er der ikke mere LA parti, og det vil kun være en god ting for danmark xD

Men ja. Jeg tænker personligt at han enten er blevet tabt på gulvet som spæd eller noget tilsvarende slemt.

• #10   1. okt 2015 Om man kan lide omtalte politiker eller ej er en sag. Men følgende studser jeg noget over "At artiklen er 4 år gammel ændrer vel ikke på hans holdning? " - Sådan helt generelt så kan man jo rent faktisk godt gå hen og ændre holdning på 4 år. Man kan jo fx gøre sig erfaringer, der gør at ens syn på verden ændre sig markant.
    Jeg har da fx rent politisk flyttet mig temmelig langt igennem mit liv og jeg vil da ikke afvise at jeg flytter mig igen smiley Min situation kan ændre sig eller jeg kan opleve noget der gør at jeg skifter mening. Jeg synes det mest trælse i denne verden er folk der nægter, at se en sag fra flere sider og som ikke er istand til at flytte sig hvis de bliver klogere.

• #11   1. okt 2015 @ Caroline ... jo jeg mener også julehjælp er helt uden for offentlige budgetter ...men nu er det at træde på samfundets svageste jo en af hans kæp-heste, så han træder bare uanset og pengene belaster noget han betaler til eller ej ...

@ Mette Marie ... ja nogle bliver heldigvis klogere med tiden, eller som du siger man kan ændre meninger med tiden ..det har jeg også gjort .... synes så ikke udtalelser i tiden fra 2011 til dato tyder på at vedkommende er an af dem der har ændret noget ...

• #12   17. nov 2021 At nogen gider bekymre sig om hvad der kommer ud af munden på så ondskabsfuldt og modbydeligt menneske som ham den smålaskede skrotjernskaster som ALDRIG havde fået en chance politisk hvis ikke en som kunne tænke bedre kunne lokke ham for hans berømthed.Det var jo en offentlig hemmelighed at Samuelsen skulle bruge kendte ansigter. Ikke hjerner. Og hos Joachim B. Fj,olsen fik han så åbenlyst noget mere end ventet. Masser af kendthed og absolut ingen tankegang.
    Flot gået Samuelsen. Det må jeg sgu gi dig.
    (Ja , undskyld brugere, jeg kan sgisme ikke klare så kyniske hjertekolde egotrippere som JBO.Føj for s'''' siger jeg bare.)
    PS: Hvorfor fik JBO en 2. plads ved OL ? Næsten alle blev taget i doping. Så var du bare tilmeldt det år kunne enhver rask og sund mand have vundet den medalje. Og mon lille Jokke ikke også var dopet men bare var svineheldig ?
    Det tror jeg bestemt !

Kommentér på:
Og han bliver ved !!!! jbo

Annonce