{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Sommerhus nytårsaften {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Da shieva er meget angst for fyrværkeri, overvejer jeg at leje et sommerhus i dagene op til og efter nytårsaften.
Problemet er bare at jeg ikke rigtig kender nogen områder der er stille og rolige nytårsaften, så jeg tænkte at i måske kendte nogen? Gerne i Jylland.
Det må meget gerne ligge langt fra alt, så der ikke er stor sandsynlighed for at der bliver skudt af.
Mange tak på forhånd! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerhus nytårsaften
  • #1   13. sep 2015 har selv tænkt det samme, så læser lige med.... jeg har bare tænkt at det så skal ligge helt for sig selv, for selv om man finder et stille område, så ved man jo ikke om nogle festglade folk med de store fyrværkeri drømme har lejet et andet sommerhus i samme område smiley og det kan jeg ikke lige finde ud af hvordan man kan gardere sig mod smiley

• #2   13. sep 2015 Det er bare med at gå ind på fx Novasol og så vælge kortsøgning. Der kan man så vælge de huse, der ligger helt for sig selv.

• #3   13. sep 2015 Heldigvis bor vi lidt uden for byen og det går kun amok kl 24-24:30 og så bliver set roligt igen. Men tror det med sommer hus, så skal du finde et der ligger for sig selv, for kender flere der tager i sommerhus gerne langt ude for at lave en kæmpefest..

• #6   14. sep 2015 Dansk Polarhundeklub arrangerer hvert år en lejr over nytår, langt ude i skoven, væk fra alt der hedder fyrværkeri. Det fungerer rigtigt godt. Lejren ligger i Kompedal i Midtjylland, så vidt jeg husker.

DKK samarbejder med campingpladser, hvor fyrværkeri er forbudt. Så det er også en mulighed.

Kommentér på:
Sommerhus nytårsaften

Annonce