{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.421 visninger | Oprettet:

Sommerhus nytårsaften?? {{forumTopicSubject}}

Nogen der har et sommerhus, de ikke skal bruge nytårsaften? Eller kender til hvor der måske ligger et sommerhus til udlejning (bureau), som er hundevenligt? - Som ligger lidt afsides og ikke for tæt på bebyggelse ( - og en masse onde onde onde fyrværkerigale to-benede) ...? Den geografiske beliggenhed er ikke så afgørende, men helst i Midtjylland, - i rimelig kørselsafstand fra Nørre Snede.
Vi har to mellemstore generelt rolige hunde, der bliver meget utrygge ved fyrværkeri, og let stresser hinanden op. Derfor har vi overvejet at leje et lille sommerhus i dagene omkring nytår. Fx 30. dec. - 1. jan. Vi er 2 voksne og vores 2 fir-benede børn. Håber der er nogen der kan hjælpe...;-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerhus nytårsaften??
  • #1   10. nov 2014 Problemet med sommerhuse er at de sjældent ligger alene.
    Vi gjorde det samme med Dess og Taco, men da det så blev nytårsaften, så var der godt gang i sommerhusene i området og en masse fyrværkeri.

En pension langt ude på landet er måske en mulighed... selv om der godt kan være udsolgt på nuværende tidspunkt

• #2   10. nov 2014 Vi har sommerhus i Nørlev, tæt på Skallerup Klit. Her kan man se fyrværkeriet ud over Skallerup Klit, men der bliver ikke rigtig fyret noget af i sommerhusområdet. Derfor tager vi tit i sommerhus til nytårsaften med hunden. Så jeg tror bare det handler om at være heldig med området. Vi skal desværre selv bruge det, men håber du finder noget smiley

• #3   10. nov 2014 Polarhundeklubben lejer hvert år Kompedallejren, hvor man kan komme og fejre nytår langt væk fra fyrværkeri. Fedt tilbud.

• #4   10. nov 2014 Malene... Lyder ganske hyggeligt.... Men er det så kun for polarhunde og deres ejere....? Eller??

• #5   10. nov 2014 Der er også mange afsides campingpladser, hvor fyrværkeri er forbudt. Måske en hytte et sådant sted?

• #6   10. nov 2014 Ja, vi har osse overvejet en camping... - vi har før lejet en hytte, men det har været om sommeren... Tænkte det ku være lidt hyggeligere nu det var jul med lidt mere luksus..;-)

• #8   10. nov 2014 *Ib*...;-) Ja, det er SKAL næsten ligge uden for lands lov og ret... Pension bliver ikke en mulighed for os. Viki ku måske nok finde sig i det, men Micha vil blive mere skræmt og være mærket for livet hvis hun sku opholde sig i en pension. Så er det dog vist bedre at blive hjemme. Jeg er af den opfattelse, at hvis hunde skal i pension, bør de være vænne til det fra de er små...

• #9   10. nov 2014 Janni Kender du ikke nogen ude på en gård Der er der noget mere ro Nu er jeg jo flyttet ind i byen ,og mine hunde er ikke vantil det haløj Så jeg er så heldig, at jeg kan ta ud på gården nytårsaften med hundene smiley

• #11   10. nov 2014 Inger N.... Jo jeg tror osse det ender med at vi må på gårdvisit...;-)

• #12   10. nov 2014 Isabelle... Mange tak for din indsats, - det ser ud til at være et rigtig hyggeligt lille sommerhus.. Desværre er det ikke ledigt nytåret over...;-( Og indtil videre er det samme gældende de andre steder jeg har søgt, - eller osse skal man leje det i min. 1 uge... Vi overvejer så småt at ta på gårdvisit hvis vi ikke finder et sommerhus...

• #15   11. nov 2014 En del campingpladser har også luksushytter og spafaciliteter. Fordelen er, at der ALDRIG bliver skudt af på selve campingpladsen og nærområdet, der er simpelthen for stor risiko for brand og skade på campingvogne og fortelte.

Og ellers snup et sommerhus i en skov/tæt bevokset område, her bliver der heller ikke skudt ret meget af.

Arrild Ferieby i Sønderjylland kunne være et bud.

Kommentér på:
Sommerhus nytårsaften??

Annonce