1.169 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Ny smartphone. Ny smartphone.

Yes.. så blev det min tur til at smadre en skærm. Det var ikke nok med en lille revne eller 3, skærmen er totalsmadret. Jeg får splinter i fingrene lol.
Da en ny skærm koster mere end jeg vil ofre på min samsung S3, så er det vist på tide, at jeg køber en ny.
Men.. hvilken køber man lige?
Hjælp!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny smartphone.
  • #1   15. aug 2015 Uha, altså har du ikke nogen krav og vil du gerne blive ved Android? smiley

• #2   15. aug 2015 Ja, jeg vil helst blive ved android.
    Jamen, der er nogle bestemte apps, den skal kunne håndtere, så det skal helst ikke være en telefon, der ikke kan køre særlig mange apps.
    Gerne en, der har et okay kamera og en skærm, der ikke er helt forkert i farver og sådan. Min samsung har jo en skærm, der har meget høj kontrast og farvemætning, men med et kamera, som knap nok kan tage et billede i ordentlige farver haha.

• #3   15. aug 2015 Kan varmt anbefale Sonys Z-serie smiley

• #4   15. aug 2015 Altså jeg har jo en Oneplus One, der kører på Android, som jeg er vældig glad for smiley Stor skærm, gode billeder, god video, billig i forhold til dens specifikationer.

• #5   15. aug 2015 Hvad koster den? ^^

• #6   15. aug 2015 Nu er der vist lige kommet en 2'er på markedet, men da jeg købte den første (til jul) kostede den 2.500 med levering og det hele smiley

• #7   15. aug 2015 Elsker selv Sony.. Men de sidste modeller har desværre kun holdt et år af gangen..

Er desværre så vant til designet, at jeg køber den nye, selvom min erfaring ikke er den bedste..

• #8   15. aug 2015 Den vil være med i mine overvejelser ^^
    Min søster har en Sony, ved jeg, som hun er meget glad for.

• #9   15. aug 2015 Jeg er ihvertfald rigtig glad for min Samsung Alpha smiley

• #10   15. aug 2015 AlexAlexandoria - skift den selv smiley Jeg har skiftet glas på min S3 4 gange nu, og venter på at glassene kommer så jeg kan skifte EN GANG TIL smiley

Hvis du ikke har værktøjet til det, så er det her et udmærket kit til HVID S3 smiley
    http://www.ebay.co.uk/itm/Samsung-Galaxy-S3-i9300-Replacement-Screen-Genuine-Front-Glass-Repair-Kit-WHITE-/261557087487?hash=item3ce6046cff

Jeg ville dog bruge 3M dobbelt klæbende tape istedet smiley

https://www.youtube.com/watch?v=6gLzEbAIGos

• #12   15. aug 2015 Jeg er en dør til den slags og har ærlig talt ikke tålmodighed til at vente til glasset kommer og at det så bliver skiftet og.. ja. Jeg har bare ikke lyst til at bruge den energi.

Har overvejet om jeg skulle have en anden, fordi den her også opfører sig halv-sært, men har ikke haft nogen god grund til det så længe den her virker.

• #14   15. aug 2015 En samsung 6s måske. Jeg har note 3 og den er jeg glad for, men der er jo kommet nyere til siden jeg fik den.

• #15   15. aug 2015 Ja, nogle gange er Samsung kamera ikke 100% det bedste, - en ting jeg hader er hvordan kameraet sidder ret udsat på Samsung.

Men er virkelig inkarneret Samsung bruger ellers og synes de er så brugervenlige, nemme og gode - så jeg har en S5, er ret glad og tilfreds, er opgraderet hver gang der kom en ny Samsung Galaxy S-something smiley Undtagen 6'eren, der havde jeg dog ikke behov for at springe med op...

Tilgengæld har jeg lige bestilt en Sony Xperia Z3 Compact som ekstra mobil, kameraet virker umiddelbart rigtig nice og indholdsmæssigt er den ikke dum - den har okay processor og hukommelse etc i forhold til at det er en "Mini-version", den var heller ikke voldsomt dyr. Den kører også på Android.

Er lidt spændt på at få den i brug, især kameraet skulle være rigtig nice på Sonys nyeste modeller.

Derudover, så kan panserglas og et cover gøre meget mht holdbarheden smiley

• #16   15. aug 2015 Hos mytrendyphone har de en lille butik hvor de kan reparere din tlf til en temmelig billig penge.

http://www.mytrendyphone.dk/shop/samsung-galaxy-s-201073c1.html

Jeg kom til at smide kærestens samsung s3 på gulvet, og måtte punge ud for en rep. af skærmen.

389 ,- kom jeg af med, og det tog vist nok en lille time for dem at gøre det.
    Du ringer bare og bestiller en tid til rep. - kører derhen og afleverer den - venter en lille time - og bum, ny skærm - så god som ny.

Man skal bare være sikker på at selve displayet ikke er beskadiget, for så koster det 1.109,-

Men ok, hvis det var mere en hov.... Eiiii det var skisme ærgeligt den gik i stykker - nu må jeg have en ny tlf!

Så kan jeg ikke rigtig være behjælpelig da jeg har samme tlf, og ikke har sat mig ind i nye telefoner smiley

• #18   15. aug 2015 Mit cover, som ellers sad som limet, faldt af, da jeg tabte den. Det har ellers beskyttet min telefon upåklageligt.
    Synes bare apple er dyrt i forhold til, hvad man får.

• #19   15. aug 2015 Jeg kan bare ikke lige tage til Hillerød, haha.
    Der er butikker her, der gør det, men det koster 1199 kr, og det er penge jeg ikke gider at bruge på en tlf der har kostet 1900.

• #20   15. aug 2015 Man kan også sende den med posten til dem smiley

• #21   15. aug 2015 Jeg har for kort tid siden skiftet, efter laaaang tid med en htc Desire, som det ikke lykkedes at tage livet af.
    Jeg kan nævne de mobiler, som jeg havde under overvejelse.
    Iphone 5s/6/6+ ( fravalgt da de alligevel utvivlsomt ville dø, når de blev smidt i gulvet, grundet mangel på t9 tastatur )
    Lumigon t2 kunne det være blevet, men den var lidt bagud på nogle punkter.
    OnePlus one virkede som fysisk for stor, da jeg kom fra den lille Desire, ellers et godt bud.
    Htc One M8/M9 var lidt oplagt, da jeg var vandt til HTC sense, og lidt ved et tilfælde og et godt tilbud, blev det M9.
    Samsung Galaxy S6/ S6 edge og Alpha, var også under overvejelse.

• #22   15. aug 2015 Du kan også læse min tråd. Kan ikke lige linke da jeg ikke lige er bedste venner med min mobil endnu smiley

Jeg købte min igår, det blev HTC One m9. Jeg har haft en HTC før som virkelig var god og jeg var rigtig glad for. Det var dog en Samsung jeg lige er skiftet fra.
    HTC Ole m9 er ret dyr fordi det er den nyeste HTC One og udfra hvad jeg har hørt er der ikke den store forskel på m8 og m9 (der er også m8s og mini 2) så der kan du jo kigge lidt priser og sådan. smiley
    De test jeg har set, har m9 været rigtig holdbar og går ikke bare i stykker fordi man taber den.

Havde jeg ikke taget m9, havde jeg valgt iPhone 6 smiley

• #24   15. aug 2015 Og som du kan se, har min m9 nu navngivet sig selv Ole smiley smiley
    Vi skal vidst lige have tid til at lære hinanden at kende, og tilpasse os hinanden en smule smiley

Tak for link Pindhunden, dejligt med lidt hjælp når man ikke lige kan selv smiley

• #27   16. aug 2015 Min bror har lige købt en Samsung Galaxy S6 Edge og er enormt glad for den..

Min mor og stedfar har begge lige købt en Samsung Galaxy Alpha, og er også enormt glade for den..

Jeg selv kommer KUN til at bruge Apple.. smiley

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 2 Svar: 204
    #28   16. aug 2015 Svigerfamilien kører sony-mobiler. De tager rigtig flotte billeder, lækker skærm, og så er kærestens model vandtæt. Det var underholdene at overraske ham i badet, hvor han stod og læste lektier. smiley

Når min iphone afgår ved døden, skal jeg helt sikkert have en af de sony mobiler der, for det er bare meget mere kvalitet for pengene.

• #29   16. aug 2015 Jeg havde Samsung før - men er nu skiftet til en Iphone 6, jeg var sku lidt skeptisk, men det er dog den bedste smartphone jeg har haft indtil videre. Jeg er ikke skide stærk i smartphones, men denne er brugervenlig, nem at finde ud af, har et godt godt kamera, kan holde til flere apps uden den crasher osv smiley

Kommentér på:
Ny smartphone.

Annonce