{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Cavalier ejer
Cavalier ejer
Tilmeldt:
13. dec 2015
Følger: 2 Emner: 15 Svar: 26

Hvad er et godt valg ind for smartphone {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter en afløser til min gamle iPhone 4's som jeg har haft fra den udkom i 2011 den har efterhånden udtjent sin værnepligt jeg har derfor et stykke tid efterhånden . I nogle måneder kigge på ny telefon ude af nå frem til hvad det skulle værre jeg kaste mig så ud i dag af læse anmeldser på nette over de forskel mærker men det er jo som af finde en nål høstak efter meninig Jeg leder efter noget der er brugervilig hvad har i ?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er et godt valg ind for smartphone
  • #3   3. jan 2017 Det er jo sådan set et religionsspørgsmål, hehe

    Jeg opdagede til min store overraskelse for en del år siden at jeg er til Apple, det var virkelig en hovsa-erkendelse, hehe.

    Hvis du har været glad for din iphone, så ville jeg købe en nyere model..... osse fordi du via iCloud kan hive kontakter, apps osv med over i den nye model. Det gør altså livet noget nemmere, frem for at starte forfra, eller bøvle med diverse 'dimser' som skal flytte fra iOS til Android.


  • #4   3. jan 2017 Jeg ville også købe en ny iphone. Min gamle telefon stod af for et års tid siden, og jeg købte så en brugt 4s til billige penge, og jeg er simpelhen SÅ glad for den. Selvom jeg altid har sagt apple er nået opreklameret fis, så må jeg erkende at jeg sgu nok aldrig går tilbage til noget andet igen smiley

  • #5   3. jan 2017 jeg ville købe en samsung galaxy S6 Edge.. jeg er vildt glad for min. men det er religion. jeg synes bare Iphones er trælse at bruge selvom der ikke er den vilde forskel. og så er de frygtelig skrøbelig.. jeg er håndværker og har næsten altid min tlf. på mig. det holder den fint til uden at jeg tager specielt hensyn.. de fleste omkring mig der har iphone har sjældent en hel skærm og må skifte tlf temlig ofte synes jeg.. helt gratis er de ikke sådan nogen. smiley

  • #6   3. jan 2017 Rikke - muhahahahaha, du er en konvertit smiley

    Jeg er på min tredje iPhone... startede med 4s, så 5s og nu 6+


  • #7   3. jan 2017 Skrøbelige min bare mås... jeg HAR altså haft tabt min mere end én gang uden at få lavet skader.
    Tror desværre bare at mange af de omtalte skader på iPhones ikke er telefonens skyld, men folk der er nogen fekking sjuskehoveder, klodsmajorer og tumper smiley


  • #8   3. jan 2017 Jeg gik fra 4S til sony xperia z3 compact (fik den sidste år), og den er jeg glad for smiley Havde iPhones ikke været så dyre, var jeg gerne blevet ved dem, fordi jeg godt kan lide betjeningen og designet, men jeg vil ikke betale så meget for en telefon (og denne her var iøvrigt også en gave fra mine forældre) smiley

  • #9   3. jan 2017 Jeg har min iphone i et cover, og har tabt den en del gange efterhånden, den har ikke en eneste skramme. Så hvis man bare lige tager sine forholdsregler, så betyder det ikke at de går i stykker af ingenting smiley

  • #10   3. jan 2017 Jeg havde min iPhone fra maj 2012 til december 2016, og har da tabt den en del gange, men ikke én gang har jeg smadret en skærm, flækket hjørner eller lignende smiley Og den har også fået sin del af hø, wrap og halm smiley :D (Og jeg har ikke engang haft panzerglas, bare almindeligt cover)

    Min sony har jeg heller ingen problemer med på den front, selvom den da også får en tur på gulvet her og der smiley


  • #11   3. jan 2017 cover/bumper og panzerglas...... så skal man være mere end ualmindelig klodset for at lave skader på sin mobil.

    Jeg har svært ved at forstå folk der ikke lige passer mere på deres mobiler - de koster trods alt en god slat penge.


  • #12   3. jan 2017 det er jo så din erfaring. min er en anden. smiley jeg har dog for længst opgivet at snakke om det med Appel Prædikanter.. i min verden er de overhovedet ikke de par tusind mere værd, de har intet og kan intet man ikke kan få i en Samsung (og sikkert andre jeg ikke kender til). tværtimod er de ofte bagefter med teknologien.

  • #13   3. jan 2017 Jeg har Huawei P9 lite.
    Brugervenlig og super god.
    Huawei er ikke et af de mest kendte mærker, derfor betaler man ikke særlig meget for det man faktisk får i deres mobiler. Mine sidste 3 mobiler har været af det mærke og jeg er super tilfreds.


  • #14   3. jan 2017 Jeg har en 1+ som jeg er rigtig glad for. smiley

  • #15   3. jan 2017 Min har bare sådan et cover på der dækker skærm og bagside, og som man så skal åbne når man skal bruge telefonen, fungere ganske fint og har som sagt tabt den felre gange, både udenfor på asfalt og indenfor.

  • #16   3. jan 2017 Jeg har Huawei og er meget tilfreds. Nem og lækker mobil. Den virker også robust og designmæssigt er den lige mig.
    Har haft en del Sony mobiler, men må erkende at de halter for meget bagud efterhånden til min smag.


  • #17   3. jan 2017 Min mor har lige skiftet sin 4s ud med en SE. Hun er helt sagelig!
    Jeg har en 7'er, og det er virkelig den bedste telefon, jeg har haft. Men jeg får heller aldrig andet end iphone


  • #18   3. jan 2017 Jeg ville nok bare købe en ny iPhone hvis du er glad for systemet.
    Men ellers kan jeg da lige reklamere for min egen - jeg har en Oneplus (One), de er flagship mobiler til langt billigere priser, god holdbarhed, kamera osv smiley


  • #19   3. jan 2017 Jeg har Sony X performance, og den er jeg mægtig glad for. Jeg går nok ikke fra Sony sådan lige med det samme. smiley

  • #21   3. jan 2017 OneplusX en fantastisk telefon til en fornuftig pris

    Iphone hvis du vil bruge for mange penge på for lidt smiley


  • #23   3. jan 2017 Fordi du køber en langsommere telefon med langsomt hardware til en højere pris.

  • #25   3. jan 2017 nej men derfor er den stadig langsommere end android telefoner til færre penge

  • #27   3. jan 2017 Jeg har en sony xperia z5 premium, som jeg lige har haft et års jubilæum med, og den er jeg meeeeeget glad for. Kæresten har lige fået en sony xperia da, og den er han også vældig godt tilfreds med, så den kan også anbefales, hvis man er til en lidt billigere model.

  • #28   3. jan 2017 Eneste grund til en iphone idag er hvis man har andre apple produkter, så er det rigtigt smart

  • #29   3. jan 2017 jeg ved nu ikke lige hvilken stabilitet en Iphone har som en Samsung ikke har.. hvad er det der er mere stabilt?? og hvilke apps virker ikke?? ja det er der selfølgelig mange der ikke gør. men lige feks, med Gps køre min samsung med Google Maps der konstant bliver opdateret. min kærestes Iphone 6s køre med et eller andet apple pis der kunne fare vild i en Tlf boks.. fint at du ikke vil have andet end iphone. sådan er det jo.. argumenterne holder bare ikke helt.. og det du kan gemme i skyen gemmer jeg på min googl konto. så same/same..

  • #31   3. jan 2017 Jeg ville blive ved iPhone, når det er det man kender og hvis man ellers har været glad og tilfreds.

    Jeg er dog netop selv gået over til Sony Xperia Z3, ikke fordi jeg var utilfreds med iPhone, men simpelthen fordi min bror havde en brugt billig til salg og jeg stod semi-akut og manglede en ny telefon.

    iPhone er super brugervenlig og kommunikerer godt med andre Apple-produkter, og generelt har jeg intet dårligt at sige om den.

    For mig har det indtil videre været et lidt vanskeligt skifte at skulle vænne mig til et nyt styresystem, men helt sikkert er denne Sony akkurat lige så god smiley


  • #33   4. jan 2017 Efter MANGE år med iPhone (først 3, så 5, så 5S) er jeg lige skiftet til Huawei, og det er helt sikkert, at jeg aldrig vender tilbage til IOS-platformen igen. Det er gået meget nemmere end frygtet med at skifte over til Android-platformen, og efter lidt start-vanskeligheder, med at betjene den nye telefon, så er jeg nu ubetinget glad for den.
    Mine iPhones har aldrig kunnet holde strøm en hel dag - nu behøver jeg kun oplade hver anden dag. Og selve brugerfladen på Android er (IMO) bare lidt mere sjov, smart og lækker smiley


  • #34   4. jan 2017 Indtil videre er jeg også MEGET glad for Androids evne til at holde strøm!

  • #35   4. jan 2017 Jeg oplader min iphone 7 hver anden dag.

  • #36   4. jan 2017 Jeg oplader heller ikke min iphone4s hver dag. Jo hvis jeg har en dag hvor jeg sidder med den konstant, men altså helt ærlig det må man da forvente. Ens bærbar køre jo heller ikke bare i flere dage uden at blive ladet op , hvis man bruger den meget smiley

  • #37   4. jan 2017 Mine 5´ere kan ikke holde strøm en hel dag ved "normalt" brug. Dvs. sms´er, lidt FB og noget streaming af musik i løbet af en dag.
    Men den nye Huawei kan så holde i to dage ved præcis samme brug, og så er den måske på 27%, når jeg går i seng på dag nr. 2.


  • #38   4. jan 2017 Min 5s'er kunne heller ikke holde mere end en dag. Og efter 3 års brug kun en halv dag. Men det er nu forventeligt- og man kan ikke helt sammenligne teknologi fra 2012 med teknologi fra 2016.
    Min kæreste er så træt af sin Huawei p9 lite. den smadrede ved det første fald på trægulv fra 30 cm højde, og den fryser konstant. Han er Android mand, men savner Samsung


  • #39   4. jan 2017 Jeg er meget glad for min Samsung Galaxy S7 Edge smiley


  • #40   4. jan 2017 Tak for alle jeres svar tro jeg forsætte med iPhone den jeg har nu har holdt i lidt over frem år så hvis den nye gjort det sammen så har den ikke værre så dyrt hvis man del beløbet over 5 år overvejer en 7er smiley

Kommentér på:
Hvad er et godt valg ind for smartphone

Annonce