{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Senen skåret over {{forumTopicSubject}}

Hej. Min hund var så uheldig igår at løbe ind i noget og derved få skåret hul i benet og fik senen skåret over.
Dyrlægen har nu syet senen sammen og lukket for hullet.. Men nu skal han holdes i ro i min. 3 uger, her til kommer der et lille problem da han er meget aktiv men også kontaktsøgende, hvilket resultere i at han både piver og forsøger at humpe med rundt i forsøg på kontakt.
Dog lige de første par dage tror jeg han har ondt og derved ikke er så aktiv, men hvad kan vi gøre når han begynder at kan gå bedre og derved måske også får mere energi?

Og nogle der har erfaringer med dette? Jeg må indrømme jeg frygter varrie mén, selvom dyrlægen siger at det burde der ikke komme..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Senen skåret over
  • #1   11. jul 2015 Øv, håber det bliver godt igen. smiley

  • #3   11. jul 2015 Jo han er smertedækket, men hver gang han sætter forbenet og vil støtte tror jeg at han kan mærke stingene ( det lige der i hasen han er syet)
    Han skal have skræm på i 12 dage, men får den kun af når han skal tisse og spise, da han slikker i såret så snart skærmen kommer af.
    Men okay vil prøve og massere ham blidt en gang i mellem:-)


  • #7   11. jul 2015 Jeg vil afgrænse så han ikke har for meget plads, det havde jeg ikke selv tænkt på, vi har også valgt at gå med ham ud og tisse så han ikke der kan komme til at løbe eller hoppe lidt rundt.



  • #8   12. jul 2015 Jeg havde en hvalp på 4 mdr med brækket ben og 2 operationer, hun fik ikke noget sløvende. Hun boede i hvalpegård når hun kort var uden opsyn, og ellers i køkkenet eller soveværelset som jeg afgrænsede med div. hegn/møbler til kun at være 4 kvm.

    En masse forskellige tyggeting og masser af selskab gav min hvalp ro.


  • #9   12. jul 2015 Jeg må sige til min store overraskelse, så tager han det i stiv arm, og igår aftens begyndte han at støtte på benet, og nu går han nogenlunde stabilt når han skal ud og tisse.
    Haven er lukket af, så han kun kan komme i hundengården når han skal besørge sig. Om han godt selv er klar over at han skal holde sig i ro, ved jeg ikke men han har prøvet lidt at løbe lidt, men stoppede så snart vi sagde "stille" og så gik han stille.

    Vi snakker med ham og nuser ham, hvilket jeg tænker giver ham ro, da han så ikke hele tiden følger efter os, når vi lige har sat ved ham.:-)



    profilbillede
Kommentér på:
Senen skåret over

Annonce