{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

Totalt OT - Tænder {{forumTopicSubject}}

Håber at der stadig er nogle vågne smiley

Det her emne er totalt off topic, men whatever. Sagen er den at jeg har/er været rigtig ked af hvordan mine tænder ser ud, i en længere periode, dvs. en del år nu. Altså at mine fortænder er en del større end dem ved siden af. Hvilket jeg ikke synes er pænt til mig, og det er noget jeg tænker rigtig meget over når jeg smiler/taler/griner, hvilket mildes talt 'plager' mig.

Har hørt at man kan få sine tænder lavet, så de bliver lige og pæne - Er der nogle de har erfaring med det? eller kan fortælle mig noget mere om det?

Har lige vedhæftet et billede hvor jeg smiler med tænder (det er værre irl)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Totalt OT - Tænder
  • #1   18. jun 2015 Jep, jeg er vågen smiley Du har da verdens smukkeste smil !! Jeg er vild med store flotte fortænder. Og dine er da smukke !!
    I stedet for at overveje at få ændret på dine tænder, skulle du heller fokusere på at du rent faktisk har et smukt smil, og at dine store flotte fortænder er med til at gøre dig unik smiley Mange ville være misundelige på dit smukke smil !

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #2   18. jun 2015 jeg syntes også du er smuk smiley og flotte tænder og smil
    der er absolut ingen grund til at være ked af det :)))

• #3   18. jun 2015 Enig med de andre. Og jeg kan se, at du kun er 16 år. Det betyder, at dine øvrige tænder stadig kan vokse endnu, så hele tandrækken bliver mere harmonisk. Måske skal du tænke på at få dine visdomstænder fjernet om nogle år, når de begynder at komme, hvis der ikke er plads til dem. Jeg fik mine fjernet for sent, for de voksede ind imod de øvrige tænder, så de blev skubbet, med det resultat at mine fortænder især i undermunden nærmest overlapper hinanden, selvom de før sad fint på række.
    Du har flotte tænder og lad være med at gøre noget ved fortænderne, før du er voksen smiley

• #4   18. jun 2015 De helt foreste tænder er vel bare større end de andre sådan generelt? smiley synes du har et flot smil.

• #5   18. jun 2015 Anita - Jeg har kendt flere, hvor de forreste tænder har virket store i teenageårene, men så har det udlignet sig efterhånden, når de kom op i 20-erne. Bl.a. min nevø, men ok, drenge er også lidt senere udviklede, men alligevel. På 3-4 år kan der ske meget.

Derfor *KCH* Lad være med at gøre noget endnu. Og lad være med at spekulere over det, for du har flotte tænder og et dejligt smil! smiley

• #6   18. jun 2015 Tro mig dine tænder er fine smiley

• #7   18. jun 2015 Hånden på hjertet - du har et flot smil! Tænderne ser pæne og lige ud, at fortænderne er lidt længere synes jeg bestemt ikke ser tosset ud, slet ikke!
    Og som andre skriver, de kan saften nå at ændre sig de kommende par år smiley

• #8   18. jun 2015 Jeg har også store fortænder- de er vel dobbelt så brede som resten. Og min bror drillede mig så meget med "kanintænder", da jeg var yngre. Men det er som om de er vokset til nu smiley og jeg er enormt glad for mine lige tænder smiley
    Du har et rigtig pænt smil- det er bare med at vise det frem så tit, du kan smiley

profilbillede
  • #10   18. jun 2015 Vær glad for dine tænder! Jeg havde bøjle på i 3 år, og fik nogle rigtig flotte tænder. På grund af kæbeproblemer tog de den af før tid. Efter 2 operationer i kæben har mine tænder nu rykket sig - de bliver desværre skævere og skævere. Eftersom jeg står til endnu en kæbe operation er der nok ikke noget at gøre ved det.. Så ja, vær' glad for dine!

• #11   18. jun 2015 Efter 10 år med bøjle af forskellig slags og en operation overstået og en i vente, ville jeg ønske det aldrig havde været nødvendigt! Når jeg er færdig har jeg fået rykket alle tænder i overmunden, fået to knogletransplationer og tre implantater.. Det er altså ikke nogen sjov proces smiley
    Jeg synes du skal være glad for dine tænder, og det håber jeg du bliver smiley if it aint broken dont fix it smiley

• #12   18. jun 2015 Tusind tak for svar allesammen, håber at mine tænder udjævner sig lidt med alderen så smiley

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
    #13   18. jun 2015 jeg har fået facader på de to tænder ved siden af fortænderne, fordi de var små i forhold til fortænderne og det var jeg ked af efter 3 år med bøjle, ville jeg have en smil jeg var tilfreds med smiley

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

#14   18. jun 2015 ET smil selvfølgelig hahah smiley

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

#15   18. jun 2015 jeg fik dem forresten lavet da jeg var 18år og de er ikke af porcelæn men plastic smiley

• #16   18. jun 2015 Du har da nogle flotte hvide tænder som sidder rigtig pænt. Et rigtig pænt smil smiley

• #17   18. jun 2015 Det er altså helt normalt at de to midterste fortænder er større end resten smiley TS du har pæne tænder og et pænt smil - lad du det blive ved det smiley
    Synes det er lidt spøjst at man så gerne vil være unik og skille sig ud fra mængden og så vil man alligevel have rettet de bittesmå ting der netop gør at man ikke ligner alle de andre kopier smiley

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

#20   18. jun 2015 jeg betalte ikke mine selv, selvom jeg var fyldt 18år fordi det var skrevet i min journal, at jeg var blevet lovet det lavet, efter endt tid med bøjle. Min nye tandlæge søgte derfor om det for mig og jeg fik det lavet helt gratis, selvfølgelig med tanke på at jeg selv skal betale når der skal nye på, med jeg havde også fået det lavet selvom jeg skulle betale selv fra start.

Jeg synes du skal snakke med din tandlæge om det, de kan også sige hvilke muligheder der er værd at overveje for dig smiley

jeg har det lidt sådan at hvis man vil ændre noget ved sig selv, så go for it, men kun hvis det er for din egen skyld/dit eget ønske.

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

#21   18. jun 2015 jeg syntes det kan laves rigtig pænt, sådan at det ser naturligt og personligt ud, uden det bliver hollywood, mine ser sådan ud i dag smiley

profilbillede
  • #22   18. jun 2015 Mange tak for de mange input, tror at jeg venter lidt til jeg blive ældre. Det kan være at jeg en dag bliver glad for mit smil og tænder. Jeg er bare træt at hele tiden at skulle tænke over det når jeg for taget billeder, men det må jeg bare finde mig i lidt længere smiley -og som nogle af jer siger, så håber jeg at det kommer med tiden

• #23   18. jun 2015 Du har virkelig pæne tænder og et rigtig sødt smil smiley

• #24   18. jun 2015 Jeg bliver simpelthen så trist, når jeg render ind i unge piger, som skal kæmpe med så store unødvendige usikkerheder. Åh hvor jeg kan huske det, og jeg er ret sikker på, at presset for at være perfekt er blevet så enormt meget større, siden jeg var 16 og ulideligt ked af mit udseende.
    Søde KCH, der er absolut intet galt med dig eller dine tænder. Du er en enormt køn pige. Jeg ved, at det ikke hjælper en hat, men jeg lover dig, at alt det her med at føle sig forkert- det går over. Prøv at huske på, at der hvor vi er anderledes, er der, hvor vi er smukkest. Der er simpelthen ingen grund til at bruge den smule tid, vi har her på jorden, på at gå og være ked af det over ting, som vi ikke kan gøre noget ved. Eller ikke skal gøre noget ved.
    Smil alt det du kan. Det gør dig glad og det gør andre glade. De smukkeste mennesker er glade mennesker.

Kommentér på:
Totalt OT - Tænder

Annonce