Mærkelig pletter Mærkelig pletter
Kære alle sammen.
Min kære hanhund på 4, har de sidste par dage opført sig mærkeligt. Han har ikke villet spise, lege og har heller ikke været ligeså aktiv som han plejer.
Det skal lige siges, at han ikke plejer at sige nej til hverken mad, eller leg.
I dag, da jeg skulle børste ham, opdagede jeg nogle mærkelige "pletter" på ham. Det ligner nærmest bylder der er sprunget. Vi har herhjemme intet lagt mærke til før i dag, hvor han i sær har opført sig og virket meget mut.
Han har før døjet med hot spot over halen og på låret, men er kureret for dette under et længervarenede forløb, og det ligner slet ikke det han engang havde. Derudover er han begyndt at gnave i sit venstre bagben, hvilket han heller ikke før har gjort.
Er der nogen der ved, hvad dette muligvis kunne være? Eller hvorfor hans humør er dalet som det har?
Vi har skiftet foder flere gange, nu på dyrlægens anbefaling. Han er vant til trafik, andre dyr, mange mennesker og masser af opmærksomhed, så stress tvivler vi på.
Jeg har vedhæftet et billede af en af de mærkelige pletter. Dette sidder i krydset på ham. Flere billeder kan sendes.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 917
Uanset hvad andre har af erfaring her på siden, tror jeg ikke du kommer udenom et besøg hos Dr dyr. Din hund er tydeligvis påvirket og det kan være alt mellem himmel og jord, den eneste der kan give dig et endegyldigt svar og kan hjælpe din hund til at få det bedre, er dyrlægen.....
jan 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
God bedring med den lille.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.483
Så afsted til dyrlægen imorgen!!
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.346
jun 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 1
Rico var i dag ved dyrlægen, og han har fået noget specielt shampoo og nogle piller som gerne burde hjælpe
Dyrlægen mente det var noget ringorm af en slags, men han kunne ikke finde ud af, hvad det var kommet af. Igen, tak for svar!
Vi har i dag en meget gladere og mere tilfreds hund
jun 2009
jun 2009
Mærkelig pletter