{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Jeg er helt træt {{forumTopicSubject}}

Pyha det har været en lang og sjov dag, og nu er jeg bare så træt at jeg har lige spurgt min mor om hun ikke gider skrive til jer og fortælle det :o)

Jeg har i dag sammen med min mor været nede og besøge min biologiske mor og far. de bor sammen med en 3 gårdhund som hedder hexen og hun er bare sød, vi har bare tonset total meget rundt hende og jeg og gravet STORE huller i haven. Min far hjalp også lidt til, så det var også sjovt at være sammen med ham
Min mor er en dum en, hun er meget hård ved mig, hun hakkede på mig hele tiden, så hende holdt jeg mig laaaaaangt fra. måske er hun lidt undskyldt, hun har nemlig 4 små børn på 6 uger ( der er stadig 1 tæve tilsalg hvis nogen skulle ha' lyst til at give hende et hjem, hun er rigtig sød ).

Efter en sjov dag på landet var jeg til agility som også er sjovt, men måske var det fordi jeg var træt, for jeg var lige ved at komme tilskade. Jeg skule op at A brædtet og der snuplede jeg op af, så synes jeg ikke det var sjovt mere og jeg ville hjem :o)

Det var min dag i dag, hvad har i lavet i dag?

Knus Nicki

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er helt træt
  • #1   12. sep 2006 Bolette ( Se Nicki i "vi med hund" nr. 8 ) N
    Det lyder som en laang dag faktisk? (:

- Jeg har bare lagt her hjemme, og været snot forkølet med halsbetændelse.. smiley

Det eneste jeg faktisk har lavet er, at jeg gik en go tur med Freyja.. smiley

• #2   12. sep 2006 Årh Nicki - slog du dig til agility??

Jeg kom for sent fordi min mor havde været til hvalpemotivation inden med min lillebror - typisk at det skal gå ud over mig!

Nå men jeg var vist lidt små forvirret til træning - eller det var vi alle sammen faktisk også!

Håber du har det bedre nu!

• #3   12. sep 2006 Ihh Nicki det lyder som en god dag, vi har kedet os i dag, mor stod tidligt op og tog på noget hun kaldte hospitalet og så gik bare en lille tur fordi hun var syg... Gizmo havde dårlig mave så han måtte i bad 2 gange og er stadig sur på mor og nu gider hun ikke engang lege med os, hun er sløj siger hun... Dumme mor...

Vov vov Fluffy og Gizmo

• #4   12. sep 2006 Tezza har været til træning. Hun løber ski.. godt efter hun har fået fjernet vildtkløerne. På dispensation, selvfølgelig.

• #5   12. sep 2006 Mette P: God bedring til dig

Nelly: Det går bedre mig mit ben, ligger bare og slapper af inde i mor og far's seng.
    Kan godt forstå du er irritrede på din lillebror, det er da også tarvoligt, find dig ikke i den behandling :o)

Nadja: hvad er der dog galt med dig? håber du snart er okay igen.

Gizmo: jeg hader også at komme i bad, så jeg kan godt følge dig, find dig ikk i det :o) kan du og Fluffy ikke lege lidt sammen pas på din mor's heldbred

• #6   12. sep 2006 hæhæ herude i mit domæne er der tæver i løbetid, er du vimse, hvor jeg får mor og far ud i haven hele tiden, for der er ikke hegn op i øjeblikket - de tror jeg er ved at tisse i pelsen, meen næhh nej - de der tobenede er sgi ikke for kloge..

• #7   12. sep 2006 Bolette ( Se Nicki i "vi med hund" nr. 8 ) N
    Tak for det.. smiley

• #8   12. sep 2006 Bolette: jeg var på hospitalet med min ryg og skal nu ind og scannes igen fordi de ikke kan finde ud af hvorfor jeg har så ondt hele tiden... Og så har jeg fået mig en ordenlig gang influenza...

Nicki jeg gider ikke lege med Fluffy hun er alt for stor... Hun vælter mig jo med det samme og det er ikke sjovt!!! Men det var nu også mest Fluffy der ville lege!!! Og nej jeg hader også vand.. man bliver jo helt våd af det.. puuhhaaa det er ikke sjovt...

Kommentér på:
Jeg er helt træt

Annonce