{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Jeg er helt i chok {{forumTopicSubject}}

Stod stille og kiggede ud a mit køkkenvindue mens jeg lavede aftenkaffen klar, da jeg hører en lille hund gø helt vildt og en mand der råber. Pludselig får jeg øje på en lille spinkel hund uden snor der er hoppet i benet på en indvandrermand. Ejeren til hunden kommer cyklene kort efter, han stopper cyklen og kalder på sin hund. Manden der blev bidt sparker hunden i hovedet, hvorefter han ADSKELLIGE gange slår løs og sparker manden på cyklen.
Jeg har aldrig oplevet noget lignende.... Puha, det var lige så jeg rystede, nok mest fordi jeg frygtede hvad indvandreren kunne finde på at gøre med hundeejeren...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er helt i chok
  • #1   25. jul 2009 Ringede du efter politiet?

• #2   25. jul 2009 Anja: Nej, desværre ikke... Jeg stivnede fuldstændigt. Men nu her, 5 minutter efter kan jeg godt se at jeg selvfølgelig skulle have ringet til politiet.. Men desværre tænkte jeg ikke så langt mens det stod på...

• #3   25. jul 2009 Det er aldrig til at finde ud af hvad man skal gøre i selve situationen..

Synes du skal overveje at ringe til lokalpolitiet, måske er der indløbet en anmeldelse som de mangler vidner til..

• #4   25. jul 2009 Selvfølgelig! Det gør jeg lige med det samme... Hvorfor tænkte jeg ikk på det...

• #5   25. jul 2009 Puha nej, sikke en grim oplevelse.

• #6   25. jul 2009 Jeg var sgu også blevet tosset , hvis der pludselig sad en hund i benet på mig.....Jeg havde da også sparket til den ...( hvad laver den hund iøvrigt uden snor ).....
    Jjeg havde nok ikke banket manden på cyklen.... men han havde fået temmelig mange ukvemsord med på vejen.......

Hmmm og måske fingeren og en enkelt spytklat.... ajjjj ... gas... ;O)

• #7   25. jul 2009 Og var det ikke ligemeget om det var en indvandrermand... eller en "dansker "..??

• #8   25. jul 2009 Jeg havde også losset hunden en på kassen.

• #9   25. jul 2009 Ja, det er da fuldstændigt uacceptabelt at hunden bider. Havde da også fået et føl.

• #10   25. jul 2009 Nittib: Jo jo, det er fuldstændig ligegyldigt om manden er lys eller mørk i huden, jeg havde været lige chokeret...
    Vi havde nok alle sparket efter hunden, det er ren refleks..

Jeg har ringet til politiet og de kontakter mig hvis der kommer en andmeldelse

• #11   25. jul 2009 Oki...sikke da en oplevelse, men jeg tror nu nok de fleste af ren refleks havde sparket til hunden.

At gå efter ejeren er så nok liiige at trække den liiidt langt, så godt du har meldt dig som vidne, hvis der skulle komme en anmeldelse.

Var dog selv ved at gå over gevind for nogle dage siden, da en lille svækling af en undskyldning af en mand fuldstændigt umotiveret sparkede ud efter min Lima...med begrundelsen, at han syntes, hun er grim.

Havde han ramt hende havde han fået hug, kunne jeg godt mærke på mig selv...istedet spurgte jeg om det så var iorden, at jeg væltede hans barnevogn, for syntes ærligt også, at hans unge var grim(Ikke at jeg havde ladet det gå ud over ungen, men mere for ligesom at vende situationen).

- Han blev MEGET stille og skyndte sig at trille væk !!

Ved godt min hund ikke er spec. køn i alles øjne, men det berettiger dem sg* ikke til at sparke ud efter hende.

- kommentarer a la : den er godt nok grim, preller af, for det er jeg sådan set godt klar over*GG*

Så ja, nu er vi tilbage, hvor vi startede, da vi fik hende hjem...hvor hun ikke bryder sig om fremmede(eller næsten i hvert tilfælde).

• #12   25. jul 2009 Heidi.
    Nogle mennesker kunne snildt undvære hovedet. De tænker kun med r.....

• #13   25. jul 2009 Tina J : Hvor har du dog bare ret !!

• #14   25. jul 2009 ingen ved hva ejeren har sagt... hvis en persons hund bider mig, og han ikke prompte afleverer en godkendt undskyldning der er oprigtigt, så får han fandme flade.. og nej jeg er ikke indvandrer jeg er bare en vestjyde der ikke gider pis med folk...

• #15   25. jul 2009 sikket noget hvad sagde de ved politiet =(

Jeg har selv sparker en hund i hovedet det var en eller anden terrier ved ikke lige race, men når jeg tænker tilbage på situationen var det nok osse lidt min skyld. Kom op af vejen som hver dag og gik og høret musik så kunne ikke høre der kom en hund og med ET stod der en hund (i en indkørsel) og den bid efter aiko også sparkede jeg den ikke så hårt men den løb da. Det var ved jule tid så aiko var ca 3mdr, så idag høre jeg ikke musik når jeg går tur..

• #16   25. jul 2009 tror det var sådan en her.

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_alle.asp?brand=Parson russell terrier

• #18   25. jul 2009 Gizmo : Tak, mener bare at jeg ikke ser mig blind på mine hunde, bare fordi jeg selv synes de er lækre, for jeg ved jo godt, at de sikkert i en dels øjne ikke er spec. kønne(nok mest Lima, da Selma for det meste får ros).

Uanset hvad så giver det jo ingen ret til at sparke eller på anden måde at forsøge at skade den søde lille Lima, vel !!

• #19   26. jul 2009 i ren refleks vil de fleste jo nok sparke ud efter hunden..men jeg vil mene at det jo er ejerens ansvar at have hunde i snor og jeg tænker da os hvorfor bider hunden..det kan da vidst ikke være det bedste "hundehjem"den hund kommer fra..de fleste hunde bider jo ikke hvis de har det godt..

• #20   26. jul 2009 hvad sagde de ved politiet

• #21   27. jul 2009 Politiet sagde ikke så meget. De sagde bare at de var glade for min henvendelse, og så fik de mit navn, adresse og telefonnummer så de kunne ringe hvis der indløb en anmeldelse, hvor de skulle bruge et vidne... Men har ikke hørt nogetfra dem, så der er nok ingen af dem der har meldt det. Men okay, hvem har dem har også "samvittighed" til at melde modparten. Hundejeren skammer sig nok over han har ikke har styr på sin hund og den bider en forbipasserende fordi han ikke har den i snor. Manden der blev bidt synes nok det er bedst han ikke melder hundeejere´n, for så ender det nok med det er ham der kommer i klemme pga vold....?? Hvad ved jeg... Jeg kunne bare forestille mig det hang sådan sammen..

jeg TROR jeg så den lille hund igår, men der var den i snor og gøede kun af Kenai.... Det kan være hundeejeren har fået sig en lærestreg

Kommentér på:
Jeg er helt i chok

Annonce