{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.632 visninger | Oprettet:

Hjælp til tøj og hår {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt det intet har med hunde at gøre, men i plejer at være så gode til alt muligt, og jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp.

Jeg skal til konfirmation d. 1 maj, og skal jo i den anledning have noget tøj på, og jeg har en sort halvlang kjole, som jeg ALTID har på, og det gider jeg ikke rigtig. Er 20 år gammel, og føler mig som en på 90 når jeg har den på, altså er pæn i den og elsker den, men den er ikke så ungdommelig.
Problemet er bare at jeg har topmave, og det er virkelig så jeg ser gravid ud, det er SLEMT! er ellers ret glad for min krop, selvom jeg har en del kg for meget, men lige min mave er jeg virkelig ked af, og det er næsten umuligt for mig at finde noget virkelig pænt og ungdommeligt som sidder pænt.
Derudover er jeg ikke specielt høj, ca 162 cm, så ja en lille buttet pige.

For lige at gøre det svære, er jeg på su, og har lige købt hvalp, så jeg har ikke særlig mange penge på kontoen hvor der står nyt tøj på, ellers havde det måske været lidt nemmere.

Så ja, hjælp, hvad kan jeg lige tage på, som er ungdommeligt, men samtidig kan skjule min mave? smiley
har desværre ikke lige et billede i fuld figur, men ja..

Derudover trænger jeg til at blive klippet, jeg har nu skulderlangt hår og ligeså langt pandehår, men jeg kan ikke bestemme mig for om jeg skal have langt hår igen eller om jeg skal have klippet det i en frisure. Så kom gerne med ideer, som i tror kunne klæde mig. smiley
Billedet er fra sidste år i maj, til en anden konfirmation, hvor jeg sjovt nok har den kjole på. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til tøj og hår
  • #1   27. mar 2015 Jeg ved ikke om denne er for meget, men jeg synes den er fin.: (link fjernet)

    Eller denne: (link fjernet)


  • #2   27. mar 2015 Anne Julie, tak, men de er for tæt siddende for mig, synes måske også de er lidt for damet måske? årh jeg aner intet om tøj. smiley

  • #3   27. mar 2015 Denne tror jeg ikke er stram, men ellers så har Evans et stort udvalg. (link fjernet)

    Eller denne : (link fjernet)


  • #4   27. mar 2015 Hvad med sådan noget ??
    https://m.zalando.dk/closet-sommerkjoler-bla-cl921c01o-q00.html


  • #5   27. mar 2015 Altså hvis det stod 100% til mig kunne jeg godt dukke op i noget alla det her:
    http://allforfashiondesign.com/wp-content/uploads/2013/10/zx-8-600x900.jpg

    Hvis jeg kunne finde noget lign i str mig.
    Men tror ikke min kæreste vil have mig med så smiley


  • #6   27. mar 2015 Indtil videre er jeg klart mest til kjolen fra Zalando, den er faktisk ret sød smiley

    P.S. det behøver ikke være kjoler smiley


  • #7   27. mar 2015 Nårr ja forresten, skal til 60 års fødselsdag (hos min far) d. 24 maj, og det skal vidst holdes i hans have (har ikke fået min indbydelse endnu) så det må gerne være noget jeg også kan bruge der. smiley

  • #8   27. mar 2015 asos.com har en fed sektion, som hedder curve. De har sindssygt meget lækkert til rundere piger smiley

  • #9   27. mar 2015 Julie, er asos ikke ret dyrt? tror jeg var derinde for et par dage siden, og der så jeg kun dyrt tøj, altså 500-1000 kr dyrt.

  • #10   27. mar 2015 Hvorfor sku det ikke være dig?? Ville prøve at tage i new York. Så kan du prøve dig frem du kan også købe en lang kjole og bare tage et bælte på under brysterne så fjerne man tit en synlig topmave smiley

  • #12   27. mar 2015 Nej nej smiley jeg har dælme købt mange kjoler under en hund. Kig outlet smiley

  • #13   27. mar 2015 (link fjernet)



  • #14   27. mar 2015 Jeg elsker sådan noget her smiley

    profilbillede
  • #15   27. mar 2015 Ansofie hvad skulle ikke være mig? smiley

    Og regner osse med at tage ind i byen og kigge, men har desværre ikke kunnet finde noget i str mig i new yorker de sidste gange jeg har været der, ellers en virkelig fed og billig butik!

    Jeg har stadig til gode at finde en lang kjole, som ikke er for lang smiley ellers et godt forslag.


    Patte, de er også smukke, har selv haft et par engang, de sad desværre bare for tæt om maven, fordi faldet ikke var løst nok. Og så bryder jeg mig ikke om stropløst tøj. Ellers en fed ide, måske jeg skulle kigge efter et par, så kan jeg jo bare sy stropper i.


  • #16   27. mar 2015 Den kjole du lagde op?? Den er ikke mig nok fordi jeg altid har følt mig gammel smiley er 27.

  • #17   27. mar 2015 Julie jeg kigger lige smiley

    Vil helst købe det et sted hvor jeg kan prøve det, men det er god inspiration.

    Anne julie, det er slet ikke mig. Men det er nu en pæn kjole, men den ville bare ikke sidde ordentligt på mig.

    Ansofie, også super smukt sæt, men for tætsiddende, hvis det bliver for varmt med jakke, og det er jo indenfor og i maj.. smiley


  • #18   27. mar 2015 Gud hvor ser du sød ud ! smiley

    (men jeg havde inde i hovedet at du var lyshåret smiley )


  • #19   27. mar 2015 Haha Ansofie, jeg har aldrig været ung teenager rebel eller hvad det hedder, så jeg er stadig lidt teenage alternativ, fik aldrig rigtig udlevet den stil, selvom jeg da gik med slips en gang i skole, det var sjovt. smiley

    Jeg er også altid så voksen, det er nok derfor jeg føler behov for at være alt andet lige nu. Jeg gider ikke min fine sorte kjole, fordi den gør mig mere voksen end jeg synes jeg er pt. Og jeg er såååå træt af at alting altid er det samme.


  • #20   27. mar 2015 Så kan du finde en kort ærmet at have uden over og elv en løs top på inden under med et bælte på smiley

  • #21   27. mar 2015 Tak Zarah. Min hårfarve ændre sig, lidt efter hvad jeg lige føler for. Pt er det rødt, der er dog en ret slem udgroning, så skal lige finde ud af hvad jeg lige skal putte i, for at gøre det pænt igen smiley
    Har været lyshåret et par gange, men aldrig helt lys smiley

    Patte de er geniale, glæder mig til jeg har lært at sy så godt at jeg selv kan sy den slags. jeg fik en symaskine i julegave, så er i fuld gang med at lære den at kende.


    profilbillede
  • #22   27. mar 2015 Ansofie, det kunne måske godt fungere. Tror den slags er i H&M så det må prøves smiley

  • #24   27. mar 2015 Jeg er en dør til at sy, virkelig. Men det kommer, skal lige lære symaskinen at kende. Men har da fået lavet en lille prøve, som blev en sele/trøje til min hvalp. Dog ikke god nok til at blive brugt, men det gik ok.

    profilbillede
  • #27   27. mar 2015 Patte, du må ikke sige det til nogen vel, men det er lidt snyd, for det er en gammel top jeg har klippet i stykker og syet sammen igen smiley haha.. Så kantbåndet var allerede så fint på xD

    Indica, jeg synes også det er SÅ flot, ved dog ikke om det ville klæde mig, men jeg har ingen ide om hvor jeg får noget lign smiley fandt bare billede på google.


  • #30   27. mar 2015 Patte ja gu snyder jeg smiley Ej skulle bare prøve, og havde ikke noget stof for vidste jo ikke at jeg fik den, så tog en top der var grim og tog stoffet fra den. Det passede så lige med kanten smiley heldige mig.

    Indica, du er da en tankelæser, derinde har jeg kigget, desværre ikke lige nogen af kjolerne der er som jeg gerne vil ha dem, selvom der da er et par jeg sagtens kunne leve med, men som jeg ved kæresten ville bandlyse, så kedelig er han smiley


  • #33   27. mar 2015 Haha tror ikke de kjoler kan nedtones nok smiley

    Havde jeg mange penge, havde jeg shoppet amok her:
    http://www.emp-shop.dk/?wt_mc=sea.google.nonbrand.emp_dk_dsa.alle_seiten._cat:emp-shop.dk&gclid=CLH5_Lq2ycQCFUMDcwodEaMAQw

    Men jeg har ikke mange penge smiley dumme kæreste og sige at jeg ikke må bruge hele opsparingen!
    Er helt vild med de her:
    http://www.emp-shop.dk/art_288727/


  • #35   27. mar 2015 Det er han også smiley han tager bare en ensfarvet tshirt og sorte cowboy bukser på. smiley
    Sagde ellers han godt måtte købe nyt tøj OG sko, men næh det gad han ikke. smiley


  • #37   27. mar 2015 har sagt til ham, at jeg farver mit hår sort igen, og kommer som punker smiley

  • #38   27. mar 2015 Hvis ikke det var fordi jeg ikke gider shoppe alene, og jeg har en hvalp der ikke kan være alene hjemme, tog jeg ind og kiggede i morgen, argh!
    Så overvejede jeg at vente til jeg kom ned til min mor, men der har jeg også Rosa med, argh! smiley


  • #40   27. mar 2015 Hehe det tror jeg gerne Indica, og tak, en skam du bor i den anden side af landet, det kunne helt sikkert have været hyggeligt. smiley
    Jeg var i københavn med efterskolen, da jeg gik på efterskole, og der var sådan en lille butik inde på strøget eller hvor det nu var, hvor de havde de flotteste "skjorter" jeg hadede mig selv i et år efter, for ikke at have købt mere end en, for hold op den sad godt. Nu er jeg desværre blevet for stor til den -.-' men nøøj hvor jeg elskede den. Kunne jeg passe den, var der ingen tvivl om at jeg tog den på.


  • #42   27. mar 2015 Det er så træls sådan noget. Håber det stadig er der når du kommer derop igen smiley

  • #44   27. mar 2015 Tak, noget alla det her? smiley

    Mønstrene er ikke lige mig, men godt bud alligevel,


    profilbillede
  • #47   28. mar 2015 Puh.. Vil sige det er SÅ meget lettere, at shoppe i butik. Jer har selv en delle på maven, min mor har også en, der er større end min - jeg har ofte succes med at finde tøj til os begge smiley
    Nogen af de steder jeg har haft stor succes med er h&m, vero moda og only. Man kan finde mange lækre ting til faktisk ikke særlig mange penge smiley


  • #48   28. mar 2015 http://www.veromoda.dk/vero-moda/dresses/vmdeena-3-4-short-dress-nfs/10134289,da_DK,pd.html?dwvar_10134289_colorPattern=10134289_DarkGreyMelange - jeg ved ikke om sådan noget er noget for dig, men den ville jeg sagtens kunne finde på at dukke op i. smiley

  • #49   28. mar 2015 Tak for det And- Luffe smiley Den er faktisk også fed den trøje/kjole du har fundet smiley

    Jeg fandt lige en side. Og de har nogle kjoler, som ud fra målene burde passe, og så er de BILLIGE! smiley
    Men nu er problemet, at jeg ikke ved hvilken en der ville klæde mig bedst/hvilken en jeg bedst kan lide?! så hjælp! smiley
    P.s. skal til konfirmation ved en dreng, så han er nok ligeglad med om jeg kommer i hvidt.

    http://www.kira-enterprise.dk/kjoler/1995-hvid-cocktailkjole-str-s.html

    http://www.kira-enterprise.dk/kjoler/1937-lilla-cocktailkjole-str-xl.html#/farve-lilla/strrelse-str_44_2xl

    http://www.kira-enterprise.dk/kjoler/1884-cocktailkjole-str-m.html


  • #50   28. mar 2015 Nå det gik nemt, spurgte kæresten, han sagde den lilla, så nu er den bestilt. åh håber sådan at den sidder som den skal når den kommer! smiley

  • #51   28. mar 2015 Ohh. Jeg ville ellers lige have sagt at den sidste ville være bedst mht at skjule en lille delle eller to smiley

  • #52   28. mar 2015 Den sidste kunne min kæreste ikke lide smiley

  • #53   28. mar 2015 Du ser virkelig sød ud! smiley

    Jeg har i perioder problem med topmave, der ser MEGET gravid ud (flere har spurgt hvor langt jeg er henne smiley ), pga. stress fucker med mine tarme.
    Jeg er måske ikke den bedste til at rådgive, jeg går bare i hvadend jeg synes er pænt og er ligeglad med mavsen xD Men ellers ethvert stykke tøj der falder lidt løst. smiley Jeg har en hybrid mellem kjole og hættetrøje, der er mega feminin, som skjuler den slags... smiley

    Vil anbefale dig at shoppe i butik, for det betyder SÅ meget hvordan tøjet falder. Og det der sidder pænt på den ene, sidder ikke pænt på den anden smiley


  • #54   28. mar 2015 Okay nu har jeg ikke læst alle kommentarerne, så måske gentager jeg bare smiley
    Men jeg tænker - hvad med nogle stramme, sorte bukser og så en løs bluse over? Selvom den er stor behøves den jo ikke se sløset ud, og så dækker den maven. Sådan en kombination synes jeg godt kan se meget pæn ud, uden at være for fint.
    Jeg tænker sådan noget som denne:
    http://www.asos.com/New-Look-Inspire/New-Look-Inspire-Cross-Back-Vest/Prod/pgeproduct.aspx?iid=5117858&cid=9577&Rf-800=-1,9&Rf900=1604&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Orange&totalstyles=8&gridsize=3
    Bare lige for at give et eksempel på, hvad jeg mener.

    Har dog aldrig stået i din situation, for jeg er helt modsat - jeg er lille af min alder og bliver ofte skudt flere år yngre end jeg er smiley

    - hov, så forresten lige at du havde bestilt tøj. Nå, super, så kommer jeg med et lidt ligegyldigt indlæg smiley


  • #55   28. mar 2015 Ej, den ser fin ud, den lilla smiley

  • #56   28. mar 2015 Jeg shopper ALTID i butik, men jeg faldt over den der, og så var den til halvpris og med eleastik bagpå og målene passede jeg i den lave ende, og så tænkte jeg nu tager jeg chancen. Hvis den sidder helt forkert, må jeg jo bare sende den retur smiley
    Har jo heldigvis rimelig god tid, og jeg kommer ikke ud og shoppe lige foreløbigt alligevel,
    Og min barm og Talje, må gerne være fremhævet, det er egentligt selve mavedelen (Det nederste af maven? jeg er mest ked af, og det kommer til at være i det løse , så jeg håber den sidder godt. Det gør dog ikke noget at den ikke skjuler det hele helt, for det er jo nu engang sådan jeg ser ud smiley

    Fünke, kan altid bruge flere ideer, for selvom kjolen måske passer, skal jeg jo have tøj på på andre tidspunkter, så tak for dit indlæg.
    Jeg har altid set ældre ud end min alder. Da jeg nåede de der 13-14 år, kunne jeg næsten gå som tvilling til min bror på 2½ år ældre smiley
    På tidspunkter var og er det en super god ting, på andre tidspunkter er det bare belastende altid at være voksen, men det er ikke kun af udseende. Jeg har aldrig drukket eller gået i byen osv osv. så jeg har dage og perioder hvor jeg bare har lyst til at der skal ske et eller andet vildt, og det sker bare aldrig. Min kæreste er 24, han bliver 25 til sommer, og havde festet og været ung den del han skulle, inden han mødte mig, så jeg har fået en virkelig kedelig kæreste på det punkt smiley
    Og når man så selv er ligeså kedelig, er der bare ikke nogen til at tvinge mig ud og lave ungdomsting, haha..


  • #57   28. mar 2015 Mht. det med at se ung/ældre ud kan det helt sikkert være træls i begge ender - jeg har nemlig også en veninde, der endda blev spurgt om hun var "læreren" da hun var yngre, eller om drengen var hendes barn da hun gik med sin lillebror. Det må altså heller ikke være særlig sjovt, kunne jeg forestille mig.
    Haha, ej der er da helt klart også gode ting ved at være "kedelig" - jeg kan altså heller ikke klare dem, der ikke kan overleve uden at skulle i byen hver weekend, men det kommer nok også an på, i hvor stor en grad man er ekstrovert smiley


  • #58   28. mar 2015 Haha ja jeg er jo så kedelig at jeg har været til halbal EN gang, som 13 årig, fordi min klasse skulle afsted.
    Har ALDRIG været fuld og bliver det aldrig, for jeg drikker ikke.
    Har aldrig været i byen, kommer det nok heller ikke foreløbigt.

    Men det er jo så nok også mit eget valg.
    Jeg synes det er 100 gange sjovere at tilbringe min fredag aften hos kærestens moster og hygge med god mad og bare være sammen, end at skulle ind i byen hvor der er en million milliard unge fulde mennesker smiley


  • #59   28. mar 2015 Okay jeg har så godt nok været til lidt fester, især da jeg gik på efterskole, men jeg går ikke så tit til fester længere. Jeg synes det er så træls at have tømmermænd, og jeg synes lidt ulemperne opvejer fordelene smiley
    Jeg bryder mig heller ikke om at gå i byen - altså inde i byen. Har været det 1-2 gange og det er alt for dyrt og besværligt (hvem vil ikke hellere bruge sin hårdt tjente løn på bøger?), så kan jeg godt nok bedre lide en privatfest - meen det er ved at være et stykke tid siden jeg sidst drak ordentligt, for puha, ulemperne er der altså alligevel mange af smiley


  • #63   28. mar 2015 Jeg synes også det er så ærgerligt når man får at vide at man fx. ikke "må" bruge nogle bestemte briller fordi ens ansigtsform ikke passer :s Jeg kan godt se, at det kan hænge sammen, men jeg synes det er lidt for overfladisk og overlegent - man skal da bare gå i det, man synes det er pænt smiley

  • #64   28. mar 2015 Jeg er bestemt enig i at man skal tage det på man føler sig godt tilpas i og som man selv kan lide smiley

    Jeg har selv en ret bred smag, og herhjemme går jeg da osse i tætsiddende tøj. Jeg har det bare personligt selv ikke godt i stramtsiddende toppe/kjoler når jeg er i større selskaber. Men jeg har intet problem i andre "store piger" som mig selv eller større, går i det. Der er faktisk rigtig mange der ser vildt godt ud smiley

    Fünke, da jeg skulle have briller, havde jeg faktisk et problem, for jeg er vild med de der lidt større briller, ikke kæmpe store, men en jeg kender havde dengang de fedeste lilla briller, men mine kinder er for store (æblekinder) til at jeg kan have den slags briller, simpelthen fordi hver gang jeg smiler, og det gør jeg heldigvis tit, ryger brillerne op i panden smiley
    Hende i butikken der skulle hjælpe mig, fandt så de der, der minder meget om mine gamle briller, de var dog sorte og lidt mere firkantet. Men jeg er bare vild med dem, og de sidder så meget pænere på mig.
    Så selvom jeg som alt andet synes man skal vælge det man føler for, så er der altså lidt sandhed i det ved brillesnakken, når de siger der er briller til forskellige ansigter smiley

    Jeg gik på efterskole med en, der havde sådan nogle runde, næsten harry potter briller, og de var så seje til hende, men jeg ville aldrig kunne gå med sådan nogle, jeg ville ligne jeg ved ikke hvad haha smiley


  • #66   28. mar 2015 Hahaha - men ja, der ér noget ved brillesnakken, for det ér jo ikke bare sludder omkring hvilken brilleform der bedst passer hvilken ansigtsform; synes bare ikke det er noget der skal holde én tilbage smiley

  • #68   28. mar 2015 Jeg anede ikke hvad jeg ville have, det var kun fordi vi fik et godt tilbud og fordi mine gamle brillers glas ikke var stærke nok mere, og jeg ville gerne have noget andet.

    Dem jeg har nu har virkelig den fedeste farve i virkeligheden, da de er rødlig lilla, det er vidst den bedste måde at beskrive dem på, så de ændre lidt nuance afhængig af hvad jeg har på af tøj. smiley

    Havde det ikke været fordi jeg har de kinder jeg har, der gjorde det umuligt og virkelig belastende med de store briller, havde jeg da også bare købt dem hvis jeg følte det var dem jeg kunne lide, men lidt træls aldrig at kunne smile måske. Nu bruger jeg så heller ikke mine briller så tit som jeg burde, det er langt fra hver dag. Jeg er mildt nærsynet, så har ikke brug for dem herhjemme og jeg har ikke kørekort, så skal ikke kunne se til at køre f.eks. smiley


  • #69   28. mar 2015 Det er måske lidt underligt. Men en af de ting jeg virkelig elskede ved Århus da jeg begyndte at komme heroppe (kommer oprindeligt fra en lille by imellem esbjerg og kolding) var at der var så mange forskellige mennesker, med så forskelligt tøj.
    Jeg elsker at sidde inde i byen med en kop varm kakao, og bare kigge på alle de mennesker der kommer forbi. Og man ser virkelig lidt af hvert, men alle er så inspirerende på deres egen måde.
    Kunne bruge timer på bare at sidde og kigge smiley


  • #70   29. mar 2015 Ej, hvor sjovt, er du hernede fra?! smiley jeg kommer selv fra en meget lille by - så lille, at alle kender alle. Flyttede så til Kolding, og synes godt nok det var stort i starten, og rigtig mange forskellige mennesker, haha! Forskellige mennesker er her stadig masser af smiley

    Jeg er også af den holdning, at man skal klæde sig, som man vil. Selv elsker jeg mine alt for skønne og store everlastbukser med en hættetrøje til. Dog er jeg også typen, der godt kan lide at dresse mig op med både kjoler, jeans og fede toppe, samt makeup. Folk blir altid overrasket, når jeg en gang i mellem dukker op iført everlastbukser, hættetrøje og ingen makeup, haha smiley .. Jeg hader dog at gå med mine briller, så har altid linser i smiley medmindre jeg har meget slemme tømmermænd smiley


  • #71   29. mar 2015 Hehe ja det er jeg, er oprindeligt fra Gørding, og der var meget få der virkelig skilte sig ud, og når man gjorde, blev man tit mobbet osv.
    Jeg selv elskede at skille mig ud, nogle gange sikkert mere for at skille mig ud, end for at udtrykke hvem jeg egentligt var. Men jeg hadede simpelthen det der med at alle gik i det samme. Jeg tog en gang et slips på i skole, bare fordi jeg var så træt af det, og syntes stilen var virkelig fed. Selv min lærer kommenterede på det, men han syntes bare det var fedt at jeg turde være mig selv.
    Men jeg har så osse altid været en outsider, så om de snakkede om mit slips bag min ryg, eller om de snakkede om mig, kunne jo sådan set være ligemeget smiley
    Så jeg nyder at være kommet til en stor by, hvor jeg kan være mig selv, uden at folk vender sig på gaden efter mig. Det gør de så stadig, men det er fordi jeg har to små bitte hunde med haha, det er en lidt mere positiv oplevelse nu.

    Bor dog i en lille by lidt udenfor Århus, og det nyder jeg, det minder egentligt en del om gørding, men ingen kender mig, så jeg har ikke det der anstrengte forhold til nogen. Jeg elsker at kunne trække mig tilbage og bare nyde roen og ikke så mange mennesker, for jeg er bestemt ikke en der trives i en stor by som Århus til hverdag, men jeg elsker at færdes derinde. smiley


  • #72   4. apr 2015 Nu har jeg fået min kjole, og den er rigtig fin. Ikke helt som på billedet synes jeg ikke, men er glad for den, og den sidder okay. Skal dog lige have stropper i, da den glider ned ved barmen, så i må lige vente med billeder smiley

Kommentér på:
Hjælp til tøj og hår

Annonce