{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Hjælp til tøj... {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HG smiley

Jeg skal til fødselsdag ved min kæreste og hans kammerat i aften og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal have på af tøj.... Det er udenfor i et telt.

Jeg spurgte min kæreste i går hvad han synes jeg skal have på: "surprise me, du ved hvad jeg kan li' at se dig i..."

Ja han elsker når jeg er lidt slutty klædt når vi er i byen og sådan. Men jeg skal møde mange af hans venner som ikke kender mig OG HANS EKS er der også, jeg vil ikke have de får et forkert indtryk af mig. Altså, det er ikke fordi jeg opfører mig slutty eller noget når jeg har det tøj på, men tøj viser jo bare meget ved førstehåndsindtryk.

Jeg har en leopardkjole som han er rigtig glad for, og så overkneestøvler?

Kort hvid nederdel og en sort, lidt fræk top?

Jeans og samme sorte top som ovenfor?

Alt sammen med overknee støvler fordi jeg altid fryser mine ben...

Please hjælp mig, nu har jeg været oppe siden kl 7 for at prøve tøj smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til tøj...
  • #1   6. aug 2010 Jeans og en lidt fræk sort top!
    Resten tror jeg bliver lidt for vildt/''slutty'', nu hvor du skal møde en masse mennesker og give et godt førstehåndsindtryk.
    Kort nederdel og overknee støvler synes jeg lyder ret slutty? Og det samme med leopart kjolen og overknee støvler (afhængig af kjolens udfornming)..
    Men nu har jeg jo heller ikke set tøjet live, men det er jeans+sort top som lyder pænest og mest enkelt synes jeg :o)
    God fest!


  • #2   6. aug 2010 Klart jeans med sort top. Nu siger du godt nok overknee, men altså et par fede stilletter ville være fantastisk til jeans og top.

    Alt hvad der er kort (nederdel og kjole) kommer virkelig til at se billigt ud med overknee.


  • #3   6. aug 2010 Jeg ville også hoppe på jeans og top. Det går man aldrig galt med- og så kommer støvlerne ikke helt til at virke så voldsomme- og du kommer heller ikke til at fryse i teltet smiley

    Hovedreglen er: kun slutty på halvdelen. Altså har du slutty top på- så ton ned med jeans eller lang nederdel. Er du lårkort (hulkort) så ton ned på overkroppen. Ellers bliver det nemt for meget.


  • #4   6. aug 2010 Nemlig Julie - Kun slutty på én del af kroppen, ellers bliver det for vulgært! :o))
    Men ja, jeans+top herfra!


  • #5   6. aug 2010 Så er det godt jeg har købt nye jeans i går smiley Det blr så dem, en turkis top og en sort vest over - det er svært at forestille sig når man ikke har set det...
    Jeg har altid stilletter på, men vil helst undgå dem når det er udenfor, selvom det ser rigtig fedt ud til jeans.

    Har lige besluttet mig for at jeg ikke skal være det mindste slutty i aften, men se sød og præsentabel ud smiley Vores venner får da et chok og kæresten også!


  • #6   6. aug 2010 Lige et andet spørgsmål....
    Hvordan får jeg løftet bagdelen lidt så den ser god ud i et par jeans? Jeg er så flad og hvis jeg tager hotpants som kan løfte den lidt indenunder kan man se kanten.


  • #7   6. aug 2010 Aramis: det handler vist om at finde de rigtige jeans. Gå efter nogen med lommer bag på, som ikke går ned under baldekanten. Det giver fylde smiley

  • #8   6. aug 2010 Har kun jeans med lommer, men alligevel er jeg så flad... Det er rigtig træls. Lægger man meget mærke til det i sorte? Det er svært selv at se, synes jeg.

  • #9   6. aug 2010 Jeg synes faktisk de sorte flader den mere ud... Hvis de er lyse med forvaskede steder, altså farveforskelle, så synes jeg det virker bedst.

  • #10   6. aug 2010 Nu er jeg endnu mere forvirret over hvad jeg skal have på haha smiley Elsker mine sorte jeans og synes jeg blir så bred i de lyse.

    Nå må tage en beslutnng lige inden jeg skal afsted og så kan det ikke laves om smiley
    Tak for hjælp smiley


  • #11   6. aug 2010 ja sorte jeans giver flad mås ;o) dem med det der "forvaskede" look snyder, så måsen ser bedre ud, end den er ;o)

    og jeans er så taknemmelige når det kommer til fodtøj smiley


  • #12   6. aug 2010 Nu har jeg også en mærkelig røv, så det er ikke sikkert, at mine erfaringer passer på dig smiley

    Held og lykke i aften smiley


  • #13   6. aug 2010 Det lyder pænt og præsentabelt med dine nye jeans med en turkis top og en sort vest over.

    Det ville være rigtig sødt og pænt med et par balarinaer til smiley

    Der er nogle strømpebukser som løfter måsen måske ville de sidde godt under jeansne *S*

    Rigtig god fest og fornøjelse


  • #14   6. aug 2010 Lyder som et rigtig pænt valg af tøj - Og med lidt tyrkis, er du ikke kedelig i farverne! :o)
    Men man kan få nogle strømpebukser der løfter måsen ja, og også nogle med ekstra fylde på numsen. Så man snyder numsen større end den er.
    Men, at have en lille mås, er vidst ikke det største problem - Vær du bare glad for dén! ;o)


  • #15   6. aug 2010 Ann Sophie - problemet er ikke at den er lille, men at den er bred og flad... Hader den smpelthen så meget. Efter jeg har tabt mig er mine bryster og røv blevet så irriterende.

  • #16   6. aug 2010 Jeg ville nu gerne have en flad mås! Hehe! :o)
    Men sådan er det jo tit, man vil have dét man ikke har!
    Måske det lyder drastisk, men man kan jo få opereret ens mås større med mere fylde - Er det et stort personligt problem, kan man jo spare op til sådanne en operation. Mange får jo nærmest en helt fornyet personlighed af sådanne en operation, og selvtilliden får et boost. :o)
    Men, tror nu mange sukker efter en flad mås - Også selvom den er bred! :'o)


  • #17   6. aug 2010 Hehe jeg har fundet sådan nogen bukser med luftpuder i smiley Dem må jeg have prøvet, der står at man ikke kan se man har dem på, men det kræver selvfølgelig at de kommer til at sidde helt rigtigt ellers får man en sjov mås... Ville aldrig blive opereret for det, selvom jeg gerne ville have en lille brasilianerrumpe smiley

  • #18   6. aug 2010 Ja der findes alle mulige løsninger når man har ''for lille mås'' - Så er det værre at have stor mås, for der er ikke rigtig såå mange løsninger! ;o)
    God jagt efter de perfekte bukser med ekstra numse! Smil..


  • #19   7. aug 2010 Var det en succes igår?

  • #20   7. aug 2010 Ja hold da op, han var jo helt stolt af at jeg også kunne se sådan ud selvom vi skulle feste smiley Og mange tømmermænd i dag, er ved at være for gammel til det pjat!

  • #21   7. aug 2010 Hvor er det fedt at høre det gik så godt og han var imponeret *S*

    he he he den beste kur mod tømmermænd er afholdenhed *fnis*

    Det der caktus det skulle hjælpe ...så næste gang må du teste det smiley


  • #22   7. aug 2010 Det testede jeg sidste weekend og det hjælper smiley Glemte bare at tage dem i går. Det var ellers ikke fordi jeg drak så meget og drak rigtig meget vand også, men alligevel så skal jeg straffes uanset hvor fuld jeg har været... Da jeg var "ung" kunne jeg drikke som en svamp og stå op uden tømmermænd!

  • #23   7. aug 2010 Ok det er da rart at vide *S* -Sårn har det vist været for os ale smiley

Kommentér på:
Hjælp til tøj...

Annonce