Mænd og børn? {{forumTopicSubject}}
Jeg undre mig, hvorfor er vores samfund så bange for at mænd og børn er sammen?
Kan en mand og et barn ikke være sammen uden at man skal gå og frygte det værste?
Det kommer lidt af at denne musik video er blevet beskyldt for lidt af hvert.
https://www.youtube.com/watch?v=KWZGAExj-es#t=72
Jeg ser intet perverst i denne video, overhoved. Det er to skuespillere som spiller overfor hinanden.
Hvad så når man skal i svømmehallen?
Jeg kender flere hvor fædrene ikke vil skifte bleer, eller bade hans børn fordi han er bange for hvordan omverden skal se på ham. Bl.a. min egen far.
Men hvorfor denne frygt? Burde det ikke være naturligt at have et far datter forhold uden at man bliver anset som værende pædofil? Eller bare kunne være der for barnet uden at blive set som værende pædofil?
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Jeg kender også en ung far ,som er meget ops på hvordan ,(enda en bekendt ) sidder med hans datter, og måske pjatter og krammer hende .Hvor han straks udtaler ,at hans datter bare ikke skal sidde ved ham, fordi han måske kunne ha nogle grimme hensigter Ammen altså Alle er jo ikke pædofile
og selvfølgelig skal det være naturligt med en datter far forhold
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.131
Så ja.. det sgu synd, at verdenen er blevet sådan..
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Min kæreste skal også være påpasselig, desværre, når han skal være vikar og hjælpe til, hvis han får mindre klasser, og det er rigtig ærgerligt. Min kæreste er med garanti ikke pædofil.
Når det er sagt, så vil jeg hellere undersøge 10 eller 100 tilfælde hvor en person er uskyldig end én situation hvor personen ikke er.
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
Min venindes mand går i bad med sine børn, i badetøj. For tænk hvis der kom nogen ind på deres badeværelse og så ham bade med hans tre knægte. (hhv 6, 4 og 2 år)
Synes det er forfærdeligt
Og ja Jagten fik om noget tankerne sat igang.
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
Folk ser spøgelser over alt, og vil man se grimme ting, så ser man dem også.
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
For der er rigtig mange mænd der er (eller kunne blive) fantastiske pædagoger, men fravælger det pga det her overhysteri
Selvfølgelig skal vi passe på vores børn, men ikke i en grad så det går ud over både børn og alle der er udstyrret med en tissemand, og jeg synes ærlig talt det er der vi er på vej hen, når en far ikke tør bade med sine børn eller en mand ikke tør blive pædagog, det er så synd at der næsten kun er kvindelige pædagoger, for mændene har nogle andre kompetencer at bidrage med
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
Jeg er da slet ikke i tvivl om at i et lille lokalt samfund at sådan et rygte ville være alt ødelæggende. General er de rygter alt ødelæggende.
Min far har aldrig krammet os, vasket os eller været med til noget der havde med personlig pleje. Den dag idag er det den mærkeligste og samtidig dejligste følelse når han giver os et kram en sjælden gang det sker Mærkelig fordi han aldrig har turdet være sådan når vi var små, tænk hvad folk tænkte? Det hele begyndte efter han begyndte at arbejde som pædagog.
Pædagog kan få de bedste mænd til at frygte alt.
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
Da jeg var lille, har jeg da også været i bad med min far, det var da herre hyggeligt. Der er da INTET seksuelt i at forældre går i bad med deres børn, skifter dem, vasker dem osv. Der er da kun noget seksuelt i det, hvis der netop er tale om en pædofil, som forgriber sig på barnet.
Syntes det er så trist en udvikling, at mænd skal rende rundt på listefødder, hele tiden tænke "hvad nu hvis" osv. Det vil da klart være det bedste, hvis der både er mænd og kvinder ansat i vuggestuer, børnehaver osv, men jeg forstår ærligtalt godt hvis mange mænd fravælger det, fordi de ikke gider mistænkeliggøres.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
der var en praktikant tror jeg, da han startede, men han var der ikke længe desværre og siden har der kun været kvinder - heldigvis nogle seje typer så det gør lidt op for manglen
Mænd og børn?