{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Vil du donere et bur? {{forumTopicSubject}}

-Til en kanin.

Min veninde har sagt ja til at tage to misrøgtede kaniner ind, men står desværre og mangler et bur, da hun ikke vil have dem sammen.
De to kaniner gå i et bur på 100x20 cm, sammen, og har ikke adgang til hverken mad eller vand. -Deres bund består af 20-30 cm. skidt og lort, da ejerne ikke gad gøre rent, så de fyldte bare oveni.

Min veninde kan tilbyde dem mad, kærlighed og omsorg, men ser hellere at de begge går i bur, til de er tamme, og ikke i en hel boks.
-Hun har i forvejen en kanin der går i et hundebur, så hun har intet imod at bruge dem som midlertidige bure (Hun flytter snart, og får bygget nogle nye bure)
-Til den tid er det jo bare ikke sikkert at begge kaniner er i live, hvis ejer ikke vil hverken fodre eller give vand.

-Min venindes mor har sagt, at finder vi ikke et bur inden søndag, vil hun ikke have begge kaniner - og da jeg ikke har mulighed for at tage den anden, vil jeg gøre alt for at finde et bur til min veninde.

Så er der ikke en, som vil hjælpe os lidt? Evt. en som bor i Randers, der gerne vil af med et bur af den ene eller anden slags? Det skal MINDST være 100x50 cm.

-Vi kan kun komme til Randers, eller tage et med når vi henter kaninerne i Horsens. -Buret behøver ikke være i bedste stand.

Og hold jer til emnet? Hun ved, at hun burde have tænkt over ting som bure og økonomi til det inden hun sagde ja, men hellere gå tiggergang efter et nogenlunde bur, end at lade de to stakler sulte ihjel, ikke?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du donere et bur?
Kommentér på:
Vil du donere et bur?

Annonce