15. feb 2009 Følger: 39 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 3.353
Øv hvor bliver jeg ked af det. {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver ked af at skal tænke tilbage på hele forløbet med Ginga men ved også godt noget af det er min egen fejl men bliver så ked af det indvendigt af at skal tænke tilbage på min stakkels pige
Her er forløbet som jeg også har skrevet som min anbefaling på deres Facebook side.
Jeg altid været rigtig glad for Slotsbyens Dyreklinik de har altid været behagelige og behjælpelige. Men jeg føler mig røvrendt i forhold til den regning jeg har modtaget på forløbet da jeg den 10 april måtte aflive min hund Ginga grundet et sprængt korsbånd. Jeg skriver først nu da der er gået noget galt og jeg ikke har modtaget regningen før i slutningen af november. Jeg fik dengang et overslag på hvad det vil koste da jeg ikke kunne finde ud af hvordan Ginga sku komme hjem. I En kasse og begraves i vores helt nye have hvor hun aldrig havde været eller i en urne så jeg altid kunne have hende med mig. Overslaget lød på omkring 1800kr hvis jeg tog hende med hjem efter aflivningen og 32-3300kr hvis jeg vil have hende i en urne. Dette overslag fik jeg mens min hund var bedøvet. Og dyrlægen kan ikke være i tvivl om at penge havde noget at sige når jeg spørg med tårnede rendene ned af kinderne! ( vi havde lige købt hus, så det var altså mange penge også lige at sku bruge) men jeg vælger at hun skal have en urne. Da Ginga er aflivet kommer en anden ung pige ind og spørg hvad farve jeg vil have urnen i. Der kan jeg vælge mellem farverne sort, blå og hvid. Selvfølgelig skal den være hvid når nu Ginga er hvid. Hun spørg så om jeg vil have navn på og ja det vil jeg da også gerne. Jeg tænker ikke over prisen da jeg allerede har fået et overslag for hvad det vil koste og det lød på 32-3300kr. I starten af maj kommer jeg efter urnen klar til at betale men bliver sendt ud af døren med et venligt smil der godt kunne se at det var lidt hårdt at hente min hund i en urne igen. Jeg ringer derfor dagen efter og ligger en besked og ber dem sende regningen på mail som de plejer og dette gør jeg 2 gange med en lille uges mellemrum. Derefter går det lidt i glemme bogen da vi har nok at se til med nyt hus. Nu har jeg så modtaget regningen som en rykker1 (hvor er en første regning??) Og beløbet er på 4000kr det 7-800kr mere end jeg blev oplyst dengang OG det er ikke fordi der er et rykker gebyr på. Nej. Det er simpelt hen fordi jeg har fået en speciel urne der er glaseret istedet for en standart urne (alle de 3 urner jeg fik at vælge imellem er glaseret) som koster omkring 200kr mere + 4-500kr for at få skrevet navn på!!
Jeg føler mig noget så røvrendt over at jeg dengang spørg ind til hvad jeg skal give endda FØR min hund ER aflivet og så EFTER den er aflivet så kommer de ind og stiller spørgsmål som koster mig penge uden min viden. Jeg mener at Slotsbyens Dyreklinik burde tage ansvar og slette de 800kr fra regningen men det vil de ikke.
Og så har jeg jo ikke andre valg. Synes bare ikke det er en fair behandling men det er jo nemt nok for dem bare at gøre som de gør da jeg jo ikke er deres kunde mere...
Ved ikke rigtig hvad jeg vil andet end ud med det
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
Også ret sent de sender en regning, min dyrlæge havde lagt regningen ved da jeg hentede urnen og sagde du betaler bare når du har fået det hele lidt på afstand.
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
Når min hund dør, kan de lave sæbe af den, det bliver ikke mig, de kommer til at plukke.
Hvor var Ginga altså lækker
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 4.509
Har desværre selv en kedelig oplevelse fra det samme sted
feb 2009
Følger: 39 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 3.353
feb 2009
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.097
Når det så er sagt, så vil jeg altså mene at det er dig der skal sørge for at få regningen og få den betalt. Sådan sat på spidsen. Når der pludselig er gået 6 måneder og du af den ene eller anden grund ikke har betalt, så er det jo klart der kommer rykkergebyr på.
Om hvorvidt det er fair med de ekstra 800 kr eller ej, så er jeg lidt splittet. For det er de færreste ting der er gratis, men samtidig kunne de godt have gjort dig opmærksom på det.
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
Jeg har lige fået aflivet min mutte, også på Slotsbyens - Også med glasseret urne med navn. PLUS askesmykke. Det blev under 4000.
Så det lyder underligt at det skulle blive dyrere for dig... :s
Men ja, det er møg ærgerligt, når regningen er højere end forventet.
feb 2009
feb 2009
maj 2012
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 398
feb 2009
Jeg ved godt hvad jeg skal.
maj 2012
feb 2009
maj 2012
feb 2009
Men ja jeg betaler men har også sagt at det er når jeg har pengene og der går altså lige noget tid
maj 2012
feb 2009
Men har tænkt bare at betale de 800kr lidt af gangen.
Øv hvor bliver jeg ked af det.