{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Sascha N
Sascha N
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Spørgsmål om handel online {{forumTopicSubject}}

Kære HG,

Jeg har et par spørgsmål til jer når I handler online til jeres dyr.
Jeg har selv en webshop med rideudstyr ( www.pegasusrideudstyr.dk) men jeg leger lidt med tankerne om at udvide med en webshop, der forhandler hundeudstyr. Derfor har jeg brug for at "afsøge" markedet lidt, inden jeg kaster mig ud i det. smiley Jeg har selv haft hunde i familien hele livet, men pga boligsituation har det aldrig været muligt at kunne have en selv, og derfor er jeg ikke 100% opdateret på, hvad der findes på markedet.

Hvad er vigtigt for dig, når du handler online?
Hvilke produkter køber du oftest online?
Hvilke webshop kender du i forvejen?
Er der et bestemt produkt, du synes markedet mangler?
Kunne du finde på at købe hundefoder online?
Er der andet, du synes jeg skal være informeret om ifbm webshop?

Jeres svar er til stor hjælp! På forhånd tak - og glædelig jul smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om handel online
  • #1   20. dec 2014 Jeg følger lige med.

• #2   20. dec 2014 Hvad er vigtigt for dig, når du handler online?
    Prisen er nok det mest vigtige for mig. Er det ikke billigere end i en fysisk butik, så kan jeg lige så godt handler der. Evt. Gode tilbud.

Jeg køber det meste online. Køber hundefoder når vi løber tørt. Ca hvert tredje måned.
    Ellers køber jeg også godbidder og legetøj.

Zooplus.dk/de, olivers.dk og bigbullies.dk bare for at nævne dem jeg kender og bruger mest.

Nej

Ja, hvis prisen er rigtig og fragten ik er for dyr.

Konkurrencedygtighed. Man kan købe rigtig mange ting til meget billige penge på f.eks zooplus. Synes ik det er så tit man finder steder der kan konkurrere med deres priser.

• MM
    MM Tilmeldt:
    sep 2009

Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 99
    #5   20. dec 2014 Lille ønske til et produkt

Kan du skaffe ekstra dybe vandskåle er jeg din første kunde, har ikke kunnet støve noget op, så vi bruger altså alm. Plastik skåle (dem man bruger til div. Madlavning) fordi vi har to hunde der drikker tilsammen mindst 3 l vand pr. Dag (de hundeskåle vi har kan max tage 0,5 l ad gangen, uden at spilde halvdelen ved siden af) og vi er (dette er vores egen fejl godt nok) for dårlige til at tjekke den vandskål! Men en større evt. Dobbelt vandskål ville løse dette , så vi ikke skal fylde op 6 gange pr. Dag

• MM
    MM Tilmeldt:
    sep 2009

Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 99
    #6   20. dec 2014 Og som andre siger, ikke design der er vigtigt, det er mere det funktionelle der tæller!

• #8   20. dec 2014 Hvis det var mig, ville jeg gå udelukkende efter at have hunde udstyr som ikke alle andre web. shop har i forvejen - Rambo er et godt eksempel, de laver gode hunde dækkener og findes ikke i samtlige web. shops der forhandler hundeudstyr.

Lækre ting og noget alle de andre ikke har kunne få mig til at handel, foder og gængse ting shopper jeg udelukkende efter pris både i DK,Uk og tyskland, er jo ikke den eneste - så markedet er hårdt på de ting.

• Sascha N
    Sascha N Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #9   20. dec 2014 Altså sådan noget her Monika? Der kan være 1,5 liter i.

Kan se at fra den producent jeg umiddelbart kan lave en aftale med, at jeg kan få de helt standard metalskåle helt op til 3,75 liter.

profilbillede
  • #10   20. dec 2014 Vi har en vandskål hvori der kan være 5 liter. Den er købt i Metro.

• #11   20. dec 2014 Jeg kigger efter de ting jeg synes er spændende. Det er her netop nyt, unikt eller anderledes ting.
    Så er der grund tingene - pelspleje, godbidder osv.
    Jeg gider ikke de Webshops som bare har det samme som alle de andre. Gider ikke hvis jeg kan hente det samme i maxizoo Feks. Jeg vil hellere give 300kr for noget unikt end 50 kr for noget standard.

• #12   20. dec 2014 Feks er en Webshop som kun har kw shampooserie total turn off her. Så ved jeg de har taget hvad de let kunne få ind via sin leverandør, men ikke har truffet et mere aktivt valg om hvad de vil have.. smiley

• #13   20. dec 2014 Det jeg sælger mest af på min webshop med hundeting er niche produkterne.
    De produkter der er stilet til en smal gruppe af kunder og som derfor ikke findes i alle dyrebutikker

• #14   21. dec 2014 Hvad er vigtigt for dig, når du handler online?
    Prisen, hurtigt levering, kvalitet og gode tilbud.
    Hvis ikke det er billigere (incl levering) end i butikkerne, tager jeg ind i en fysisk butik i stedet.

Jeg køber stortset alt hvad jeg bruger online. Foder, godbidder, udstyr, tilbehør og legetøj.

Der er rigtig mange, men jeg bruger mest, zooplus.dk, olivers.dk, alttilhundogkat.dk og petdelux.dk..

Noget godt, men billigt vintertøj/dækner til min chihuahua, han har nogle dumme mål, så det er i forvejen svært at finde noget, men når det er god kvalitet er det ofte rigtig dyrt. (kvalitet og pris hænger jo tit sammen)
    Billige og gode hundetegn, hvor der er en fast lav pris. Jeg plejer at købe på alltilhundogkat, men der er portoen ret dyr, så det er begrænset hvad der er sparet.

Ja det gør jeg i forvejen hos Olivers.dk

• #16   21. dec 2014 Hvad er vigtigt for dig, når du handler online?
    Leveringstid, fragtpriser, kvalitet i forhold til hvad der lægges op til

Hundefoder, legetøj, aktiveringslegetøj, pelsprodukter jeg kender i forvejen

Maxizoo, shoptildyr, alttilhundogkat, zooplus, petworld,essentialfoods

En billig maskine der kan give en godbid via fjernbetjening

Jep

Sørg for at tingene, herunder gebyrer, og kvalitet er gennemskueligt. Alt andet er drøn irriterende

Kommentér på:
Spørgsmål om handel online

Annonce