{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gaven til den der har alt
  • #1   2. dec 2014 haha genialt ?? men jeg tror nu jeg foretrækker en god ven eller kæreste til at nusse mig på ryggen smiley

  • #2   2. dec 2014 Men hvis man nu ikke kan lokke dem til det, så er den her da en god ide smiley

    Jeg ønsker mig den i hvert fald smiley


  • #4   2. dec 2014 Hmmm ..... Jeg tror ikke på , den ikke skvatter af den der robot , hvis den skal spadsere rundt på ryggen... mens man ligger der på maven og nyder det.... smiley

    Jeg ønsker mig en .. boghvedeskalle hovedpude ..... mums ..... Jeg " elsker " min den gamle,... men den er snart ved at " dø " ... smiley


  • #5   2. dec 2014 Hvis den ikke er større end en håndflade, så kan den vel nærmest ikke andet end kilde lidt med mindre, den er fyldt med bly og vejer min. 10 kg.

    Så ville jeg hellere ønske mig gavekort til en rigtig massør smiley


  • #6   2. dec 2014 Og hvis man ikke ønsker sig noget, så skal man heller ikke have noget - eller evt. ønske sig et planfadder-barn eller en ged i Afrika eller andre lande.


    Jeg har lige købt julegave til mig selv: et nyt tv (så jeg kan se de kanaler, som jeg betaler for - og det er først klar på fredag). Det må så gå lige op med det penge, som jeg ville have givet i gaver og de penge, som andre ville have givet mig. Vi slipper for bytte-bytte-købmand og jeg får det jeg gerne vil have. Slut prut! smiley


  • #7   3. dec 2014 Det var ment ganske ironisk. Det må jeg huske at skrive en anden gang.

    Jeg ønsker mig ikke noget af den simple grund at vi simpelthen ikke har penge til at give både alle børn i familien gaver og så også skulle give hinanden gaver, vi er så heldige at både mine børn min mand og jeg har fødselsdag fra d 25/11 og så til d 10/1 så der ryger en masse penge til det i stedet


Kommentér på:
Gaven til den der har alt

Annonce