{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Gaven til den ENORMT besværlige kæreste?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for hjælp!

Min kæreste er meget, meget svær at finde gave til...

Han har sagt, at han ikke har det der behov for at "pakke en pakke op" juleaften.
Han er vant til at få penge af sine forældre, og hans brødre har givet ham en pakke med 10 snickers-lignende gaver......

Det er det samme både til jul og fødselsdag...

Han er 28, han interesseret sig ikke for andet sport end hans styrketræning, men det kan jeg ikke give gaver til, fordi det er ALT for dyrt...

Film og musik ser/hører vi fra Viaplay, Netflix, Itunes og spotify, så der kan jeg heller ikke finde noget...

Tøj, der skal han med ud, for hans størrelse er yderst besværlig, og hans smag er ligesådan...

Han går ikke med ur eller lignende, så der er der heller ikke rigtigt noget at hente.


Har I nogle idéer, som jeg kan bruge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gaven til den ENORMT besværlige kæreste??
  • #1   20. dec 2013 Hvis det ikke betyder noget for ham, kan du så ikke fortælle ham at det betyder meget for DIG at kunne give ham en gave, han kan sidde og pakke op juleaften? Så kan det være han kunne komme med et par ideer?

    Ellers noget der giver minder fra jeres første date eller lignende? Hvis han kan lide personlige, romantiske ting smiley


  • #2   20. dec 2013 Nu ved jeg ikke hvad budgettet ligger på, men ellers er nogen af de der oplevelsesgaver ret cool... smiley Min mand sukker i hvert fald altid efter dem, når vi går forbi... smiley

  • #3   20. dec 2013 Det ved han godt, men nu har jeg prikket til ham i en god månedstid, så jeg har lidt givet op vedrørende input fra ham....

    Jeg synes ikke helt, jeg vil give ham gavekort til oplevelser, for det har han lidt allerede fået, fordi jeg inviterede ham med ind og se Hobitten, da den havde præmiere... Så der skal lidt andet til smiley


  • #4   20. dec 2013 Jeg vil sige omkring 300-500 kr...

    Det gør min så ikke.....................................

    Der er faktisk ikke noget, han sukker efter, og han hader at shoppe.....


  • #5   20. dec 2013 Måske du kan gøre dig til hans gave smiley

    De der mænd, der har alt, ville måske sætte pris på en lille oplevelse i det private med sin kvinde smiley

    Og du kunne jo i samme omgang få dig noget nyt, lækkert undertøj smiley


  • #6   20. dec 2013 Pga depression og andre psykiske ting er det desværre ikke helt muligt, men det er en god idé... Desværre ikke hos os lige pt - hvilket han er fantastisk forstående over for smiley

  • #7   20. dec 2013 jeg kan desværre nok ikke komme med en masse fantastiske ideer, for når han ikke har noget han går op i udover sin træning og det er for dyrt, er der ikke så meget at gå udfra, og hvis det ikke må være oplevelse er jeg helt lost hehe. smiley

    Men det er min 3 jul med min kæreste, og vi har altid haft et lavt budget, for vi har ikke råd til så meget, så første år fik han et puslespil jeg selv havde lavet med citater, og et armbånd.
    Sidste år fik han en hyggekurv med slik, chips, sodavand og en dvd så vi fik en film aften sammen ud af det. smiley
    I år får han en nøglering indgraveret med navne og et citat som betyder noget for os (jeg har så valgt et hjerte der er delt i to, så jeg får den ene halvdel)


  • #8   20. dec 2013 Nåå ja - han er absolut IKKE noget, der minder om handy-mand, så værktøj er heller ikke et tema...

  • #9   20. dec 2013 Kan du fortælle lidt mere om det puslespil?

  • #10   20. dec 2013 Hvis han godt kan lide at træne og bruge sin krop, så kan du måske give ham en samling prøvetimer forskellige steder? Man kan gøre det gratis mange steder, så skal du bare stå for at arrangere det. Det kan være cross fit, MMA, boksning, karate, roning, klatremur, repelling eller hvad der nu er af sjove ting i jeres område smiley

  • #11   20. dec 2013 Hvad med en lækker duft?

  • #12   20. dec 2013 Julie - Ham og de andre i hans klub er voldsomt imod almindelige fitnessklubber, men ved nærmere eftertanke kunne måske være en idé....

    Jeg prøver lige at lufte det indpakket for ham og se, hvad han siger.....


  • #13   20. dec 2013 Altså det kan jo være alt muligt smiley Jeg har i hvert fald overvejet det som sådan en anderledes form for motion. Hver uge et nyt sted smiley

  • #14   20. dec 2013 Det puslespil jeg gav min kæreste var måske lidt kedeligt, men jeg tog et stykke stort karton, klippede det i stykker (lavede dem store og flot buede, så de også kunne hænge hver for sig på væggen f.eks.) og så sad jeg og skrev små citater på, sange som beskrev min kærlighed til ham, og sange der betød noget for vores forhold og sådan. smiley

    En anden ide til et puslespil, kan du få lavet et rigtigt puslespil, af et billede, f.eks. af jer to sammen, eller noget der betyder noget for jer, eller en tekst, og så skal han samle den. min mor gav mig sådan et som julekalender sidste år, det var vildt hyggeligt at samle 5-10 brikker hver dag, og det var så af et vinterbillede med mig på fra da jeg var lille smiley Har planer om at få den i glas og ramme når jeg flytter.
    Det kniber desværre nok bare med at nå det inden jul, men de er ikke så dyre.


  • #15   20. dec 2013 Han er historiker, så jeg kunne jo finde noget historisk eksempelvis på biblioteket/nettet, og så få det printet ud, limet på pap/karton og netop lave det som noget, han kan komme op på væggen og som kan udvikles..... hmmm.........................

  • #16   20. dec 2013 det lyder da som en go ide smiley

  • #17   20. dec 2013 Hvad med en lækker deodorant/after shave ?
    Eller en elektrisk tandbørste hvis ikke han har sådan en i forvejen. smiley


  • #20   20. dec 2013 Kender det alt for godt. Min kæreste ønsker sig heller aldrig noget. For som han siger så køber han selv det han har brug for og tøj er i hans bog no go som gave. Her er nogle af de gaver jeg har givet gennem tiden. Abonnement på bladet Histori, Global køkkenkniv, en kogebog som han selv havde ledt efter men var udgået af produktion, lånte jeg på biblioteket og kopiere bandt ind på ny, givet ham sengetøj hvor jeg havde printet billeder på fra en rejse vi havde haft i Sydamerika (Han har sagt det er deb bedste gave han har fået)

  • #21   20. dec 2013 Jeg har endelig langt om længe fundet en gave til min kæreste. Han er som sådan ikke besværlig. Han ved bare ikke hvad han ønsker sig smiley

    Han får billetter til Rune Klans nye show samt et udprintet menukort fra en restaurant han længe har sukket efter at prøve. Først tænkte jeg bare at fortælle vi skulle ud at spise...men på denne måde kan han se hvor vi skal hen smiley

    Jeg har selvfølgelig købt 2 billetter så det bliver en hyggelig aften for os begge. Sidste år gav vi hinanden billetter til Cirque Du Solei smiley


  • #22   20. dec 2013 Jeg kan desværre ikke strikke, for da jeg strikkede mit kæmpe halstørklæde fik jeg raget en seneknude til mig, så det må jeg ikke mere...

    Han bruger ikke handsker eller grippads til træning... Klubbens motto er: "RAW POWER!" smiley

    Bladet Historie: Det er absolut også en ide, eller nat. geografic......

    HAHA! Kogebog!
    Eller - det vil så indirekte være en gave til mig smiley

    Har prøvet smiley

    Kosttilskud - der tager han kun protein, men det har han næsten lige købt selv...


  • #25   20. dec 2013 Aiko&Friggo:

    Jeg overvejer lidt et gavekort til en søndagsbrunch på Vivaldi, men synes bare jeg vil give noget andet end gavekort, fordi hans brødre-par får gavekort til biffen smiley


  • #26   20. dec 2013 Anni - vi har elektrisk tandbørste, og hans fødselsdagsgave fra den ene bror var netop en deo og parfume.... Men super god ide smiley

  • #27   20. dec 2013 Vægtløfterbælte(som han nok bruger hvis han er ret så seriøs) eller protenpulver.(5kg pose til ca. 500 med fragt).

    Kan godt give lidt link hvis det er.


  • #28   20. dec 2013 Til manden der har alt; specialøl! smiley

  • #29   20. dec 2013 Bæltet bliver for dyrt, og det kan ikke nå at komme frem inden jul, men det vil jeg give ham i løbet af foråret smiley

    Genfødt: han drikker hverkel øl eller spiritus smiley

    Ellers: ja, super god idé smiley


  • #30   20. dec 2013 Jeg har mig selv en muskelmand, styrketræning , karate, boksning, volley og svømning - jeg passer hans kost, og det er ikkesvært atfå rigelige mængder protein, og det ækle Sødmælkspulver med vitaminer er pakket væk smiley

    Min er let at købe gaver til, og ellers er jeg og et sæt undertøj mere end nok til at sige 'fordi jeg elsker dig' smiley .. Som CH foreslår.

    Til den besværlige skal der en del mere omtanke fra dig, google 'open this when...-letters' og du finder den perfekte gave fra hjertet smiley


  • #31   20. dec 2013 Nina - Tak!!

    Det ser simpelthen fantastisk ud!!


    Btw - mht maden: har du et par ugers madplaner eller lignende, jeg kan kigge på?

    Jeg synes, at her bliver det meget med at han absolut skal have en mimimumsvægt kød hver dag, og det er blevet ret uoverskueligt for mig at lave (pga en depression)...


  • #32   20. dec 2013 Charlotte: selvfølgelig kan det nå frem. De har et udmærket begynder bælte på bodyman, og pakkerne kommer frem inden juleaften hvis de bestilles inden søndag smiley ved ikke om det er det bælte du har kigget på mht. pris.
    taler om dette http://www.bodyman.dk/shop/professional-weight-lifting-11785p.html
    Har selv brugt samme bælte ved DM og klubmesterskab så det er udmærket.


  • #33   20. dec 2013 Jeg har slet ikke kigget på bælte til ham, fordi det han vil have, har han sagt koster 1000 kroner, så det bliver en anden gang....

    smiley


  • #34   20. dec 2013 Jeg vil mene det er alt for dyrt i forhold til hvad det burde koste, men hvis der skal være en bestemt mærke på, så er vel prisen værd for ham smiley

  • #35   20. dec 2013 Min kæreste er også utrolig interesseret i styrketræning og er også ret besværlig at købe gaver til smiley
    Til hans fødselsdag i år gav jeg ham denne bog, som var et STORT hit hos ham smiley

    http://www.saxo.com/dk/styrketraening_frederic-delavier_haeftet_9788711425503


  • #36   20. dec 2013 Han har haft den, eller en der mindede om den, men gad ikke beholde den, så den blev lagt ned i klubben....


    Som sagt: han er MEGET besværlig smiley

    Men lige nu sidder jeg og tænker over Nina's idé, og så tænker jeg på at finde et almindeligt bælte til ham smiley


  • #37   21. dec 2013 Jeg laver 'bare' mad, ingen madplaner smiley

    Masser af grønt, en god portion kød, fedt og kulhydrater - det er virkelig ikke svært smiley

    Nødder, kål, broccoli, spinat, bønner, kerner, æg, mælkeprodukter (creme fraiche, A38, ost, fløde, kærnemælk osv osv), pasta med æg, ris, rodfrugter og så gerne en del fisk, tun er super, laks og torsk får vi meget.

    Jeg laver traditionel mad, forloren hare, frikadeller, bøf med løg, kyllingesteg, timian kylling med bagte rodfrugter, fiskelassagne, fisk med persillesovs og kartofler.

    Aftenltidet er ikke den eneste kilde til proteiner, så en solsikkekernebolle med tunsalat til middag - og manden er faktisk dækket ind med proteiner for hele dagen smiley

    Det er ikke så svært faktisk, spis varieret og det går nok alt sammen trods alt smiley


  • #38   22. dec 2013 Tusind tak smiley



Kommentér på:
Gaven til den ENORMT besværlige kæreste??

Annonce